پکیج آموزشی کسب ثروت و آرامش

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 11092
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09100100832
    ایمیلkhademi.masoudnn@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمسعود
    نام واحد تجاریمسعود خادمی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران - وصال شیرازی - بزرگمهر - کوچه حکمت - ساختمان حکمت - طبقه ی 8 http://mahanteymouri.ir/

فقط یک گروه از افراد ثروتمند نمی شوند! مردگان گورستان!

معمولاً زمانی که از ثروت حرفی به میون میاد بعضی افراد با حسرتی از عمق وجودشون میگن: ای‌بابا!! این چیزا به ما نیومده! من بابام پولدار بوده یا مامانم؟! این چیزا مال از ما بهترونه! افرادی هم هستن که در رویای ثروتمند شدن، روز رو شب , و شب رو روز می کنن…دوست دارن ثروتمند بشن، اما نمی دونن چطوری؟ این افراد خیلی وقت‌ها با هجوم افکاری که ما اسمش رو گذاشتیم افکار مزاحم، پشیمون میشن و میگن: ما به‌حق خودمون قانع باشیم،
یه نون بخور نمیری در بیاریم، خودش تو این اوضاع گرونی مثل این میمونه که آپالو هوا کردیم! نخواستیم ثروتمند شیم…افرادی هم هستن که از وضع مالی نسبتاً خوبی برخوردارن اما دوست دارن هرروز پله‌ای بالاتر برن و ثروت بیشتری داشته باشن!!

تکمیل خرید

فرقی نمیکنه جزء کدوم یکی از این افراد باشی، اگه الان جذب این مطلب شدی، یعنی یه جورایی می خوای آینده رو بهتر از گذشته‌ات بسازی، این محصول میتونه یه اتفاق خوب تو زندگیت باشه، اتفاقی که آینده‌ات رو متحول میکنه و باعث میشه از زندگی لذت بیشتری ببری. موضوعات ارائه‌شده در این محصول، با جزئیات کامل تدریس میشه و شما در انتهای دوره، قادر خواهی بود تغییرات ضروری رو در باورهای ریشه‌ای ذهنت ایجاد کنی و در ادامه با عشق و علاقه، کاملاً خلاقانه و باقدرت و انگیزه زندگیت رو در مسیر ثروتمند شدن قرار بدی.

ثروت یکی از نعمتهای خداست که برای آرامش و آسایش انسان‌ها قرار داده‌شده اما باوجود باورها و نگرش‌های نادرست به چیزی تبدیل‌شده که نه می دونیم خوبه و نه اطمینان داریم که بد و شرِ. دوره‌ی ثروت و آرامش هر آنچه برای کسب ثروت و آرامش نیاز داری، در اختیارت میزارهِ. ثروتمند شدن سخت و ترسناک نیست , البته وقتی راهش رو یاد می‌گیری، در این صورت با اطمینان بیشتری تصمیم به ثروتمند شدن می‌گیری .

این محصول در دو دوره تهیه‌شده که در دوره‌ی اول موضوع مهم باورهای ضد ثروت و آثار وجود باورهای بازدارنده برای کسب ثروت، موردبحث و بررسی قرارگرفته و در دوره‌ی دوم به‌طور مفصل مدل عاپا (مدل ثروتمند شدن) تدریس میشه. در دوره ی دوم اگر بیکار هستی شغل مورد علاقه خودتون رو پیدا می کنید و اگر شاغل هستید میتونید در کسب و کارت رشد قابل توجهی داشته باشی و در انتها با اشراف کامل به مطالب، شغل و کسب‌وکار خودت رو با اطمینان انتخاب کرده و با راهکارهای ارائه‌شده ظرف مدت ۳ الی ۶ ماه اگر شاغل هستی در شغلت پیشرفت چشم‌گیری خواهی داشت و اگر بیکار هستی حتماً شغلی انتخاب کرده و خودت رو در شرایط بهتری خواهی دید.

236 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵