علی بهنام وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی دادگستر 9123842905

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 12728
    قیمتتوافقی
    شماره همراه9123842905
    ایمیلbehnam58@gmail.com
    نام و نام خانوادگیعلی بهنام
    نام واحد تجاریعلی بهنام
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:alibehnam.ir
    آدرسمیدان فاطمی خیابان بیستون ساختمان نئون طبقه 2 واحد5

وکالت و مشاوره در کلیه امور حقوق و کیفری به شرح ذیل

تلفن مشاوره حقوقی وکیل برای تماس از تهران : 9123842905

امور حقوقی و تجاری
دعاوی مربوط به عقود و قراردادهای مدنی و تجاری
الزام به تنظیم سند
اثبات مالکیت
ابطال سند
تخلیه
خلع ید
مطالبه اجرت المثل و اجاره بها
مطالبه خسارت
مطالبه وجه سند
مطالبه وجه چک
اعسار و غیره
امور خانواده
مطالبه مهریه
طلاق

تلفن مشاوره حقوقی وکیل برای تماس از تهران : 9123842905

فسخ نکاح
اثبات رابطه زوجیت
مطالبه نفقه و اجرت المثل و حقوق مالی دیگر از قبیل نصف دارای و نحله
حضانت فرزند
تمکین
اعسار از پرداخت مهریه
تقاضای صدور گواهی انحصار ورثه
تغییر نام
تغییر سن
و غیره
تلفن مشاوره حقوقی وکیل برای تماس از تهران : 9123842905

وكالت : معني لغوي وكالت ، تفويض و واگذار نمودن است و در اصطلاح حقوقي ، وكالت عقدي است كه به موجب آن يكي از طرفين ، طرف ديگر را براي انجام امري نايب (وکیل) خود مي نمايد .

موكل : كسي است كه به ديگري وكالت انجام امري را مي دهد.

وكيل : كسي است كه به موجب عقد وكالت و از جانب موكل خود ، نايب انجام امري مي شود.

مورد وكالت : امر و يا اموراتي است كه وكيل به موجب عقد ( قرارداد ) وكالت و به نيابت ( نمايندگي ) از طرف موكل خود مي بايست انجام دهد ، مورد وكالت بايد از اموراتي باشد كه خود موكل بتواند آنرا انجام دهد و مانع قانوني در اين زمينه وجود نداشته باشد ، و وكيل هم براي انجام آن امر اهليت قانوني داشته باشد .
تعهدات وكيل : هرگاه از تقصير وكيل خساراتي به موكل متوجه شود كه وكيل مسبب آن باشد ، مسئول خواهد بود ، وكيل مي بايست در تصرفات و اقدامات خود مصلحت موكل را مراعات نموده و از اختيارات داده شده تجاوز نكند ، آنچه را به جاي موكل خود دريافت مي كند به او رد كند ، در صورتيكه براي انجام امري دو يا چند وكيل معين شده باشد هيچ نمي تواند بدون ديگري و يا ديگران در امري دخالت نمايد و اگر وكيل وكالت در توكيل نداشته باشد نمي تواند انجام امري را به ديگري واگذار كند .
تعهدات موكل : موكل بايد تمام تعهداتي را كه وكيل در حدود وكالت خود كرده است انجام دهد ، موكل بايد تمام مخارجي كه وكيل براي انجام وكالت نموده است را بدهد ، موكل بايد اجرت وكيل را بدهد مگر اينكه در عقد وكالت طور ديگري مقرر شده باشد .
وکیل در توکیل : وکیلی است که از طرف موکل خود اختیار تعیین وکیل دیگر را برای او داشته باشد .

وکالت بلاعزل : وکالتی است که وکالت وکیل یا عدم عزل وکیل ضمن عقد لازمی شرط شده باشد .
طرق انقضاي وكالت : با عزل موكل ، با استعفاي وكيل ، با فوت يا جنون موكل و يا وكيل .
طرق منفسخ شدن وكالت : با از بين رفتن متعلق وكالت ، با انجام مورد وكالت توسط خود موكل و با انجام عملي از سوي موكل كه منافي با وكالت وكيل باشد .
وكالت در دادگاهها : با توجه به اينكه اقامه دعوي حقوقي و يا كيفري نسبت به هر موضوعي معمولاً يكبار قابليت طرح را دارد مگر موضوعات و يا مواردي كه از اين قاعده مستثني هستند لذا كسب اطلاعات لازم از طريق مشاوره حقوقي و يا انتخاب وكيل دادگستري در اقامه دعوي و يا دفاع در قبال دعوي مطروحه مي تواند در حل مشكلات بوجود آمده مفيد باشد ، البته مشاوره با وكيل فقط مختص بروز مشكلات حقوقي نبوده و حتي قبل از اقدام به امري و پيش آمدن مشكلات ، مي توان با وكيل دادگستری مشاوره داشته و علاج واقعه را قبل از وقوع نمود .
وکیل دادگستری : وکیل دادگستری فردی است که به موجب قوانین، مجاز به انجام وکالت در دادگستری نسبت به موکلینی که به او وکالت داده اند می باشد و این موضوع مانع از وکالت وکیل دادگستری در سایر مراجع یا ادارات نخواهد بود مگر اینکه استثناء شده باشد . اشخاصی که مجاز به انجام وکالت در دادگستری می باشند حسب مورد و با توجه به حدود صلاحیت انجام وکالت در پرونده ها ، به کارآموز وکالت (عضو کانون وکلا) ، وکیل پایه دو و وکیل پایه یک تقسیم می شوند .

وکیل و وکالت در دادگاهها : وکالت در دادگاهها و دادسرا ها توسط وکیل دادگستری انجام می شود ،وكيل دادگستری در کلیه مراحل رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری می تواند حضور داشته باشد و هر شخص می تواند با مراجعه به وكيل دادگستری در هر یک از مراحل اعم از دادسرا، دادگاه کیفری ، دادگاه حقوقی ، دادگاه خانواده ، اجرای احکام حقوقی ، اجرای احکام کیفری ، دادگاه تجدید نظر استان و دیوان عالی کشور ، به وکیل دادگستری وکالت اعطا نماید. با توجه به اينكه اقامه دعوي حقوقي و يا كيفري نسبت به هر موضوعي معمولاً يكبار قابليت طرح را دارد مگر موضوعات و يا مواردي كه از اين قاعده مستثني هستند لذا كسب اطلاعات لازم از طريق مشاوره حقوقي و يا اعطای وکالت به وكيل دادگستري در اقامه دعوي و يا دفاع در قبال دعوي مطروحه مي تواند در حل مشكلات بوجود آمده مفيد و یا مؤثر باشد .

اختیارات وکیل : وکالت در دادگاهها شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی است جز آنچه را که موکل استثناء کرده یا توکیل در آن خلاف شرع باشد و یا قابل توکیل نباشد ، لیکن در امور زیر باید اختیارات وکیل در وکالت نامه تصریح شود :

وکالت راجع به اعتراض به رأی، تجدیدنظر ، فرجام خواهی و اعاده دادرسی . وکالت در مصالحه و سازش . وکالت در ادعای جعل یا انکار و تردید نسبت به سند طرف و استردادسند. وکالت در تعیین جاعل . وکالت در ارجاع دعوا به داوری و تعیین داور . وکالت در توکیل . وکالت در تعیین مصدق و کارشناس . وکالت در دعوای خسارت . وکالت در استرداد دادخواست یا دعوا . وکالت در جلب شخص ثالث و دفاع از دعوای ثالث . وکالت در ورود شخص ثالث و دفاع از دعوای ورود ثالث . وکالت در دعوای متقابل و دفاع در قبال آن . وکالت در ادعای اعسار. وکالت در قبول یا رد سوگند .

وکیل در دادرسی ، در صورتی حق درخواست صدور برگ اجرایی و تعقیب عملیات آن و أخذ محکوم به و وجوه ایداعی به نام موکل را خواهد داشت که در وکالت نامه تصریح شده باشد . سوگند ، شهادت ، اقرار ، لعان و ایلاء قابل توکیل نمی باشد .

حق الوکاله وکیل : حق الوکاله وکیل حسب مورد ممکن است بر اساس تعرفه و یا با توافق بین وکیل و موکل تعیین گردد ، چنانچه خواهان در پرونده حقوقی وکیل داشته ، حق الوکاله وکیل بر اساس تعرفه قابل مطالبه می باشد .

وکالتنامه : فرم مخصوصی است که کانون وکلای دادگستری و یا مرکز امور مشاوران حقوقی در اختیار وکیل دادگستری عضو خود قرار می دهد که وکیل دادگستری جهت تنظیم قرارداد وکالت با موکل از آن استفاده نماید .

تلفن مشاوره حقوقی وکیل برای تماس از تهران : 9123842905

1065 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵