تدريس خصوصي آیلتس

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 17412
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09120724760
    تلفن ثابت88940933-88940934-77528096-44362486-55797260
    ایمیلads@learningprivately.com
    نام و نام خانوادگیموسسه تدریس زبان دانش مزید
    نام واحد تجاریموسسه تدریس زبان دانش مزید
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر- مرکز تجارت ایرانیان- طبقه هفتم -واحد 19

تدريس خصوصی آيلتس

موسسه آموزشي زبان آموزان دانش مزيد با بيش از 20 سال تجربه و سابقه موفق در زمينه تدريس خصوصي زبان انگليسي براي آزمون آيلتس و تدريس خصوصي آيلتس بصورت تضميني در موسسه، منزل و محل کار شما و نيز آماده ارائه خدمات به تمامي موسسه ها و شرکت ها در زمينه تدريس و آموزش خصوصي آيلتس مي باشد.مشاوره و تعيين سطح رايگان در موسسه و پرداخت شهريه يا هزينه بصورت اقساط!

آزمون آيلتس

نمره بندي اين آزمون از ۰ تا ۹ سطح را شامل مي‌شود که نمرهٔ قبولي براي آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالا خوب تلقي مي‌شود. دانشگاه کمبريج، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد آيلتس با حداقل سطح ۷ را مي‌پذيرند.
آزمون آيلتس از ۴ بخش شنيدار، خواندن، نوشتن و مکالمه تشکيل شده‌است. کل آزمون داراي دو گونه آکادميک و عمومي است که گونهٔ آکادميک مشکل تر بوده و همين آزمون است که براي ورود به دانشگاه‌ها مورد نياز مي‌باشد.
آيلتس معياري است جهت سنجش دانش زبان انگليسي اشخاصي که مي‌خواهند در کشورهاي انگليسي زبان درس بخوانند، کار کنند و يا به آن کشورها مهاجرت نمايند. امتحان IELTS با همکاري مشترک دانشگاه کمبريج، کنسولگري انگلستان و سازمان IDP استراليا برگزار مي‌شود. اين امتحان از بالاترين و معتبرترين استانداردهاي بين‌المللي جهت سنجش سطح زبان انگليسي داوطلبان پيروي مي‌کند و چهار توانائي Writing،Reading،Listening و Speaking را مورد ارزيابي قرار مي‌دهد. بسياري از دانشگاه‌ها در کشورهاي مختلفي همچون کانادا، انگلستان، استراليا، نيوزلند و آمريکا امتحان IELTS را به رسميت مي‌شناسند. همچنين جهت مهاجرت به کشورهاي کانادا، استراليا و نيوزلند، داشتن مدرک IELTS الزامي است. اين امتحان در بيش از ۲۷۰ مرکز امتحاني واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنيا برگزار مي‌گردد. شرکت کنندگان در امتحان IELTS به طيف وسيعي از سوالات بسيار ساده تا بسيار مشکل پاسخ مي‌دهند. نمرهٔ هر بخش از امتحان بين صفر تا ۹ مي‌باشد. نمرهٔ کلي امتحان با معدل گيري از نمره چهار بخش امتحان محاسبه مي‌گردد. در کارنامه IELTS، علاوه بر نمره کلي، نمره هر بخش بطور جداگانه ذکر مي‌شود.
هر دانشگاه براي پذيرش متقاضيان حداقل نمره‌اي را مشخص مي‌کند و اکثر آنها حداقل نمره کلي ۶٫۵ را مي‌خواهند بطوريکه نمره هر بخش هم از ۶ کمتر نباشد (البته اين قاعده کلي است و هر دانشگاه شرايط خاص خود را دارد). به عنوان مثالي ديگر، براي اينکه حداکثر امتياز زبان انگليسي را جهت مهاجرت به کانادا کسب نماييد، بايد در هر چهار قسمت امتحان IELTS حداقل نمره ۷ بگيريد.
در روز امتحان ابتدا به سوالات Listening سپس به سوالات Reading و بعد به سوالات Writing پاسخ خواهيد داد. تاريخ و ساعت برگزاري قسمت Speaking در روز امتحان به شرکت کنندگان اعلام مي‌شود و معمولاً امتحان Speaking از عصر روز امتحان شروع شده و بمدت ۵ روز ادامه مي‌يابد. تمامي مراحل کتبي امتحان بايد با مداد نوشته شود و داوطلبان اجازه استفاده از خودنويس يا خودکار را در هيچ مرحله‌اي از امتحان کتبي ندارند.
نتايج امتحان IELTS دو هفته پس از پايان يافتن آزمون Speaking اعلام خواهد شد و کارنامه فقط به شخص امتحان دهنده داده مي‌شود و از طريق تلفن، فکس و يا email قابل دريافت نيست.

تا ۵ کارنامه براي دانشگاه‌ها و موسسات مورد درخواست شما بصورت رايگان توسط دفاتر برگزار کننده امتحان ارسال مي‌گردد، بشرطي که از تاريخ امتحان شما بيشتر از يک ماه نگذشته باشد. اگر بيشتر از يک ماه از تاريخ امتحانتان سپري شود و يا بخواهيد بيشتر از ۵ کارنامه برايتان ارسال شود، به ازاي هر کارنامه بايد مبلغي را بپردازيد. اکثر دانشگاه‌ها کارنامه IELTS را که بيشتر از دو سال از تاريخ آن گذشته باشد، قبول ندارند. مسئوليت نوع امتحاني که مي‌خواهيد در آن شرکت نمائيد بر عهده شماست و بايد در هنگام ثبت نام، نوع امتحان مورد نظرتان را در فرم ثبت نام قيد کنيد.

197 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵