مجتمع تجاری میلاد نور

2 ماه قبل در تهران ، مشهد
کد آگهی : 1034
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09923064117
    تلفن ثابت44254428
    ایمیلshetab1200@gmail.com
    نام و نام خانوادگیصباحی
    نام واحد تجاریمیلاد نور
    استانتهران
    شهرمشهد
    آدرس سایت:http://www.miladenoor.ir/
    آدرستهران، شهرک قدس (شهرک غرب) ، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

مجتمع تجاری میلاد نور در سال 1378 افتتاح شد و در حال حاضر یکی از برترین مجتمع های تجاری ایران و بی تردید بهترین مرکز تجاری در پایتخت می باشد.در واقع این مجتمع تجاری یکی از اصلی ترین قطب های جذب جمعیت در تهران محسوب می شود تا حدی که در بررسی های شهری و کنترل ترافیک و سفر های درون شهری آماری نزدیک به یک مرکز بین المللی در پایتخت و گاهی حتی بالاتر را داراست و این روند همچنان رشد صعودی خود را حفظ نموده است.

این مرکز دارای 357 واحد تجاری است و روزانه هزاران نفر بازدیدکننده دارد. فروشندگان و پرسنل که این مجموعه را کنترل می نمایند حدود 1200 نفر می باشند. شاید ارائه همین آمار برای پی بردن به عظمت مجموعه کافی باشد.

الگوی معماری این بنا از جامع ترین الگو های معماری تجاری جهان اقتباس شده است و همانطور که انتظار می رفت، تنها مرکز تعیین سلیقه مردمی در پایتخت می باشد. نمایندگی های فعال از کمپانی های بزرگ به طور دائمی و یا موقت جهت معرفی محصولات خود به قشر مردمی، پیشرو وجود عرصه های باز عمومی در کلیه طبقات، عرصه مناسب پارکینگ و همچنین نوآوری رستوران ملل در طبقه ششم از نقاط قوت مجموعه است. در عین حال حضور سرشناسان جهان ورزش و دنیای هنر و همچنین شخصیت های محبوب مردمی در بین کسبه، جدا از یک محیط تفریحی، تجاری، فضای علاقه و محبوبیت را در این مرکز پدید آورده است.

کلیه فعالیت های داخلی از طرف مدیریت برنامه ریزی و توسط نیرو های خاص (خدماتی، انتظاماتی و انتظامی) اطلاع رسانی و بازرسین که هر یک زیر نظر مدیران خاص فعالیت می کنند تحت کنترل و هدایت می باشد.

693 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵