آموزش نقاشی برای تمام سنین

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 1677
    قیمت75,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=1027
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 – بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

در هر سنی هستید، اگر به نقاشی علاقه دارید،

می توانید به کمک محصول « آموزش جامع نقاشی برای تمام سنین» این هنر ارزشمند را سریع و راحت یاد بگیرید!

برچسب ها: آموزش نقاشی, آموزش نقاشی برای تمام سنین, آموزش نقاشی برای هم سنین, خرید اینترنتی آموزش نقاشی برای تمام سنین, خرید اینترنتی آموزش نقاشی برای همه, خرید پستی آموزش نقاشی برای تمام سنین, دانلود آموزش نقاشی برای تمام سنین.
.

آموزش جامع و کاربردی نقاشی برای تمامی سنین

راه‌هاي بسيار متفاوتي براي آموزش نقاشي وجود دارد. بهترين كار در قدم اول تفكيك گروه‌هاي سني است. زيرا تفاوت سن يعني تغيير باورها، خيال‌ها و روياها. مثلا باور و شناخت يك كودك 6 ساله از دنيا، با يك جوان 21 ساله متفاوت است.

آموزش نقاشي به كودكان زير 6 سال

در اين دوره كودك از كمترين اطلاعات علمي برخوردار است. بنابراين بسياري از باورهايشان ساخته و پرداخته ذهن و خيال كودكانه‌شان است. اكثر فضاهايي را كه مي‌سازند، تخيلي بوده و قابل لمس و رويت ما نيست. اولين گام براي آموزش به اين گروه سني باور دنياي خيالي آنها است. همه چيز در دنياي آنها براي ما توصيف شده نيست. بهترين و گوياترين زبان براي شناخت اين دنيا زبان خود آنها است. براي كشف آ‌نها تغيير فضا امكان‌پذير نيست؛ چون آنها را از خيال‌هاي تكرارنشدني دور نگه مي‌داريم. پس اولين گام جهت آموزش، كشف دنياي فردي هر كودك است و رسيدن به تخيل آنها.

بهترين سن آموزش نقاشي

بهترين سن براي شروع آموزش از پايان 4‌سالگي است. البته اين موضوع براي همه صدق نمي‌كند. بعضي امكان ماندن در يك جاي مشخص تحت عنوان كلاس به مدت نسبتا طولاني را ندارند يا اينكه آمادگي پذيرش آموزش در ‌آنها شكل نگرفته يا بعضي‌ها در 3 سالگي امكان آموزش درونشان شكل گرفته است( كه اين مورد بيشتر در دختربچه‌ها به چشم مي‌خورد) بايد توجه داشت آموزش نقاشي به كودكان بايد به روش غيرمستقيم باشد. يك مربي بايد از موسيقي، تاتر، بازي، ‌قصه،‌ شعر و … استفاده كند و فضايي به وجود آورد تا هنرجوي خود را با زبان تصويري آشنا سازد. نقاشي يك زبان بين‌المللي است. زباني براي گفتن ناگفته‌هاي خود.

چیزی که در نقاشی مهم است و می تواند باعث پیشرفت شما شود ، خلق سبک ها و ایده های نو می باشد که به نوع نقاشی ها به امکانات بستگی ندارند بلکه به ذهن نقاش بستگی دارند.

نقاشی یا نگارگری فرآیندی است که طی آن رنگ بر روی یک سطح مانند کاغذ یا بوم ایجاد نقش می‌کند؛ همچنین به اثری که در این فرآیند خلق می‌شود نیز نقاشی می‌گویند و فردی که این فرآیند توسط او انجام می‌گیرد نقاش نام دارد، به‌خصوص زمانی که نقاشی حرفهٔ شخص باشد.نقاشی یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی است و قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری می‌باشد. اولین نقاشی‌های یافت‌شده در غارها حاکی از آن است که انسان‌های اولیه با کشیدن نقش حیوانات و شکارشان به نوعی خود را آمادهٔ نبرد با آن‌ها می‌کرده‌اند.

ارسال سریع به کلیه نقاط کشور

ارزانترین و پایین ترین قیمت در تهران و ایران

ارسال کالاها در تهران در کمتر از 2 ساعت

برای واریز مبلغ به کارت میتوانید از شماره کارت زیر استفاده نمایید:

6037-9913-1949-7370 بانک ملی بنام پدرام مجیبی

· براي خريد محصول ميتوانيد با شماره تلفن هاي 66950054 ، 66970283 ، 09364183044 و يا به آدرس زير مراجعه و به صورت حضوري محصول را دريافت نماييد:

تهران – خيابان انقلاب – روبروي درب اصلي دانشگاه تهران – پاسا‍ژ فروزنده – طبقه همكف – واحد 317

684 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵