بازار موبایل ایران

2 ماه قبل در تهران ، اصفهان
کد آگهی : 1147
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09923064117
    تلفن ثابت44254428
    ایمیلshetab1200@gmail.com
    نام و نام خانوادگیصباحی
    نام واحد تجاریبازار موبایل ایران
    استانتهران
    شهراصفهان
    آدرس سایت:http://www.mobile724.com/
    آدرسخیابان حافظ - پایین تر از خیابان جمهوری - بعد از بازار بورس

در عصر شتابناک رشد و توسعه فناوری و اطلاعات (ICT) بخش اعظم فعالیت های زندگی روزمره در محیطی مجازی سپری می شود. دانشمندان و صاحب نظران، این عصر را عصر انتخاب اطلاعات نامیده اند که از پس عصر انفجار اطلاعات رخ نموده است.
انقباض زمان و مکان و سرعت حیرت آور انتقال اطلاعات، ذهن و ذائقه انسان را به سمت کاهش ابعاد تجهیزات و ملزومات مورد نیاز امروز سوق داده است. دولت الکترونیک را می توان مفهومی کلان برای اداره کشورها و کلان شهرها به حساب آورد، چنانکه می توان با توجه به روند فزاینده انسان از دستاوردهای تکنولوژیک، از واژه شهروند الکترونیک نیز استفاده نمود.
در مجموعه بازار موبایل ایران، علاوه بر برندهای جهانی تلفن همراه، گروه محصولات دیجیتال و مدیا در بورس (بازار) دیجیتال تهران بزرگ از قبیل: دوربین های دیجیتال، نوت بوک، تمامی ادوات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر، ال سی دی، سینمای خانگی و دوربین های فیلمبرداری نیز حضوری فعال دارند و مشتریان محترم می توانند در محوطه ای متنوع، محصولات متعدد و مدرن دنیای امروز را ملاحظه، انتخاب و خریداری نمایند.
بازار موبایل ایران
مجموعه بازار موبایل ایران با داشتن مزایا و قابلیت ها و ظرفیت های ویژه، محصول این تلاش و تکاپوی فشرده و مستمر است که در مرکز تهران بزرگ ایجاد شده است. 63 هزار متر مربع زیر بنا در 14 طبقه شامل: 9 طبقه پارکینگ طبقاتی و 5 طبقه تجاری، خدماتی رفاهی، مختصات و مشخصات ظاهری این مرکز خرید مدرن و مجهز است.
البته ایجاد این مزایا، مستلزم فراهم نمودن امکانات جانبی و مورد نیاز مصرف کننده در بطن و متن این نوع مراکز خرید است که از جمله مهم ترین آنها می توان به وجود: پارکینگ اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، فست فود، سوپر مارکت، نمازخانه، دسترسی کلیه طبقات توسط پله برقی و آسانسور و… اشاره نمود.

763 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵