انیشتین کوچولو (baby Einstein)

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 1595
    قیمت248,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=994
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 – بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

از کودک خود یک نابغه بسازید !

شامل 26 فیلم درقالب 4 DVD

مناسب کودکان از 6 ماهگی تا 6 سالگی

قابل اجرا توسط کامپیوتر وو دستگاه های پخش کننده خانگی

برچسب ها: آموزش زبان, آموزش زبان انگلیسی, آموزش زبان برای کودکان, انیشتین کوچولو, خرید اینترنتی انیشتین کوچولو, زبان انگلیسی برای کودکان, یادگیری زبان.
.

این مجموعه به تقویت مهارت های زبان انگلیسی خردسالان می پردازد. گروه کارشناسان Baby Einstein توجه دارند که کودکان به صورت طبیعی کنجکاو هستند. بنابراین کلیه محصولات این کمپانی به گونه ای طراحی شده است که حس کشف کردن را در کودک ترغیب نموده و راه های جدیدی را برای ایجاد ارتباط بین والدین و فرزندان خردسال پیدا کند. خاصیتی که باعث متفاوت بودن محصولات Baby Einstein نسبت به سایرین شده است این است که آنها بر مبنای نگرش خود کودکان پایه گذاری شده و شامل ترکیبی ویژه از دنیای حقیقی، موسیقی، هنر، زبان، علم، شعر و طبیعت می باشند. پس یک فرصت مناسب را برای والدین فراهم می کند تا فرزندان خردسال خود را با یک روش جذاب و پر محتوا با دنیای اطرافشان آشنا سازد.

انیشتین کوچولو (baby Einstein) محصول شرکت والت دیزنی به گونه ای کاملا علمی و روانکاوانه کودک را کنجکاوتر نموده و در موقعیت های مختلف بازی و آموزش در فضایی جذاب شامل : ترکیبی ویژه از دنیای حقیقی موسیقی، هنر، زبان، علم، شعر و طبیعت قرار داده تا علاوه بر تقویت هوش کودک، شما را نیز در پیدا کردن استعداد فرزندتان یاری نماید.

انیشتین کوچولو چطور بوجود آمد؟

محصولات انیشتین کوچولو بعد از آنکه ژولی ایجنر کلارک بچه اش را به دنیا آورد، توسط او ایجاد شده است. ایجنر کلارک معلم سابقی است که احساس کرد هیچ منبع متناسب با سن کودک برای معرفی هنر، موزیک و طبیعت به کودک خردسالش وجود ندارد. بنابراین انگیزه پیدا کرد که اولین ویدئو انیشتین کوچولو را با نام «پرورشگاه زبان انیشتین کوچولو» در سال 1997 بسازد. امروزه، انیشتین کوچولو در مالکیت کامل شرکت والت دیزنی است.

هدف مجموعه انیشتین کوچولو چیست؟

محصولات انیشتین کوچولو قصد دارند تا بتدریج حواس دیداری، شنیداری و لامسه کودکان را برانگیزند و به آنها دنیای غنی موزیک، هنر، زبان و طبیعت را معرفی کنند. DVD های انیشتین کوچولو نمونه های عالی هستند. کارهای مشهور نوازندگانی مانند موتزارت و باخ ارائه شده اند، ولی این کارها در تنظیم «معمول» برای ارکسترهای بزرگ ارائه نشده اند. انیشتین کوچولو موتزارت و باخ را با ادوات موسیقی دوباره بصورت ارکستر در آورده اند که برای گوش های حساس کودک خردسال جذاب ترین و آرامش بخش ترین حالت را دارد. کودکان واکنش بسیار مثبتی به محصولات انیشتین کوچولو نشان می دهند.

ارسال سریع به کلیه نقاط کشور

ارزانترین و پایین ترین قیمت در تهران و ایران

ارسال کالاها در تهران در کمتر از 2 ساعت

برای واریز مبلغ به کارت میتوانید از شماره کارت زیر استفاده نمایید:

6037-9913-1949-7370 بانک ملی بنام پدرام مجیبی

· براي خريد محصول ميتوانيد با شماره تلفن هاي 66950054 ، 66970283 ، 09364183044 و يا به آدرس زير مراجعه و به صورت حضوري محصول را دريافت نماييد:

تهران – خيابان انقلاب – روبروي درب اصلي دانشگاه تهران – پاسا‍ژ فروزنده – طبقه همكف – واحد 317

614 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵