مرکز تجاری و اداری نور تهران

2 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 1037
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09923064117
    تلفن ثابت44254428
    ایمیلshetab1200@gmail.com
    نام و نام خانوادگیصباحی
    نام واحد تجارینور تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسخیابان ولیعصر- تقاطع مطهری - مجتمع نور تهران

مجتمع تجاری- اداری نور تهران در زمینی به مساحت ۱۰،۰۰۰ مترمربع با زیربنایی بالغ بر ۱۲۰ هزار مترمربع در خیابان ولی‌عصر (عج)، تقاطع خیابان طالقانی احداث گردیده است. این مجتمع که بزرگترین مرکز تجاری- اداری کشور محسوب می‌گردد شامل واحدهای تجاری، اداری، پارکینگ نمازخانه، شعبات بانک، سوپر مارکت و … می‌باشد .

تعداد واحدها: 1037 واحد تجاری
تعداد طبقات: هفت طبقه تجاری

به منظور رفاه و آرامش خاطر مالکان و مشـتریان مجـتمع نور، مسـاحتی معـادل ۳۶،۰۰۰ مترمربع (در۴طبقه) با رعـایت کـامل موارد ایمـنی به توقـفگاه اتـومبیل اختصاص یافته است.
از مشخصات پارکینگ ها می توان به:
ظرفیت پذیرش بیش از ۱۰۰۰ خودرو – طراحی ویژه رمپ – ورودی، خروجی‌های متعدد و مجزا – تهویة دائمی هوا – دسترسی به طبقات بوسیله آسانسورهای اختصاصی و… اشاره کرد.

سوپرمارکت:
سوپر مارکت‌های این مجتمع در مساحت تقریبی ۸،۰۰۰ مترمربع شامل انواع فروشگاه‌های مواد غذایی- پروتئینی- میوه و تره‌بار- خشکبار و … می‌باشند. این فروشگاه‌ها دارای امکاناتی نظیر: سردخانه‌های زیر صفر درجه، بارانداز اختصاصی، آسانسورهای باربر و مسـافربر مـجزا، پله بـرقی، ایسـتگاه حمل بار و همچنین ورودی اختصاصی از ایستگاه مترو (خط ۳ )می‌باشند.

واحدهای تجاری:
اتخاذ سیاست گردآوری مشاغل و فعالیت اصناف گوناگون در کنار یکدیگر؛ سهولت و ارتقاء سرعت دستیابی به نیازهای خرید را برای مراجعه کنندگان این مجتمع به ارمغان آورده است.
از مهمترین عوامل تأثیرگذار در تعداد مراجعین به مراکز خرید، نحوة چیدمان صنوف در طبقات می‌باشد که اهمیت این موضوع موجب گردید تا دست‌اندرکاران مجتمع پس از بررسی و ارزیابی‌های مستمر؛ چیدمان ذیل را به عنوان چیدمان صنوف مجتمع تجاری اداری نور تهران انتخاب نمایند.
دسترسی به واحدهای تجاری مجتمع، از ۳ ورودی در خـیابان ولی‌عصر و ۲ ورودی در خـیابان برادران مظـفر امـکان‌پـذیر اسـت.

1368 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵