سوپر یخچالی

1 سال قبل در البرز ، کرج
کد آگهی : 10154
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09121088134
    ایمیلsteel.starn1@gmail.com
    نام و نام خانوادگیشهرام کدخدایی
    نام واحد تجاریشهرام کدخدایی
    استانالبرز
    شهرکرج
    آدرستهران

سوپر یخچالی برای استفاده بهینه در فضاهایی با عرض کم و ارتفاع زیاد می باشد.در طراحی این سبد سوپری علاوه بر استفاده از فضای کابینت از درب ان هم استفاده می شود و امکان جا گیری مواد غذایی بر روی ان وجود دارد .
میتوان این سوپر ها را در یونیت هایی در سایزهای مختلف نصب نمود.طراحی خاص بست های نگه دارنده (لولا) کلاف مفتولی بر روی قطعه پلاستیکی نصب شده بر یونیت،سبب انتقال بار درب بر یونیت میشود.قابل ذکر است که درب کابینت بدون تداخل سبدها به هم، به راحتی باز و بسته میشود و جنس ان از مفتول ابکاری شده است.
امروزه با طراحی و تولید اکسسوری های متنوع شرکت استیل استار، با کاربرد های گوناگونی که دارند بسیاری از افراد دیگر دغدغه کمبود فضای ذخیره سازی در کابینت آشپزخانه خود را ندارند. دیگر مهم نیست چقدر فضای ذخیره سازی در کابینت آشپزخانه دارید و این کابینت ها چه اندازه فضا دارند، اکسسسوری هایی که این شرکت، مخصوص نصب و استفاده در کابینت ها و کشوهای آشپزخانه ها طراحی کرده است در مصرف بهینه فضاهای موجود در کابینت ها کمک زیادی کرده و استفاده از کوچک ترین قسمت های فضا و مکان هایی که استفاده از آن غیر ممکن به نظر می آید، ممکن ساخته است.
سوپر های یخچالی در چهار ارتفاع و قابلیت ریگلاژ تا 30 سانت برای هر ارتفاع

510 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵