چراغ خیابانی LED ال ای دی مدل JP206

1 سال قبل در قم ، قم
کد آگهی : 13911
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09127522760
    تلفن ثابت02536628547
    ایمیلsanatmehrcompany@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمحمد مولایی
    نام واحد تجاریمحمد مولایی
    استانقم
    شهرقم
    آدرسخیابان هفتم تیر نبش کوچه 45 پلاک 117

چراغ خیابانی LED ال ای دی مدل JP206 یکی از محبوب ترین محصولات در مجموعه چراغ های خیابانی LED میباشد. دلیل محبوبیت این چراغ خیابانی LED را میتوان به صورت زیر شرح داد.

منجنی پخش نور چراغ خیابانی LED بیسار عالی، دلیل داشتن این منحنی پخش نور را فقط میتوان به لنزهای این چراغ خیابانی LED ال ای دی مدل JP206 ارتباط داد، لنز های پر کاربرد چراغ خیابانی LED ال ای دی ۱۲۰*۶۰ در اندازه ۹ میلیمتری با جنس شیشه که هم در برابر حرارت بالا مقاوم هستند و هم در برابر نصب در محیط های به شدت گرم و آفتابی دوام دارند.

اندازه کوچک بر وات این چراغ خیابانی LED از مزیت های دیگر این لامپ ال ای دی است، دلیل این امر استفاده از نوع خاصی از پرهای خنک کننده در پشت قاب چراغ خیابانی LED با طراحی متفاوت تر از سایر مدل ها است، بر روی پرهای خنک کننده این چراغ خیابانی LED شاهد طراحی و شیارهای متفاوتی خواهید بود که انتقال حرارات را بسیار بیشتر از مدل های رایج و عمومی میکند.جنس بدنه این لامپ ال ای دی نیز از سایر قاب ها متفاوت است، قرار گرفتن این دو موضوع در کنار هم باعث ایجاد ابعاد کوچک نصبت به وات این محصول شده است.

در قسمت پشت این چراغ خیابانی LED شاهد مدل متفاوتی از بست های نگه دارنده خواهید بود، دلیل طراحی این بست ها به این شکل را میتوان به ایجاد قابلیت نصب برای انواع سایزهای پابه چراغ خیابانی ال ای دی دانست.

168 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵