نمایندگی فروش فایروال سایبروم Cyberoam

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 13072
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09389510643
    ایمیلrohani@aeciran.com
    نام و نام خانوادگیهانیه رو
    نام واحد تجاریهانیه روحانی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران-خیابان شهیدبهشتی-خیابان سرافراز-کوچه پنجم-پلاک24 -واحد5

فایروال سایبروم ( فایروال Cyberoam ) که به دو صورت دستگاه سخت‌افزاری Appliance UTM Firewall و فایروال مجازی ارائه می‌گردد امکانات امنیتی مختلفی را مانند Firewall ، شبکه خصوصی مجازی (VPN) ، سیستم جلوگیری از نفوذ به شبکه (IPS) ،Antivirus ، Anti-Spam ، Web Filtering ، فایروال نرم‌افزار های تحت وب (Web Application Firewall) ، نظارت و کنترل نرم‌افزارهای اینترنتی (Application Control) ، مدیریت پهنای باند اینترنت شبکه و اینترنت کاربران شبکه (Bandwidth Management) ، مدیریت ارتباط چند لینک اینترنتی برای Load balancing وبسیاری از امکانات مدیریت امنیت دیگر ، را بر روی یک دستگاه فایروال سخت افزاری ارائه می‌دهد.

امنیت شبکه با فایروال سایبروم

فایروال UTM سایبرم امنیت شبکه گسترده‌ای را بر اساس شناسه کاربری لایه 8 و کنترل نرم‌افزار های لایه 7 ارائه و اطمینان کاملی را در خصوص امنیت و پایداری شبکه ، ارتباطات امن و در دسترس بودن سرویس های شبکه می‌دهد.
کنسول مدیریتی با کاربری آسان فایروال سایبروم

کنسو‌ل مدیریت فایروال Cyberoamبا داشتن ابزارهای مدیریتی و کنترل متمرکز خود در لحظات بحرانی ، دفاعی هماهنگ را در برابر تهدیدات مختلف در کل شبکه ارائه می‌دهد . این فایروال سخت افزاری امکان پیاده‌سازی سیاستهای سازمانی برای استفاده از اینترنت را فراهم می‌‌نماید که زمینه‌ساز ا‌فزایش کارایی و امنیت می‌گردد. این راهکارِ مبتنی بر سخت افزار بوده و هزینه پیاده‌سازی را درهنگام ارائه کنترل کامل بر روی شبکه‌های گسترده کاهش می‌دهد.

* مدلهای مختلف فایروال سخت افزاری سایبروم
– کسب و کارهای کوچک و شعبات آنها
فایروال UTM ساخت شرکت Cyberoam این امکان را به شرکت‌های کوچک می‌دهد تا با هزینه کم از فایروال های ساده به UTM های کامل مهاجرت کنند.
– سازمانها و شرکت های متوسط

Cyberoamفایروال با ارائه خدمات مقرون به صرفه سیستم مدیریت یک پارچه تهدیدات (UTM) سخت افزار جامع و کاملی را برای شرکت های کوچک و متوسط با کاربران 60 تا 400 نفر فراهم کرده است.

– سازمانها و نهادهای بزرگ

UTM فایروال Cyberoam طیف گسترده ای از قابلیت هایی از قبیل سیستم دفاعی کامل برای شرکت های بزرگ با شبکه های پیچیده را ارائه می دهد. این رده از محصولات شبکه های بالای 400 کاربر را پوشش می‌دهند.

**************************************** ********************

مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران نمایندگی فروش فایروال سایبروم در ایران
تلفن تماس : 88171334 – 88171335
www.aeciran.com

796 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵