لذت نقاشی: آموزش نقاشی باب راس

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 1088
    قیمت100,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=893
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 ، بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

آموزش نقاشی توسط باب راس

22 جلسه آموزش نقاشی به همراه 1000 اثر نقاشی

برچسب ها: آموزش نقاشی, آموزش نقاشی باب راس, خرید پستی آموزش نقاشی, خرید پستی آموزش نقاشی باب راس, دانلود آموزش نقاشی, دی وی دی آموزش نقاشی, سفارش پستی آموزش نقاشی ، بهترین سی دی آموزش نقاشی ، قویترین آموزش نقاشی ، دانلود آموزش نقاشی باب راس ، bob ross ، بزرگترین نقاش جهان ، بهترین نقاش جهان ، آموزش نقاشی رنگ روغن ، نقاشی با رنگ روغن ، فیلم نقاشی باب راس ، قشنگترین نقاشی جهان ، آموزش سریع نقاشی ، سرعت در نقاشی ، دی وی دی باب راس ، خرید اینترنتی فیلم های باب راس ، دانلود عکس نقاشی باب راس .

تمام آنچه شما نیاز دارید تا بتوانید آرزوهای خود را هراه با رویدادهای زیباروی بوم نقاشی پیاده سازی نمایید در این مجموعه موجود می باشد. شما می توانید با تکنیک خارق العاده wet – on – wet و کمی تمرین و شهامت نقاشی به خوبی باب راس باشید. او این مطلب را در مجموعه ” لذت نقاشی با باب راس” که از سال 1983 تولید آن آغاز شده و میلیونها نفر را در سراسر دنیا به تماشا و تحسین واداشته است، به همه ثابت می کند.

باب نورمن راس در 29 اکتبر 1942 در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا دیده به جهان گشود وی سال نهم دبیرستان بود که مدرسه را رها کرد و به نیروی هوایی پیوست. به هنگام اقامتش در CHORAGE, ALASKAAN با نقاشی آشنا شد. بعد از پایان دوران خدمتش بود که به مدارس زیادی برای یادگیری نقاشی رفت . اما از کندی رسم تابلوها با روشهای کلاسیک خسته و ناکام شد و تصمیم گرفت در روش WET – ON – WET در نقاشی تحولی ایجاد کند و آن را بکار گیرد تا بتواند بسیار سریعتر نقاشی بکشد و نقاشی یاد بدهد و این دستمایه اصلی تکنیک او شد.

در شیوه سنتی نقاشی رنگ روغن پس از رسم هر لایه از نقاشی باید تا خشک شدن رنگ روی بوم صبر کرد و بعد لایه دیگر را اضافه نمود و لی باب راس این شیوه را متحول نمود و کاری کرد تا بتوان در زمانی کمتر از یک ساعت یک تابلوی زیبا و کامل را خلق کرد.

ارسال سریع به کلیه نقاط کشور

ارزانترین و پایین ترین قیمت در تهران و ایران

ارسال کالاها در تهران در کمتر از 2 ساعت

برای واریز مبلغ به کارت میتوانید از شماره کارت زیر استفاده نمایید:

6037-9913-1949-7370 بانک ملی بنام پدرام مجیبی

· براي خريد محصول ميتوانيد با شماره تلفن هاي 66950054 ، 66970283 ، 09364183044 و يا به آدرس زير مراجعه و به صورت حضوري محصول را دريافت نماييد:

تهران – خيابان انقلاب – روبروي درب اصلي دانشگاه تهران – پاسا‍ژ فروزنده – طبقه همكف – واحد 317

2638 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵