خط تولید ذغال فشرده از خاک اره و خاک ذغال

1 سال قبل در اردبيل ، اردبيل
کد آگهی : 18345
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09147557802
    ایمیلbbb.madai@gmail.com
    نام و نام خانوادگیبهنام مددی
    نام واحد تجاریبهنام مددی
    استاناردبيل
    شهراردبيل
    آدرسشهرک صنعتی 2 اردبیل

خط تولید زغال فشرده تیوا ماشین اریا با توانایی تولید زغال فشرده –زغال لیمو و زغال کبابی
خط تولید زغال از خاک اره شامل دستگاه های زیل میباشد.
1-دستگاه خرد کن
2-دستگاه الک یا سرند
3-دستگاه مخزن گرمکن حرارتی و گرمایشی
4-دستگاه خشک کن به همراه بیست متر لوله های اهنی
5-دستگاه مکنده توربینی 12 پره
6-دستگاه سیکلن گریز از مرکز
7-دستگاه میکسر 12 پره
8-دستگاه اکسترودر یا فشرده ساز با موتور 30 اسب زیمنس
9-کوره صنعتی جهارجداره فیلتر دار: چهار منظوره :بریکوت . کبابی . لیمو .خشک کن
10- فیلتر مادر کاهنده دود

مفهوم زغال فشرد:
به اسم ها در بازار شناخته شده هست 1-بریکوت 2-فشرده 3- غالبی 4-چینی 5- جکسون
بریکوت کردن فرایندی است که طی ان برخی از انواع مواد بصورت مخلوط با افزودنی با مواد دیگر صرفا تحت فشار زیاد جهت شکل گرفتن افزایش تراکم و اصلاح برخی مواد فشرده می شوند.
عمل فشرده سازی بر حسب نوع و سایز ماده اولیه . نوع محصول نظر .فرایند مورد علاقه می تواند در فشار پایین .متوسط و زیاد صورت گیرد.
اگر ماده خام مورد نظر خاک اره یا براده چوب باشد.لیگنین چوب تحت فشار زیاد که با افزایش دما نیز همراه می باشد .. ازاد شده و به عنوان یک (هم جوشی) موادی را که قرار است فشرده یا بریکوت گردند را به هم می چسباند.
در طی فشردن مواد . دما قدر کافی افزایش می یابدتا از مواد اولیه (خاک اره) هم جوشی یا مواد چسبنده مختلفی ازاد می گردد..با این حال انجام موفقیت امیز این فرایند مقدار رطوبت مواد خام باید 10% حداقل باشد لازم است توجه شود که دمای بالا سبب تبخیر رطوبت در مواد خام می گردد و در رطوبت های بالا نیز ممکن است بخار داغ زیاد تولید شده خروج ان از سیلندر باعث انبساط و تخریب بریکوت گردد.
در فرایندی که خاک اره از خشک کن عبور می کند باید رطوبت تا 6%-10 % کاهش یابد در غیر این صورت کیفیت محصول خراب شده و عمل بریکوت کردن غیر ممکن می شود.
دستگاه های تیوا ماشن فرایند فشرده سازی را با این ترکیب انجام می دهند 80%درصد خاک اره 10% مواد سلولوزی مثل پوست گردو (باعث استحکام بریکوت می گردد) 10% خاک زغال
خاک اره اول وارد دستگاه الک شده و بعد از سرند شدن وارد دستگاه خشک کن می گردد در دستگاه خشک کن رطوبت تا ده درصد کم میشود .دستگاه خشک کن شامل 1-دیگ دمنده حرارتی 2- بیست متر لوله بصورت سینوسی یا لوله دوار چرخشی 3-دستگاه مکنده توربینی 5- سیکلن گریز از مرکز..
خاک اره بعداز عبور از خشک کن بعداز سیکلن در میکسر با مواد سلولوزی میکس شده و وارد دستگاه فشرذه ساز می گررد تحت فشار بالای 60 بار در دمای 350-430 درجه فرایند فشرده سازی صورت می گیرد این دستگاه می تواند در هر ساعت 300 کیلو گرم بریکوت تولید کند . بریکوت ها را وارد کوره صنعتی می کنند و در محیط بدون اکسیژن یا خلع فرایند کربونیزاسیون را انجام می دهند.
1-دستگاه فشرده ساز یا اکسترودر:این دستگاه با موتور 25و30 اسب کار میکند و می تواند در هر ساعت 250-300 کیلوگرم بریکت ذغال فشرده در دمای 400 درجه تولید کند .که تشکیل یافته از شاسی .موتور .فولی ها . گیربکس دوربالا .چاناق :این قطعه باید ریخته گری شود .قطعه صنعتی خورشیدی . سیلندر و ماردون می باشد .لازم به ذکر هست که چاناق ها باید ریخته گری شوند به این علت که اگر بخواهیم این قطعه را با فلز درست کنیم باید جوش کاری شود ودر پروسه جوشکاری به دلیل اینکه فلز همدیگر را جذب می کند ممکن است تا حد 2 میلیمتر کشیدگی داشته باشد که این عامل باعث شکستن ماردون میشود و فلز گرم میشود و زود بلبرنگ های گیربکس را خراب میکند.
اما در قطعه ریخته گری شده چاناق چدنی هست کامل بدون کچی بیرون می اید .شکستگی ماردون وجود ندارد .به دلیل اینکه چدن حرارت را به خود انتقال نمی دهد .اتلاف حرارت نداریم و صدمه ای به بلبرینگ ها وارد نمیشود.تمام دستگاه های تیوا ماشین از چاناق چدنی می باشند
مفهوم کربونیزاسیون ذغال:
فرایندی است که در ان مواد در محیط خلع تحت دمای 400-500 درجه با گرمای غیر مستقیم تبدیل به کربن می گردد . که همراه با کاهش وزن و حجم و افزایش تراکم و دانسیته می گردد که این فرایند در کوره های تیوا ماشین بستگی به سیستم کوره ها عمل جداسازی گازها و بخار و سرکه چوب متفاوت می باشد.

233 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵