رفع بوي بد فاضلاب

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 14869
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09121937090
    تلفن ثابت22473010-88683939-77282004-55033050-66895252
    ایمیلads@lolebazkoni-takhliechah.com
    نام و نام خانوادگیلوله بازکنی تخلیه چاه
    نام واحد تجاریلوله بازکنی و تخلیه چاه امین تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستمام مناطق تهران

رفع بوي بد فاضلاب

بوي بد فاضلاب مشکلي است که ممکن از براي هر کسي اتفاق بيفتد و به دنبال راهي براي از بين بردن بوي بد فاضلاب باشد. براي از بين بردن بوي بد فاضلاب منتشر شده در فضاي خانه که ناشي از نشت گاز فاضلاب به داخل خانه است روش‌هايي وجود دارد که در ادامه به آنها خواهيم پرداخت. به کمک اين روش‌ها مي‌توانيد خودتان به راحتي بوي بد فاضلاب در ساختمان را از بين ببريد و ديگر نگران بوي بد فاضلاب نباشيد. با اين روش‌ها از شر بوي بد فاضلاب خلاص مي‌شويد

علت بوي بد فاضلاب در ساختمان چيست؟

بوي بد فاضلاب نشان دهنده وجود گاز سمي سولفيد هيدروژن يا گاز فاضلاب به داخل ساختمان است. گاز مذکور درون محل‌هاي تجمع فاضلاب مانند تصفيه خانه فاضلاب، لوله فاضلاب و چاه فاضلاب توليد شده و يافت مي‌شود. اين گاز بوي بسيار بدي دارد و علت بوي بد فاضلاب در ساختمان وجود همين گاز مي‌باشد. چاه فاضلاب يا لوله فاضلاب انباشه از اين گاز است و اين امر باعث مي‌شود اين گاز از طريق لوله فاضلاب به داخل ساختمان راه پيدا کند و باعث اذيت و آزار ساکنين را به همراه داشته باشد. وجود اين گاز در داخل ساختمان باعث ايجاد بوي بد مي‌شود. در اين بو مي‌تواند دائمي باشد و يا فقط در زمانهاي خاصي به مشام برسد. اين گاز مي‌تواند بسيار غليظ باشد و يا بوي رقيقي داشته باشد.

همانطور که شما هم متوجه شده ايد اين بو مي‌تواند شبيه بوي ماهي، لاشه گنديده و يا تخم مرغ گنديده داشته باشد. همچنين اين بو مي‌تواند در آشپزخانه، توالت، حمام و يا هرجاي ديگر از ساختمان به مشام برسد. در هر صورت اين بو بسيار متعفن است و باعث بد بو شدن فضاي ساختمان مي‌شود. مشکل اصلي نيز همين بوي بد فضلاب در ساختمان است. اما چگونه اين بوي بد فاضلاب را از بين ببريم. آيا روشي براي از بين بردن بوي بد فاضلاب در ساختمان وجود دارد؟

آيا از بوي بد فاضلاب توالت ، حمام ، آشپزخانه و ساير نقاط ساختمان خسته شده ايد؟

چاره کار نزد ماست. رفع بوي بد و زننده سرويس هاي بهداشتي ، حمام و آشپزخانه به صورت ۱۰۰% تضميني و در زمان کمتر از يک ساعت و با هزينه اي بسيار ناچيز بدون خرابي فقط با يک تماس با مرکز ما براي هميشه از شر بوي بد و گازهاي سمي و مضر که سلامت شما شهروندان عزيز را تهديد مي کند خلاص شويد.

آثار مضر گاز هاي فاضلاب و بوي بد فاضلاب بر سلامتي انسان:

گاز سولفيد هيدروژن يا گازهاي فاضلاب موادي بسيار سمي هستند که از تجزيه مواد داخل چاه فاضلاب ايجاد مي گردند. گازهاي فاضلابي اثرات مزمن و گسترده‌اي دارد. در غلظت‌هاي خيلي پايين، اين گاز باعث سر درد ، خواب آلودگي، بي حالي، حالت تهوع، استفراغ، تحريک چشم‌ها و سيستم تنفسي مي‌گردد.

در غلظت بالاتر چشم‌ها در اثر تماس با اين گاز قرمز، ملتهب و دردناک گرديده و به نور حساس مي‌شوند. اثرات مزمن بوي بد فاضلاب بر روي سيستم تنفسي شامل سرفه، درد در بيني و گلو و درد هنگام تنفس مي‌باشد.

بوي بد فاضلاب ، سلامتي کودکان را بيشتر تهديد مي کند

در صورتيکه تماس با اين گاز ادامه پيدا کند، شخص ممکن است دچار مسموميت مزمن گردد. در اين حالت علاوه بر تحريک چشم‌ها و ريه‌ها، ممکن است کاهش ضربان قلب، خستگي، بي‌خوابي، مشکلات گوارشي و عرق سرد هم در اثر مواجهه با گاز به وجود آيد.

غلظت هاي بالا حتما باعث مرگ خواهد شد که بيشتر براي کارگران ساختماني که به منظور تعمير چاه وارد آن مي شوند اتفاق مي افتد.

بوي بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــي سولفيد هيدروژن يا گاز فاضلاب به داخل منزل است.اين بو مي تواند دائمي باشد و يا فقط در زمانهاي مختلفي(مثلا هنگام بارندگي) به مشام برسد.مي تواند بسيار غليظ باشد و يا بوي رقيقي داشته باشد.مي تواند بويي شبيه بوي تخم مرغ گنديده يا ماهي يا لاشه گنديده داشته باشد.مي تواند در آشپزخانه ، توالت ، حمام و يا هرجاي ديگر از ساختمان به مشام برسد.
رفع بوي بد فاضلاب بوي توالت دستشويي حمام بوگير ساختمان

رفع بوي بد فاضلاب

باز کردن انواع لوله حمام،دستشويي،توالت فرنگي،روشويي،آشپز خانه،لباسشويي،بالکن،فاضلاب شهري،پشت بام و

لوله بازکني حتي سخت ترين گرفتگي ها

تخليه چاه ،حفر چاه،لايه روبي

تشخيص ترکيدگي لوله با دستگاه نم ياب پيشرفته

لوله کشي آب و فاضلاب کلي و جزيي

رفع نم حمام و توالت

بنايي کلي و جزيي

نصب انواع شير آلات،روشويي،توالت فرنگي،ايزوگام،رادياتور،شوفاژ و

سرويس شوفاژ

ارزان فوري

لوله بازکني

تخليه چاه

لوله بازکني تهران

تخليه چاه تهران

183 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵