پکیج آموزش زبان عربی رزتا استون ARABIC RosettaStone2013

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 1568
    قیمت100,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=973
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 - بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

زبان عربی را حرفه ای و با جدیدترین متد بیاموزید!

آموزش زبان عربی رزتا استون rosettastone2013 ، سطح 1 و2 و 3

برچسب ها: ARABIC RosettaStone2013, آموزش زبان عربی, آموزش زبان عربی رزتا استون, خرید اینترنتی آموزش زبان عربی رزتا استون, خرید پستی آموزش زبان عربی رزتا استون, دانلود آموزش زبان عربی رزتا استون, دی وی دی آموزش زبان عربی رزتا استون, سفارش پستی آموزش زبان عربی رزتا استون.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار عبارتند از :

آشنایی با لغات و جملات در هر زبان و یادگیری آنها، آشنا شدن با فرهنگ های خاص هر زبان، آشنایی با گرامر زبان مورد نظر و یادگیری آن، آموزش خواندن و نوشتن لغات در زبان مورد نظر، تلفظ صحیح لغات و امکان تست لغت قرائت شده، گرفتن تمرین در پایان هر جلسه ی آموزشی، یادگیری زبان در 210 جلسه به صورت سطح بندی 92 و 118 جلسه ای، داشتن تمرینهای هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها، امکان استفاده از نرم افزار در دانشگاهها و کلاسهای زبان خارجه، مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال – نسبتهای خانوادگی و …، آموزش طریقه پرسیدن سوال – احوالپرسی و …، آموزش ساعات مختلف روز – روزهای هفته – آب و هوا و …، آموزش انواع معذرت خواهی – درخواستهای مودبانه و …، آموزش سفارش دادن غذا در رستوران – خرید نمودن و …

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار می رود . در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور براحتی می تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است . اما حضور در این کلاسها برای همه افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند.

به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی کمک می گیرند. تا به حال نرم افزارهای مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان در میان کاربران برخوردار است نرم افزار rosetta stone می باشد.

این نرم افزار به عنوان نرم افزار شماره یک آموزشی در جهان توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده و توسط کمپانی های معتبر و معروفی چون IBM و Telekom و نیز هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کارآموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در زمینه آموزش و ارتقای سطح دانش زبان برنده جایزه dynamic immersion meth0d شده است. شما با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند دیگر نگرانی از بابت زبانهای خارجه نخواهید داشت زیرا در آن تمامی ابزارها نظیر audio – lingual و based study و communicative و … بصورت پیشرفته و کاملا مدرن قرار دارد. کارآموزان با کمک این نرم افزار طی 210 جلسه آموزش زبان را فرا خواهند گرفت که البته این 210 جلسه در دو سطح 92 جلسه ای و نیز 118 جلسه ای خواهد بود و پس از اتمام این جلسات براحتی شما قادر خواهید بود به زبان مورد نظرتان صحبت کنید.

یکی دیگر از قابلیتهای بسیار عالی این نرم افزار تلفظ صحیح کلمات و جملات و نیز تست آنها می باشد. در واقع ابتدا شما به تلفظ صحیح لغات گوش می دهید و سپس آنها را تکرار می کنید، در اینصورت خواهید دید که پس از گفتن لغت مورد نظر، نرم افزار در صد تلفظ صحیح جمله ای را که قرائت کرده اید را به شما نشن می دهد.

ارسال سریع به کلیه نقاط کشور

ارزانترین و پایین ترین قیمت در تهران و ایران

ارسال کالاها در تهران در کمتر از 2 ساعت

برای واریز مبلغ به کارت میتوانید از شماره کارت زیر استفاده نمایید:

6037-9913-1949-7370 بانک ملی بنام پدرام مجیبی

· براي خريد محصول ميتوانيد با شماره تلفن هاي 66950054 ، 66970283 ، 09364183044 و يا به آدرس زير مراجعه و به صورت حضوري محصول را دريافت نماييد:

تهران – خيابان انقلاب – روبروي درب اصلي دانشگاه تهران – پاسا‍ژ فروزنده – طبقه همكف – واحد 31

394 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵