معرفي خانه صنايع

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 18607
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09126711208
    ایمیلetebari.amir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمهندسین مشاور نور
    نام واحد تجاریخانه مهندسی صنایع
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران - تهرانپارس- فلکه اول - خیابان 121 -پلاک 1 -واحد 2

آموزش به حق حلقه گم شده ی امروز صنعت کشور ماست تا جایی که میانگین دوره های آموزشی برگزار شده در سازمان های ایرانی در یک سال از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نمی کند حال آنکه راحت ترین و مفید ترین و موثر ترین راه در افزایش راندمان یک سازمان آموزش نیروی انسانی می باشد.
از این رو بر آن شدیم با تکیه بر بیش از 10 سال سابقه خود در صنعت ایران و فعالیت در بیش از 700 کارخانه و شرکت به عنوان مشاور و مجری انواع سیستم ها و روش های مهندسی صنایع،تجارب و سوابق خود را به صورت دوره های آموزشی کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت در اختیار دانشجویان ،فارغ التحصیلان،کارشناسان و مدیران محترم قرار دهیم و اقدام به تاسیس آموزشگاه(( خانه مهندسی صنایع)) نمودیم
آکادمی خانه صنایع به عنوان یکی از مجهز ترین و تخصصی ترین آکادمی های آموزشی ایران به صورت تخصصی بر رشته مهندسی صنایع و رشته های هم خانواده این رشته فعالیت می نماید. آموزشگاه خانه مهندسی صنایع با شعار ((آموزش صنعت محور-صنعت آموزش محور)) سعی در انجام برگزاری دوره های اموزشی تخصصی مهندسی صنایع به صورت کاملا کاربردی دارد .
رویکرد این آکادمی اختصاصا بر روی آموزش های فنی و حرفه ای و کاربردی در واقعیت بازار صنعت ایران می باشد و هدف والای این نهاد آموزش دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی صنایع و مدیریت جهت آماده سازی برای ورود به بازار کار و یا افزایش توان علمی ایشان در فعالیت شغلیشان می باشد.
جهت اطلاع از دوره هاي آموزشي مي توانيد در كانال تلگرام ما (www.telegram.me/iehouse) عضو شويد و يا از وب سايت ما به آدرس www.iehouse.org ديدن فرماييد.
همچنين توجه فرماييد خانه مهندسي صنايع به جز دفتر تهرانپارس خود هيچ شعبه ي ديگري ندارد و ساير آموزشگاه هاي با اين نام جعلي بوده و هيچ ارتباطي به خانه مهندسي صنايع اصلي ندارند.
راه های ارتباط با ما :
شماره تماس :77297901-77298682-021
وب سایت :www.iehouse.org
Email : iehouse@yahoo.com

151 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵