واردات صادرات ترخیص بازرگانی گوهری 88802929

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 17874
    قیمتتوافقی
    شماره همراه9122199009
    ایمیلgoharitrailing@gmail.com
    نام و نام خانوادگیگوهری
    نام واحد تجاریگوهری
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:goharitrading.com
    آدرستهران ادرس فلسطین شمالی کوچه راد ساختمان راد طبقه ششم واحد 12

واردات صادرات ترخیص

بازرگانی گوهری

آمادگی خود را جهت انجام کلیه امور بانکی

از جمله واردات صادرات گشایش اعتبارات اسنادی

و امور بانکی اعلام می دارد.

goharitrading.com

تلفن 88804545 88802929

09122199009

بازرگانی گوهری آمادگی خود را جهت انجام امور بازرگانی، ترخیص، صادرات، واردات، گشایش اعتبار بانکی، برات وصولی و اخذ مجوزهای لازم از سازمان های ذیربط اعلام می کند.

این بازرگانی دارای دفتر رسمی در هلند و امارات می باشد.

این گروه با به کارگیری از ترخیص کارهای با تجربه و متخصصی که دارد، می تواند واردات کالای شما را با اطمینان و سرعت بالاتری انجام دهد.

تجربه همیشه به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی در هر شغلی می تواند نقش بسزایی داشته باشد. گروه بازرگانی گوهری نیز با داشتن تجربه و تخصص آماده می باشد، تا کلیه درخواست های بازرگانی شما را به نحو احسنت انجام دهد.
شرکت ترخیص کالا چیست:

ترخیص کالا یک فرآیند برای آزاد سازی کالا از گمرک می باشد. ترخیص کالا تنها برای واردات کالا به کار گرفته نمی شود و این اصطلاح برای صادرات کالا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ترخیص کالا معمولا توسط ترخیص کار انجام می گیرد، چرا که انجام این فرآیند توسط فردی که دارای تجربه ی کافی برای ترخیص کالا نباشد، ممکن است وقت گیر و خسته کننده باشد. البته ترخیص کالا تنها نیاز به دانش ندارد، بلکه نیازمند یک سری از موارد نظیر کارت بازرگانی نیز می باشد.

این مجموعه از افرادی تشکیل شده است، که آشنا به امور ترخیص کالا می باشند و می توانند شما را در زمینه واردات کالا از گمرک کمک کنند.
۱۲۰
تعرفه گمرکی چیست؟

تعرفه گمرکی یک سیستم، طبقه بندی کلیه کالاهایی است که از نظر اقتصادی جنبه بازرگانی دارد. به طور کلی اگر بخواهیم تعرفه گمرکی را معرفی نماییم باید بگوییم تعرفه گمرکی معمولا هزینه ای است که در گمرک های کشور دریافت می شود.

البته شما ممکن است تعرفه گمرکی را در گمرک های مختلف به صورت مختلفی مشاهده نمایید این تغییر تعرفه ها نیز به دلیل یکسری از فعالیت هایی می باشد که معمولا شرکت ترخیص کالا یا به عبارت دیگر گمرک مورد نظر برای ترخیص کالای شما در نظر می گیرد. از مهمترین دلایل دریافت تعرفه گمرکی می توان به تخلیه، بارگیری، آزمایش و … اشاره کرد.
چرا گروه بازرگانی گوهری:

همانطور که در ابتدا اشاره شد، شرکت ترخیص کالا از ترخیص کاران با تجربه تشکیل شده اند. گروه بازرگانی گوهری با توجه به تجربه چندین ساله ی خود آماده است تا کالای ترخیصی شما را به بهترین نحو گمرکات هوایی، زمینی و دریایی ترخیص نماید.

همچنین گروه بازرگانی گوهری به عنوان یکی از گروه های پیشرو در زمینه ترخیص کالا آماده است تا تعرفه گمرکی برای کالای ترخیصی شما را محاسبه و به شما ارائه نماید.

صادرات

صادرات کالا یکی دیگر از خدمات تیم بازرگانی گوهری پیرو سایر خدمات خود از قبیل واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک های کشور می باشد. صادرات کالا به عنوان یک بال بسیار کمک کننده به اقتصاد کشورها شناخته شده می باشد، در صورتی که صادارت کالا برای یک کشور به صورت صحیح و با رقم بالایی انجام گیرد، مطمئنا آن کشور از لحاظ اقتصاد دچار ضعف نخواهد شد. کشورهای مختلف با آب و هوای متفاوت و یک سری دیگر از فاکتورهایی که در آن کشورها وجود دارد می توانند در صادرات کالای آن ها دخیل باشد. مثلا در کشور عزیز ایران با توجه به آب و هوایی که دارد محصولات از قبیل پسته، خرما و … به کشورهای دیگر صادر می شود.

واردات

واردات کالا دارای مراحل گوناگونی می باشد که معمولا برای واردات کالا از یک شرکت ترخیص کالا استفاده می شود، چرا که شرکت ترخیص کالا با استفاده از ترخیص کالاهایی که دارد می تواند فرآیند واردات کالا را به سادگی و با سرعت بالایی انجام دهد.

گروه بازرگانی گوهری نیز با به کارگیری نیروهای متخصص و با تجربه به عنوان یکی از دفاتر واردات کالا به صورت حرفه ای فعالیت دارد، شما می توانید در صورت نیاز به واردات کالا با تیم بازرگانی گوهری فعالیت کنید. این تیم قادر است تا واردات کلیه اجناس شما را در تمامی گمرک های ایران انجام دهد.
صادرات کالا از نوع موقت:

محصول به صورت موقت از کشور خارج شده و بعد از یک زمان مشخص شده دوباره به کشور باز می گردد. نمونه های مختلفی از این نوع صادرات وجود دارد.

صادرات کالا از نوع دائم:

در این نوع از صادرات کشورها محصولات و فرآورده های خود را به صورت دائم به کشورهای دیگر ارسال کرده و هزینه را دریافت می کنند.

شما در صورتی که نیاز به ترخیص کالا دارید باید بدانید که نیاز به یک سری از مجوزهایی هست که با به دست آوردن این مجوزها می توانید صادرات کالای خود را انجام دهید. بهتر است بدانید که مجوزهای مورد نیاز برای صادرات کالا برای هر محصول متفاوت می باشد. مجوزهای مورد نیاز برای صادرات کالای نفتی با مجوزهای صادارت کالای بهداشتی متفاوت می باشد.

شما در صورتی که نیاز به صادارت کالا دارید، می توانید با شرکت های بازرگانی در ارتباط باشید و از آن ها برای مجوزهای مورد نیاز برای صادرات کالای خود کمک و مشاوره بگیرد.

مدارک مورد نیاز برای صادرات کالا:
اخذ کارت بازرگانی
اخذ مجوز صدور
اخذ گواهی بهداشت
اخذ گواهی استاندارد
اخذ گواهی انرژی اتمی
شناسه فروش

goharitrading.com
تلفن 88804545 88802929
همراه: 09122199009

واردات صادرات ترخیص بازرگانی گوهری

بازرگانی گوهری آمادگی خود را جهت انجام امور بازرگانی ترخیص صادرات واردات گشایش اعتبار بانکی و برات وصولی و اخذ مجوزهای لازم از سازمانهای ذیربط میباشد این بازرگانی دارای دفتر رسمی در هلند و امارات میباشد .

goharitrading.com
تلفن 88804545 88802929
همراه: 09122199009

846 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵