پوشش سقف شیبدار، پوشش سقف شیروانی، پوشش سقف آندولین

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 15800
    قیمتتوافقی
    تلفن ثابت09123542790
    ایمیلvilanama3542@gmail.com
    نام و نام خانوادگیشرکت ویلانما
    نام واحد تجاریشرکت ویلانما
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسخیابان ستارخان، بین فلكه اول و دوم صادقیه، روبروی بانك آینده، پلاك 759 طبقه سوم واحد 8

اجرای سقف شیبدار:
از زمانهای قدیم در اکثر بخش های سردسیر و بارانگیر کشورمان جهت جلوگیری از نشستن برف و باران و آب دادن سقف بام ها، از سقف های شیبدار استفاده های شایانی شده است. مخصوصا در شمال کشورمان که بارش باران زیادی در آن مناطق صورت می گیرد استفاده از سقف های شیبدار شیروانی یکی از ملزومات اجرایی محسوب می شود.

سقف شیبدار قبلا بیشتر با سفال های طبیعی پوشش داده میشد و طراحی خاصی نداشت. اکثرا به شکل دوشیب معمولی به صورت شیبدار اجرا می شد. اما با پیشرفت علم و صنعت نوین در دنیا و با پی بردن به اهمیت موضوع سقف های شیبدار طراحی های زیادی در رابطه با پوشش سقف های شیبدار صورت گرفت و همچنین متریال های زیادی در این رابطه با دانش روز طراحی و تولید شده است و همین امر باعث شده تا در اجرای سقف های شیبدار از انواع مدل های مختلف جهت پوشش سقف شیبدار استفاده شود.

همچنین با مرور زمان کارخانه های زیادی در ایران جهت تولید انواع ورق های گالوانیزه و رنگی مثل ورق های طرح سفال، سینوسی، ذوزنقه ، شادولاین و… در فرم ها و مدل های مدرن و زیبا جهت پوشش و اجرای سقف شیبدار و شیروانی سقف تولید و اجرا می شود.

در چند سال اخیر با توجه به آلوده بودن شهر تهران، شهروندان تلاش زیادی در جهت خرید زمین در مناطق شمالی تهران و همچنین شمال کشور کرده اند. با ساخت ویلا و سقف های شیبدار و ایجاد شیروانی سقف در این مناطق حداقل در زمان تعطیلات در این مکان های خوش آب و هوا و به دور از آلودگی مستقر می شوند تا هم تفریحی برای خانواده صورت گیرد و هم استراحت لازمه انجام شود که در زمان مناسب و با انرژی به سرکار خود برگردند.

اجرای سقف های شیبدار شیروانی ها با توجه به انتخاب منطقه ی ویلایی با متریال های متنوع پوشش داده می شوند.

اخیرا متریال های زیادی نیز جهت پوشش سقف های شیبدار شیروانی از کشورهای مختلف وارد کشورمان می شود که با زیرسازی های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا متریال ورق های سنگریزه ای که از کشورهای نیوزلند، کره، بلژیک و کانادا وارد می شوند با توجه به عالی بودن کیفیت این محصول، استقبال شایانی از این محصول شده و در اکثر مناطق مورد استفاده قرار می گیرد یا ورق هایی مثل شینگل، آندوویلا، آندولین و… هم از دیگر محصولات وارداتی می باشد که جهت پوشش سقف های شیبدار مورد استفاده قرار می گیرد. متریال های وارداتی سقف های شیبدار نسبت به متریال های داخلی از نظر کیفیت و هزینه ی اجرا رتبه بالاتری دارند.

شرکت ویلانما با بیش از 20 سال سابقه اجرا در زمینه طراحی و اجرای سقف های شیبدار شیروانی و اجرای انواع متریال ها در اقصی نقاط کشورمان با ارائه رزومه کاری می تواند آگاهی های اجرایی خود را در اختیار هم میهنان عزیز قرار دهد تا بتوانید با مشاوره ی رایگان با این شرکت، با خیال راحت سقف ویلا و انواع متعددی از سقف شیبدار شیروانی خود را پوشش دهید.

همچنین شرکت ویلانما با ارائه گارانتی اجرایی در زمینه اجرای سقف های شیروانی، سقف ویلای شما را مادام العمر تضمین اجرایی می نماید.

شرکت ویلانما با ارئه ی جدیدترین متد روز دنیا و با استفاده از اکیپ های اجرایی تعلیم دیده در زمینه اجرای سقف های شیبدار با طراحی های مدرن آماده ی خدمتگذاری در کل کشور می باشد.

شرکت ویلانما
تلفن: 02144385447
همراه: 09123542790
ایمیل: vilanama20@gmail.com
آدرس: خیابان ستارخان، بین فلكه اول و دوم صادقیه، روبروی بانك آینده، پلاك 759 طبقه سوم واحد 8

وب سایت ها:
www.vilanama.ir
www.vilanama.com

357 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵