آموزش نقاشی منظره با رنگ روغن

1 سال قبل در تهران ، اروميه
کد آگهی : 1435
    قیمت119,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهراروميه
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=922
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 - بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

آموزش گام به گام نقاشی منظره با رنگ روغن برای همه علاقه مندان به این هنر زیبا!

برای آشنایی و یادگیری نقاشی منظره با رنگ روغن، مفاهیم و تکنیک های مختلف آن از این محصول با ارزش استفاده کنید. استاد برجسته نقاشی، جیمی ویلکوکس، این روش نقاشی را با دقت و با بیان جزئیات کامل به شما آموزش می دهد.

برچسب ها: آموزش نقاشی رنگ روغن, آموزش نقاشی منظره, خرید اینترنتی آموزش نقاشی رنگ روغن, خرید اینترنتی نقاشی منظره با رنگ روغن, خرید دی وی دی نقاشی منظره با رنگ روغن, دانلود آموزش نقاشی رنگ روغن, سفارش آموزش نقاشی رنگ روغن, فروش اینترنتی آموزش نقاشی رنگ روغن, فروش دی وی دی نقاشی منظره با رنگ روغن, نقاشی رنگ روغن, نقاشی منظره, نقاشی منظره با رنگ روغن.
.
آموزش گام به گام نقاشی منظره با رنگ روغن توسط استاد برجسته نقاشی
محتویات بسته آموزشی
1 عدد DVD
ناشر / تولید کننده / سال نشر سخت افزار و سیستم عامل مورد نیاز
پانا پرداز آریا، 1389 مناسب با ویندوز 32 و 64 بیتی
توضیحاتی از محصول
آموزش نقاشی منظره با رنگ روغنسه ساعت آموزش هنری کاری از جیمی ویلکوکس. او بیشتر از بیست سال است که کارگاه های آموزشی موفقیت آمیزی برگزار می کند. لوح های DVD او همانند کارگاه های آموزشی او هستند.در این DVD ویلکوکس در استودیو شروع به نقاشی کردن از روی عکس های واقعی می کند. او به طور عمیقی بایدها و نبایدهای کارکردن با مواد و تصاویر مرجع را توضیح می دهد و در این حال از روی یک تصویر با ابعاد 20*30 که صحنه زمستانی برفی است به روی یک بوم نقاشی با ابعاد 30*40 کار می کند و آن طرح را بزرگتر نقاشی می کند.این نقاشی برنده دو جایزه شده است : جایزه Choice Award، The Award Of Merit & The People که از موسسه هنری Western Rendezvous می باشند. یک دوربین پیوسته نشان می دهد که چگونه جیم رنگ ها را ترکیب می کند. دوربین دیگری بوم نقاشی را در حالی نشان می دهد که او رنگ را روی بوم اعمال می کند و یک دوربین سومی او را در حالی نشان می دهد که به توضیح کارهایی که انجام می دهد و چه ضرورتی آن کارها دارند، می پردازد.

1401 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵