ماشین آلات و دستگاه تولید لیوان کاغذی ((فروش ویژه))

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 17170
    قیمت40,000,000 تومان
    شماره همراه9124614338
    ایمیلinfo@novincap.ir
    نام و نام خانوادگیغیاثوند
    نام واحد تجاریعلی غیاثوند
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:papercupsanat.ir
    آدرسشهریار - چهارراه ملارد - انتهای خ یادگار امام پ 35

امروزه با افزایش نیاز به مصرف ظروف یکبار مصرف این ظروف بین ما از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار میباشد امروزه دیگه به غیر از سفره ٬لیوان و بشقاب و قاشق و چنگال هم یکبار مصرف شده و دیگر خانواده ها دغدغه ای برای شستن ظروف ندارند که این خود بسیار مثبت بوده چون باعث صرفه جویی در مصرف اب خواهد شد حالا از همه این ها که بگذریم الان فرصت خوبی برای تولید کننده شدنه و چه تولیدی بهتر و پر سود تر از یکبار مصرف . در زمینه تولید محصولات یکبار مصرف انتخاب بسیار زیادی دارین ولی ما به شما تولید لیوان کاغذی رو پیشنهاد میکنیم .
دستگاه صفر را به قیمت کارکرده خریداری کنید با گارانتی
فروش دستگاه لیوان کاغذی
فروش مواد اولیه مورد نیاز تولید
2سال گارانتی طلایی،10سال خدمات پس ازفروش
بهترین برند موجود در بازار
تولید بدون ضایعات و با کیفیتی استثنایی
ظرفیت تولید 3هزار عدد در ساعت
بهترین فرصت سرمایه گذاری و شروع کسب کار
ارتباط با بازارهای خارج از کشور و کشورهای همسایه
شما هم به خانواده بزرگ تولید کنندگان یکبار مصرف کاغذی اضافه شوید موفق و پیروز باشید
09124614338 غیاثوند
کانال تلگرام:ir_ pcp@

دستگاه تمام اتوماتیک تولید لیوان کاغذی تی ال 2017 مدلtl 160 aa custom بازده 3 هزار عدد در ساعت مجهز به سنسور سه گانه همراه با گارانتی و پشتیبانی تیم فنی

دستگاه تمام اتوماتیک تولید لیوان کاغذی لوژو 2017 صفر مدل la2 بازده 3 هزار عدد در ساعت بهترین کیفیت ساخت و گارانتی و پشتیبانی تیم فنی ۴۸/۵۰۰ میلیون تومان
دستگاه تمام اتوماتیک تولید لیوان کاغذی تی ال 2017 مدلtl 160 a بازده 3 هزار عدد در ساعت مجهز به سنسور دو گانه همراه با گارانتی و پشتیبانی تیم فنی ۴۵ میلیون تومان

فواید مصرف لیوان کاغذی سیلورن

در سال های نه چندان دور مصرف مردم به ظروف یکبار مصرف بسیار افزایش یافته است.دلایل این امر به صورت های زیر می باشد:

1- شاید مهمترین علت این عدم نیاز به شستشوی ظروف می باشد.اگرچه دستگاه های شستشوی ظروف نیز به بازار آمده است.

2-یکی دیگر از این دلایل قیمت پایین ظروف نسبت به ظروف چینی می باشد.

3-مطلب دیگر پذیرایی آسان تر(البته به علت تنبل تر شدن خانم ها…البته صرفا شوخی!!!)می باشد.

4-پذیرایی آسان در تیراژ بالا

دلایل برای مصرف ظروف یکبار مصرف به حد کافی می باشد.اما آیا این دلیلی بر استفاده بی رویه و بدون مطالعه از این ظروف می باشد.یکی از پر مصرف ترین ظروف یکبار مصرف لیوان یکبار مصرف می باشد.

اما آیا هر لیوانی قابلیت استفاده برای آشامیدن مایعات را دارد.

در حال حاضر چندین نوع لیوان برای آشامیدن مصرف می شود که عبارتند از :لیوان های پلاستیکی(PP) – لیوان های گیاهی – لیوان های کاغذی و …

طبق آمار ها و نتایج تحقیقات دانشمندان مصرف لیوان های PP برای سلامتی انسان بسیار زیانئ آور می باشد. از طرف دیگر با توجه به ماهیت لیوان های پلاستیکی ، تجزیه آنها در طبیعت بسیار دیر صورت می پذیرد و در نتیجه برای سلامتی زیان بار می باشند.

تنها مزیت این لیوان ها که آنها را در لیست پر فروش مصرف لیوان های داخل ایران قرار داده است قیمت پایین آن به نسبت سایرین می باشد.اما این قیمت می تواند دلیلی برای بیماری های انسانی و آسیب به طبیعت باشد.

لیوان های گیاهی نیز از جمله لیوان های بسیار مناسب می باشند که پایه گیاهی داشته و به سرعت تجزیه می شوند اما قیمت آن اجازه ورود این لیوان ها را به صورت انبوه در بازار نداده است.

لیوان های کاغذی می تواند یکی از بهترین جایگزین ها ی لیوان های پلاستیکی و گیاهی باشد. خوشبختانه در سال های اخیر استفاده از این لیوان رو به افزایش بوده و این سهم مهمی در سلامتی مردم دارد.

واحد تولیدی لیوان کاغذی سیلورن با توجه بر این مطالب شروع به فعالیت نمود و از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- این لیوان های کاغذی دارای پوشش پلی اتیلن بودن که به خوبی آبرا در خود نگه می دارند بدون این که مانند لیوان های پلاستیکی آن را در خود تجزیه کنند.

2- لیوان های کاغذی سیلورن قابلیت چاپ طرح اختصاصی شما را بر روی لیوان دارند. بدین صورت که در نمایشگاه ها ، ادارات ، رستوران ها و … قابلیت استفاده داشته و به نوعی تبلیغات شرکت و سازمان شما را با نوشیدن انجام می دهند.

3- توانایی نگه داشتن آب سرد و گرم را دارا می باشد که باعث می شود برای مصرف چای گرم ، قهوه ، نسکافه ، کاپو چینو …و نوشیدنی های خنک (مثل آب پرتغال ، آب آلبالو و…) مناسب باشد.

4- قیمت مناسب همراه با کیفیت بالای لیوان کاغذی سیلورن را از سوی ما تجربه می کنید.

5- حجم و فضای کمی با بسته بندی مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و نگرانی از مکان نگهداری نخواهید داشت.

6- چاپ طرح روی لیوان کاغذی به دلخواه شما

7- همراه با طرح های عمومی در طرح های مختلف

ویژگی های مهم یک کارآفرین

داشتن یک ایده خوب نمی تواند شما را به یک کارآفرین موفق تبدیل کند. چه بسا سختی کارآفرینی در ماندگاری کار است نه در شروع آن.

???? ایجاد یک استارتاپ همیشه سخت است، اما اگر رویای خود را دنبال نکنید هرگز نمی فهمید آیا موفقیت آمیز بوده است یا خیر. حقیقت تلخ این است که اکثر کارآفرینان در شروع کار شکست می خورند. هر استارتاپی داستانی دارد و از هر کارآفرینی که بپرسید که چه ویژگی برای شروع یک کار به عنوان کارآفرین لازم است به یکی از موارد زیر اشاره می کند:

1️⃣ توانایی عملی کردن ایده

????عملی کردن ایده در ایجاد یک استارتاپ از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر نتوانید ایده خود را عملی کنید، در واقع هیچ کاری را نمی توانید شروع کنید و به زودی شکست می خورید.

2️⃣ اهمیت به کار یا خواسته خود

???? اگر محصولی که می خواهید تولید کنید برای شما اصلا اهمیتی ندارد، به تولید آن حتی فکر نکنید. مطمئن باشید که نمی توانید از محصولی که هیچ ارزشی جز پول برای شما ندارد، کسب و کار ماندگاری را راه بیاندازید.
@ir_PCP

طرح های متنوع لیوان کاغذی، یکبار مصرف دوست داشتنی????

دستگاه تمام اتوماتیک تولید لیوان کاغذی لوژو 2017 صفر مدل la2 بازده 3 هزار عدد در ساعت بهترین کیفیت ساخت و گارانتی و پشتیبانی تیم فنی

برای اطلاع از قیمت های جدید تماس بگیرید ????

⚠️فروش ویژه دستگاه های صفر تولید لیوان کاغذی به مدت محدود با قیمتی استثنایی ⚠️

????با سلام و خسته نباشید خدمت دوستداران تولید و تولید کنندگان عزیز و گرامی
در جهت رضایتمندی و سهولت در وارد شدن به این حرفه با تصمیم هایی که گروه ما در نظر گرفت از این پس قیمت کلیه خطوط تولید لیوان کاغذی را که با کاهشی چشمگیر همراه بوده با سرمایه ای کمتر تهیه کنید و تلاش بر ثبات این قیمت های جدید داریم دوستان گرامی جهت دریافت لیست قیمت و اطلاعات بیشتر از مدل های جدید و قیمت آن ها تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۶۱۴۳۳۸ غیاثوند

???? ضمن تشکر و قدردانی از این که تا به این جای کار گروه ما رو تحمل کرده اید و با صبوری خود ما را یاری دادید
????گروه ما افتخار دارد تنها وارد کننده دستگاه های ظروف کاغذی در ایران میباشد که از تیم پشتیبانی متشکل از تکنسین های کارامد و با تجربه بهره مند است و به منظور هر چه بهتر شدن خدمات پس از فروش انچه در توان داشته بی دریغ به کار گرفته و سعی بر راضی نگه داشتن مشتریان خود داشته است.
⚪️امیدواریم توانسته باشیم انگونه که لایق شماست خدمت رسانی کرده باشیم . همچنین تبریک عرض میکنیم خدمت تولید کنندگان این مرز و بوم (مخصوصا صنف یکبار مصرف) و امیدواریم همیشه در پناه حق تعالی موفق و موید باشید و پرچم ایران اسلامی را پر فراز تر از قبل بالا ببرید .
⚫️همچنین امیدواریم دوستانی که به هر دلیلی هنوز فعالیت خود را شروع نکرده اند هر چه زودتر به عرصه تولید و تولید کنندگی وارد شده و روز به روز به جمع تولید کنندگان اضافه شود به امید آن روزی که هیچ کالای وارداتی در کشور وجود نداشته باشد و هر ایرانی خود تولید کننده باشد
با احترام گروه پیپرکاپ صنعت

2186 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵