برج روشنایی led

1 سال قبل در مرکزي ، اراك
کد آگهی : 16935
    قیمت60 تومان
    شماره همراه09126274736
    ایمیلshayanbarghco.sale55@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیshayanbarghco.sale55
    نام واحد تجاریshayanbarghco.sale55
    استانمرکزي
    شهراراك
    آدرسآدرس كارخانه و دفتر فروش : اراك ، شهرك صنعتي شماره 3 ( خير آباد ) ،‌خيابان مبتكران – شركت شايان برق تلفن : 6-3553701 – 0863 داخلی 114

برج روشنایی نوری ویا دکل روشنایی تجهیزاتی هستند که امروز برای روشنایی محوطه های بزرگ ماننداستادیوم ها، پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، میادین، خیابان ها، محوطه ساختمان هانظیر بیمارستان ها، ساختمان های دولتی و کارخانجات و شرکت ها استفاده زیادیدارند.
نیاز کشور به برج روشنایی باعث گردیدهشرکت مهندسی شایان برق با توجه به زمینه فعالیت خویش و توانمندی و پتانسیل های خود،بخشی از ظرفیت مهندسی و تولیدی خود را به طراحی و تولید برج روشنایی اختصاصدهد.
برج روشنایی تولیدی ما جهت روشنایی فضاهای گسترده مانند: میادین، فرودگاه ها، استادیوم ها، پایانه ها، تقاطع ها ، پل ها و … مورد استفاده قرار میگیرد.

پخش نور گسترده و یکنواخت، بدون خیرگیبه لحاظ ارتفاع زیاد برج ها و برخورداری از سیستم مکانیزه فرود و صعود سبدپروژکتور، سرویس و نگهداری برج را آسان و ارزان نموده، زیرا برای تعمیر و نظافتپروژکتور تعمیرکار به آسانی میتواند به کمک سیستم کنترل میکرو پروسسوری نصب شده در و یا تعویض لامپ ها دیگر نیاز به جرثقیل نبوده و داخل بدنه برج روشنایی (نورانی)، اقدام به تعویض لامپ ها و یا تعمیر پروژکتور ها نماید.
طراحی مهندسی و رعایت استاندارد های ISO9001 حین تولید موجب افزایش کیفیت و توجه مصرف کنندگانبه برج روشنایی تولیدی این شرکت گردیده است.
سیستم های کنترل و فرمان، مدارهایحفاظتی و … در تابلوی مجزا در داخل بدنه برج های روشنایی تلسکوپی نصب شده و فضاییرا در داخل از برج اشغال نمی نماید و که این موجب ایمنی بیشتر گردیده است. ضمناینکه کلیه قطعات و المانهای بکار رفته در تابلو برق، از مرغوبترین و معتبرترینمارکها میباشد.
از دیگر ویژگی های برج های روشناییتلسکوپی تولیدی شرکت مهندسی شایان برق نصب چراغ اعلام خطر در بالای برج روشنایی استکه برای وسیله های پرنده مانند هواپیما و هلیکوپتر ها قابل شناسایی میباشد.
نصب میله برقگیر در نوک برج، اجزایالکتریکی و الکترونیکی برج را در برابر در برابر صاعقه، رعد و برق و ابر های باردارمحافظت می نماید.
در برج های نوری تلسکوپی سیستم صعود وفرود سبد پروژکتور ه به گونه ای طراحی و از قطعاتی استفاده گردیده که از ایمنی وحفاظت بالایی برخوردار است. موتور گیربکس دوبل، مدار کنترل و فرمان مناسب با قطعات مرغوب از کمپانی های معتبر، سیستم قفل اینتر لاک اتوماتیک و … طراحی و تولید شدهاست.
کلیه محصولات دارای خدمات پس از فروش و ضمانت درسراسر کشور می‌باشد.

148 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵