Rad Studio XE5+Delphi

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 1091
    قیمت95,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=890
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 ، بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

Rad studio یکی از قویترین مجموعه های برنامه نویسی

برنامه نویسی به زبان های Delphi و C++Builder

دسته بندی ها: فنی و مهندسی, نرم افزارهای تخصصی.

برچسب ها: Rad Studio XE5, خرید Rad Studio XE5, خرید نرم افزار Delphi, دانلود Rad Studio XE5, دانلود نرم افزار Delphi, دی وی دی Rad Studio XE5, نرم افزار Delphi،بهترین نرم افزار برنامه نویسی ، آخرین ورژن نرم افزار دلفی ، جدیدترین نسخه نرم افزار rad studio ، دانلود رایگان نرم افزار rad studio ، خرید نرم افزار دلفی ، فروش اینترنتی نرم افزار دلفی ، بهترین سایت دانلود نرم افزار ، قویترین سایت فروش نرم افزارهای مهندسی ، بهترین سایت دانلود نرم افزارهای برنامه نویسی ، آخرین ورژن زبان های برنامه نویسی ، از کدام سایت دانلود کنم؟ ، نرم افزار دلفی با کرک کامل ، دانلود کرک نرم افزار rad studio.
.

Rad studio یکی از قویترین مجموعه های برنامه نویسی است که بر زبانهای برنامه نویسی محبوبی همانند Delphi و c++builber پایه نهاده شده است. این دو زبان برنامه نویسی که در ابتدا توسط شرکت بورلند توسعه داده شده اند، در بین برنامه نویسان بسیار محبوب بودند، قدرت، توانایی و سادگی کار با این دو زبان برنامه نویسی و محیط جذاب و لذت بخش در کنار تواناییهای زیاد آنها این دو دو برنامه را به ابزار بسیار قدرتمند و محبوبی برای برنامه نویسان تبدیل کرد. بعد از چند سال عرضه موفقیت آمیز، به خاطر مشکلات و تحولاتی که در شرکت بورلند رخ داد این دو محصول به شرکت Embarcadero فروخته شده اند. پس از آن Embarcadero این دو را در مجموعه ای به نام Rad studio تلفیق و با یکدیگر عرضه می کند که در حال حاضر آخرین نسخه این مجموعه یعنی XE5 در پیش روی شماست. در این نسخه امکانات و قابلیتهای فراوانی به این مجموعه افزوده شده است و همانند سابق شامل دو مجموعه Delphi و c++ و پاره ای از ابزارهای جانبی است.

این مجموعه در یک عدد DVD – 9 ارائه شده است علاوه بر نسخه Rad studio XE5 ، نسخه های قدیمی تر نرم افزار Delphi را نیز در خود گنجانده است.

محتویات این محصول عبارتند از :

Embarcadero RAD studio XE5 19.0.13

Embarcadero Delphi XE4 18.0.4905

Borland Delphi 7.0 studio Enterprise

ارسال سریع به کلیه نقاط کشور

ارزانترین و پایین ترین قیمت در تهران و ایران

ارسال کالاها در تهران در کمتر از 2 ساعت

برای واریز مبلغ به کارت میتوانید از شماره کارت زیر استفاده نمایید:

6037-9913-1949-7370 بانک ملی بنام پدرام مجیبی

· براي خريد محصول ميتوانيد با شماره تلفن هاي 66950054 ، 66970283 ، 09364183044 و يا به آدرس زير مراجعه و به صورت حضوري محصول را دريافت نماييد:

تهران – خيابان انقلاب – روبروي درب اصلي دانشگاه تهران – پاسا‍ژ فروزنده – طبقه همكف – واحد 317

617 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵