پیمانکار برق و اتوماسیون صنعتی سورنا صنعت بیستون

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 17107
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09122089098
    ایمیلCO.SSB.2000@GMAIL.COM
    نام و نام خانوادگیدکتر سيد حميدرضا حسيني ( جاورسینه ) - دکترای تخصصی برق ، كنترل
    نام واحد تجاریدکتر سيد حميدرضا حسيني ( جاورسینه ) - دکترای تخصصی برق - كنترل
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران و تمام نقاط ایران

پيمانكار تاسيسات برقي ساختمان
ما مفتخريم كه با بيش از20 سال تجربه به عنوان مشاور و پيمانكار تاسيسات برقي ساختمان به هموطنان عزيز ارائه خدمت مي نماييم. در اين راستا ما با بكارگيري نيروهاي متخصص و با اجراي پروژه هاي متعدد به عنوان پيمانكار تاسيسات برقي ساختمان تمام تلاش خود را براي ارائه خدمات با بالاترين كيفيت بكار مي بنديم.
چاه ارت و همبندي
يكي از مهمترين مسائل در هر ساختماني تامين حفاظت الكتريكي براي ساكنين و تجهيزات مي باشد. احداث چاه ارت و همبندي مطابق استاندارد و نصب تجهيزات حفاظتي مناسب، اين هدف مهم را تامين مي نمايد. ما با استفاده از نيروهاي مجرب و آموزش ديده در احداث چاه ارت و همبندي الكتريكي ضمن ارائه مشاوره، شما را در اجراي صحيح و استاندارد چاه ارت و همبندي ياري مي نماييم.
ساختمان هوشمند BMS
انسان همواره بدنبال آسايش بيشتر بوده است. استفاده از تكنولوژيهاي نوين و تجهيزات كنترلي مدرن در صنعت ساختمان اين امر را با طراحي ساختمان هوشمند BMSمحقق مي نمايد. كنترل كليه تجهيزات با استفاده از دستگاه كنترل از راه دور، كليدهاي قابل برنامه ريزي و پنل تاچ اسكرين، قابل برنامه ريزي مي باشد. روشن و خاموش شدن لامپ اتاق ها بطور خودكار، باز و بسته شدن پرده اتاق ها براي تنظيم نور و … از جمله كارايي هاي ساختمان هوشمند BMSمي باشد. مديريت بر عملكرد كليه تجهيزات و همچنين هزينه مصرفي آنها نيز از ديگر موارد قابل دسترس در ساختمان هوشمند BMSاست. ما با طراحي ساختمان هوشمند طبق نظر و خواست شما، سناريوهاي مورد نياز را طراحي كرده و با نصب تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري، ساختماني مدرن را براي شما به ارمغان مي آوريم.
اتوماسیون کارخانجات
برنامه ريزي تجهيزات، دستگاه ها، تنظيم و ارتقاء نرم افزارهاي مورد نياز و نظارت بر آنها از اتاق كنترل يكي از مزاياي مهم اتوماسيون كارخانجات بشمار مي رود. از طرف ديگر بكارگيري سنسورهاي هوشمند و بستر مناسب تبادل اطلاعات با بكارگيري شبكه كنترلي و پروتوكل هاي مناسب در تضمين داده هاي مبادله شده نقش بسزايي ايفا مي نمايد.اتوماسيون كارخانجات يكي از مهمترين روشهايي است كه منجر به افزايش دقت و بالا رفتن كيفيت محصولات و خدمات مي گردد.
خدمات انرژي و بهينه سازي مصرف انرژي
يكي از اساسي ترين مسائل ميهن ما ايران،بهينه سازي مصرف انرژي است. در اين راستا ما با ارائه خدمات انرژي در بخش ساختمان و كارخانجات شما را درجهت بهينه سازي مصرف انرژي ياري مي كنيم. ما با استفاده از نيروهاي متخصص و كار آزموده و بكارگيري روشهاي مميزي انرژي نسبت به ارائه مناسبترين خدمات انرژي جهت بهبود و ارتقاء سيستمهاي موجود براساس تكنولوژي هاي نوين (موتورخانه هوشمند و …)اقدام مي نماييم.
طراحي و اجراي سيستمهاي صوتي
طراحي و اجراي نورپردازي ساختمانها
طراحي و اجراي سیستمهای PLC و مانيتورينگ
طراحي و اجراي سيستمهاي امنيتي و حفاظتي
توليد برق بوسيله انرژي هاي پاك و تجديدپذير
طراحي و اجراي موتورخانه هوشمند
اجرا و تعمیرات تخصص ماست,ساخت,طراحی,مشاوره
آخرین قيمت را از ما بگیرید
شركت فني و مهندسي سورنا صنعت بيستون با بيش از 18 سال سابقه در صنعت برق
دکتر سيد حميدرضا حسيني ( جاورسینه ) – دکترای تخصصی برق – كنترل
09122089098 – 09362089098 – 09102089098
02166482981 – 02644220797
SSB.CO@AOL.COMايميل :

159 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵