نانو عایق رطوبتی آب بند بوژان

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 15020
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09035477620
    ایمیلasannamatejarat@gmail.com
    نام و نام خانوادگیآسان نما
    نام واحد تجاریآسان نما
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسخیابان کارگر- پایین میدان حر- پلاک 925

آسان نما نخستین فروشگاه اینترنتی (asannama.com) به منظور فروش محصولات دانش بنیان در سال 1394 با همکاری جمعی از فارغ تحصیلان تحصیلات تکمیلی از دانشگاه تهران تاسیس شد و هدف آن معرفی و تسهیل خرید محصولات دانش بنیان در حوزه های گوناگون می باشد. به منظور یاری جامعه دانشگاهی آسان نما انواع مواد آزمایشگاهی پروتوکل ها و گزارشات را تهیه کرده و در دسترس قرار داده است.
رنگ نانوعایق بوژان پدیده ای جدید در صنعت ساختمانی جایگزین قیر و ایزوگام است، که برپایه فرایندهای مهندسی شیمی و نانوتکنولوژی سنتز شده است. به عنوان آستر عایق رطوبتی برای همه نوع سطوح به کار رفته و مقاوم به آب و رطوبت می باشد. تفاوت رنگ عایق رطوبتی بوژان با عایق های نسل قبل مثل ایزوگام و قیرگونی: از معایب ایزوگام و قیرگونی عدم چسبندگی به زیرکار می باشد که این امر موجب حرکت آب در زیر کار و تشخیص نادرست محل نشت می گردد. در حالی که این رنگ چسبندگی بالایی به سطح کار داشته و آب نمی تواند به زیر آن حرکت کند. در نتیجه تشخیص محل نشت کاملاٌ راحت و آسان میسر می گردد. ترمیم و اجرای این محصول برخلاف ایزوگام و قیرگونی بسیار آسان بوده و احتیاج به نیروی متخصص و هزینه بالا ندارد، فقط کافی است محصول را تهیه نموده و محل آسیب دیده را ترمیم نمائید. سطح کاملاٌ قابل تردد بوده و نسبت به تمامی عایق ها از لحاظ سختی مقاوم تر می باشد. موارد مصرف: مناسب جهت سطوح بتنی، گچی، کاه گلی، چوبی، اردواز، ایرانیت ها و ورق های سیمانی سنگ های رسوبی و آهکی و در پشت بام، سرویس بهداشتی، کانال ها، مخازن و لوله های بتنی آب و فاضلاب کاربرد دارد.
میزان مصرف و پوشش: 300 تا 500 گرم در هر متر مربع، در هر مرحله اجرایی بسته به نوع سطح (اجرایی یک یا دو مرحله کافیست).
برخی از پروژه های انجام شده: عایق کاری آسانسور برج میلاد، عایق کاری آب نما و استخر عمارت فخرالدوله، عایق کاری استخر دلفین در کیش
ارسال به تمام نقاط ایران

337 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵