آموزش اصول نقاشی با رنگ روغن

1 سال قبل در تهران ، اروميه
کد آگهی : 1434
    قیمت119,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهراروميه
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=921
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 - بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

آموزش گام به گام نقاشی با رنگ روغن برای همه علاقه مندان به این هنر

برای آشنایی و یادگیری نقاشی با رنگ روغن، مفاهیم و تکنیک های مختلف آن از این محصول با ارزش استفاده کنید. استاد برجسته نقاشی، ریچارد اشمید در این راه همراه شماست و به صورت دقیق و کاربردی آموزش های لازم را به شما می دهد.

برچسب ها: آشنایی با اصول نقاشی رنگ روغن, آموزش نقاشی رنگ روغن, اصول نقاشی رنگ روغن, خرید اینترنتی آموزش نقاشی رنگ روغن, خرید دی وی دی اصول نقاشی با رنگ روغن, خرید پستی دی وی دی اصول نقاشی با رنگ روغن, دانلود آموزش نقاشی رنگ روغن, دانلود اصول نقاشی با رنگ روغن, سفارش اصول نقاشی با رنگ روغن, فروش اینترنتی اصول نقاشی با رنگ روغن, فروش دی وی دی اصول نقاشی با رنگ روغن, نقاشی با رنگ روغن.
.
آموزش گام به گام نقاشی با رنگ روغن توسط استاد برجسته نقاشی
محتویات بسته آموزشی
1 عدد DVD
ناشر / تولید کننده / سال نشر سخت افزار و سیستم عامل مورد نیاز
پانا پرداز آریا، 1389 مناسب با ویندوز 32 و 64 بیتی
توضیحاتی از محصول
به نرم افزار آموزشی نقاشی منظره خوش آمدید.وسایل نقاشی تان را آماده کنید و با من همراه شوید. می خواهیم به فضای آزاد برویم، به مکانی که دمای آن 29 درجه است. سعی کنید لباس گرم بپوشید تا احساس سرما نکنید. در این نرم افزار آموزشی با ریچارد اشمید همراه می شویم و به مکانی سرد می رویم و مکانی را برای نقاشی انتخاب می کنیم. در اینجا سعی می کنیم شما را با تمامی وسایل و ترفندهای نقاشی منظره آشنا سازیم.ما سعی داریم شما را با انواع قلم مو، رنگ ها، پایه ها، بوم نقاشی و غیره آشنا سازیم.بخش اول اینگونه شروع می شود : یک صبح بسیار عالی که در آن هنگام نقاشی بیرون از خانه از محیط طبیعی و طبیعت انجام می گیرد. ولی خیلی سریع تبدیل به یک گردش مهیج می گردد که در آن به توضیح وسایل نقاشی مثل چاقوی نقاشی، پالت رنگ و رنگ های روشن و شستشو دهنده پرداخته می شود. در این بخش ویژگی های بخصوصی شرح داده می شود.

992 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵