سمینار بحران هویت – دکتر مجد

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 1546
    قیمت100,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=951
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 – بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

چند درصد به خودتان اعتماد و اطمینان دارید؟

چقدر خودتان را می شناسید؟

چقدر به تصمیمات خود ایمان دارید؟

چقدر توان برخورد با بحران ها را دارید؟ و …

همه این نوع سوالات به نوعی هویت شما را تعیین می کند. برای اینکه خود و هویت تان را بهتر شناخته و اکر دچار بحران هویت هستید، بتوانید از آن خلاصی پیدا کنید، می توانید از راهنمایی ها و توصیه های دکتر مجد در سمینار « بحران هویت» استفاده کنید.

برچسب ها: آموزش های دکتر مجد, بحران هویت, خرید سمینار بحران هویت دکتر مجد, سخنرانی های دکتر مجد, سمینار بحران هویت دکتر مجد, سمینار روانشناسی دکتر مجد, سمینارهای روانشناسی.
.

سمینار « بحران هویت» اثری از دکتر مجد به کوشش دکتر علیرضا ناصری

بیوگرافی دکتر مجد :

♦ متولد 12 خرداد 1321 رشت

♦ دیپلم طبیعی 1339 از رشت

♦ فارغ التحصیل دانشکده پزشکی دانشگاه مشهد در سال 1348

♦ دارای بورد تخصصی روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1358

♦ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

هویت چیست ؟

شما چه جور آدمی هستید ؟ چه چیزی معرف شماست ؟ شما خودتان را چگونه توصیف می کنید ؟ نظر شما درباره خودتان چیست ؟ نسبت به خودتان احساس برتری می کنید ؟ نظر شما نسبت به دیگران چیست؟ و …

این گونه سوالات تصور و برداشت شما از خودتان را نشان می دهد. این تصور همان « هویت» فرد را تشکیل می دهد.

ابعاد هویت کدام اند؟

هویت دو بعد درونی و بیرونی دارد. هویت فقط توسط خود فرد بلکه به وسیله دیگران هم تشخیص داده می شود. هویت بیرونی بوسیله شباهت ها و تفاوت ها مشخص می شود، شباهت با افرادی که مثل ما هستند و تفاوت با کسانی که شبیه ما نیستند. برخی روانشناسان هویت هر فرد را در ارتباط با جامعه و دیگران تعریف کرده و برخی دیگر هویت هر فرد را جدا از هویت اجتماعی او می دانند.

بحران هویت چگونه شکل می گیرد؟

افرادی که خود را به خوبی باور ندارند، اعتقادات و ارزش هایشان را نمی شناسند، نمی دانند کجا هستند و چه می کنند، دچار « بحران هویت» می شوند. این افراد مرتب برای همه کارهایشان دچار شک و تردید اند، اعتماد به نفس ندارند، در تصمیم گیری ناتوان بوده و ناامید و افسرده اند.

راه خروج از بحران هویت چیست ؟

برای مقابله با این بحران باید تصمیم جدی و عزم راسخ داشت. دکتر مجد، یکی از متخصصان برجسته کشور، در سمینار «بحران هویت» به شما کمک می کند که از بهترین راه ها و روش ها برای مقابله با آن استفاده کنید.

آنچه در این سمینار ارائه شده است :

احساسات زن و مرد نسبت به جنسی مقابل، توجه خاص به خودمان ضروری است، بحران های زندگی و اختلال هویت، نقش ژنتیک در شکل گیری هویت، رنگ های مناسب برای جنسیت ها، تکالیف ما در سن 3 تا 6 سالگی، سن آموزش رفتارهای جنسیتی، دخترها و همنشینی با خانم ها، عشق بی پایان ما به مادران، ادیپوس کمپلکس، الکتراکمپلکس، چه تکالیفی دارم و چه برنامه ای برای زندگی دارم؟، رفتارهای دخترانه و پسرانه چگونه ایجاد می شوند؟، شناخت والدین از علایم آغاز بحران هویت در کودکان، خوابیدن بچه ها جدا یا با والدین؟ و با کدامیک؟، برای داشتن فرزندی سالم چکار باید بکنیم؟، اختلال هویت در بیماری های مختلف، جنسیت بچه ها برای ما مطرح نیست، فرزند سالم بزرگ ترین نعمت الهی، کیستم؟ از چه خانواده ای آمده ام؟، اضطراب افسردگی وسواس و روان پریشی، اختلالات شخصیت، مردان کدام رفتارهای خانم ها را نمی پسندند؟، خانم ها کدام رفتارهای آقایان را نمی پسندند؟، رفتارهای متفاوت با فرزندان از بدو تولد، زمینه های تمایلات هم جنس گرایی، میراث فرهنگی ما برای فرزندان، الگوهای رفتاری پدران و مادران، نیاز به حمایت در زنان و مردان، نیاز به عشق در مردان و زنان، داستان مادرشوهر از کجا آمده؟، استحکام هویت جنسیتی، شناخت هویت جنسی

557 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵