سایت آگهی شیپور sheypoor

3 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 1800

ما چاره‏ای جز داد و ستد نداریم! اصلاً زندگی یعنی بده بستان‏ها، از اطلاعات گرفته تا کالاها و خدمات. اما این داد و ستد چندیست که کمی پیچیده و مشکل شده و ما خیلی راحت نمی‌توانیم چیزهایی را که می‌خواهیم، پیدا کنیم یا چیزهایی را که نمی‌خواهیم، به دیگرانی که می‌خواهند، بفروشیم.

در این بازار آشفته، نیازمندی‏ها و آگهی‌ها، اختراع خوبی بود، زیرا واسطه‌ها و دلال‌ها را حذف و خرید و فروش را تسهیل کرد. ولی از یک سو، تعداد زیاد آگهی‌ها، ما را سردرگم کرد و پیدا کردن آنچه می‏خواهیم مشکل شد، و از سوی دیگر، آگهی‌ها اطلاعات دقیق و تصویر درستی از کالاها و خدمات نمی‌دادند.

همین شد که گروه شیپور در سال 1390 با مدیریت آقای رضا اربابیان دست به کار شد تا مبادلات ما را سامان دهد و تا حد امکان، داد و ستد را ساده کند. در نتیجه شیپور تصمیم گرفت تا فضایی حرفه‌ای و دوستانه در دنیای آنلاین برای داد و ستد فراهم کند تا همه بتوانند با استفاده از موتور جستجوگر قوی و دقیقش چیزهایی را که می‌خواهند پیدا کنند و همچنین با ساختن آگهی‌های خود در این محیط ساده و دسته‏بندی شده، به صورت رایگان، شیپور بزنند و با کمک گرفتن از امکاناتی مثل ویتامین‌های مختلف، کالاها و خدمات خود را به سادگی بفروشند…

برای دریافت توضیحات بیشتر به لینک مربوط به سایت مراجعه فرمائید.

1513 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵