نشت یاب جریان کلمپی مارمونیکس مدل MARMONIX MCA-60

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 18639
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09154222702
    ایمیل31774.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمحمد مهدی زحمتکش
    نام واحد تجاریمحمد مهدی زحمتکش
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران،خیابان لاله زار مشهد،خیابان سنایی

نشت یاب جریان کلمپی مارمونیکس مدل MARMONIX MCA-60:

MCA-060 با استفاده از بروزترین تکنولوژی مجتمع و CT می تواند دستگاهی مناسب و قابل اعتماد برای اندازه گیری جریان های کوچک AC و DC باشد. این دستگاه قادر به اندازه گیری جریان نشتی و نیز جریان های هجومی (درصورتی که طول زمان مناسب برای اندازه گیری را داشته باشد) با دقت بالا می باشد.
مونیتورینگ هم زمان، اندازه گیری بیشینه، کمینه و میانگین جریان، ثبت و ذخیره سازی و چاپ مقادیر اندازه گیری شده با استفاده از نرم افزار دستگاه قابل انجام است. MCA-060 به صورت گسترده در مراکز صنعتی، مراکز اموزشی، عیب یابی سیستم برق خودرو و سایر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مشخصات فنی :

●کاربری اسان
●ثابت نگهداشتن مقدار پیک
●مشخص نمودن بالاتر بودن مقدار اندازه گیری شده از رنج دستگاه
●اتصال به رایانه با استفاده از RS232
●نگهداشتن مقدار قرائت شده
●خاموشی خودکار در صورت عدم استفاده
●محدوده اندازه گیری جریان از 0 تا 60 آمپر
●رزولوشن 1 میلی آمپر
●فرکانس 45 تا 400 هرتز
●خطوط لوله 600 ولت
●پورت RS232

توضیحات بیشتر :

به دنبال بوجود آمدن جريان نشتي، افزايش حرارت ناشي از ازدياد جريان (جريان نشتي + جريان بار) عايق رسانا را مي‌سوزاند و يك رساناي لخت و يا با لايه‌ي نازكي از عايق به جا مي‌گذارد. جريان نشتي كه از اين رسانا عبور مي‌كند توليد جرقه نموده و حرارت ناشي از اين جرقه، رسانا را سوزانده و منجر به آتش سوزي مي شود. در صورتي‌كه سطوح نزديك به اين رسانا آلوده و يا در مجاورت مواد آتش‌زا مانند چوب و غيره باشند آتش سوزي به سرعت گسترش مي‌يابد . جهت جلوگیری از آتش سوزی می توان از دستگاه نشت یاب جریان کلمپی یا LEAKAGE TESTER یک انبرک است که در اغلب موارد دارای یک یا دو فک متحرک است ، این دستگاه را با جستجو عبارات کلیدی زیر می توانید پیدا کنید.از قبیل : نشت یاب جریان ، آمپر متر نشتی،تستر نشتی جریان ، … .جهت سفارش آنلاین و خرید اینترنتی انواع نشت یاب جریان ، بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی آنلاین بهروز مراجعه کنید.شرکت بهروز تامین کننده و نماینده رسمی برند های مارمونیکس ، کیوریتسو ، هیوکی ، مستک ، لوترون و… در ایران می باشد.

134 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵