کلمپ آمپر متر وایرلِس ولتاژ بالا / پایین مارمونیکس مدل MARMONIX MCA-600

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 18640
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09154222702
    ایمیل31774.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمحمد مهدی زحمتکش
    نام واحد تجاریمحمد مهدی زحمتکش
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران،خیابان لاله زار مشهد،خیابان سنایی

کلمپ آمپر متر وایرلِس ولتاژ بالا / پایین مارمونیکس مدل MARMONIX MCA-600 :

آمپر متر کلمپی MCA-600 برند مارمونیکس با برخورداری از اخرین تکنولوژی CT و مدارات مجتمع قادر به اندازه گیری دقیق میزان جریان در خطوط انتقال ولتاژ بالا و همینطور ولتاژ پایین می باشد، که برای کاربران حرفه ای و نیز سایر کاربران انتخابی مناسب است.
دسته بلند و نیز ارتباط بی سیم کلمپ با نمایشگر دستگاه باعث افزایش کارایی و انعطاف پذیری در استفاده از دستگاه برای نقاط دور از دسترس شده است. از این دستگاه در مراکز تولید وانتقال قدرت، کارخانجات، مراکز صنعتی و معدنی، دپارتمان های تعمیر و نگهداری و غیره استفاه می شود.

این کلمپ توانایی اندازه گیری جریان تا 600 آمپر را دارد و برای خطوط ولتاژ تا 60 کیلو ولت مناسب می باشد.با دهانه فک 33 میلی متری مناسب برای اندازه گیری کابل های مختلف می باشد.از مهمترین پارامتر های این دستگاه برد 30 متری بیسیم بین کلمپ و نمایشگر می باشد.

مشخصات فنی :

●کاربری راحت و آسان
●نشان دهنده میزان شارژ باتری
●قابلیت نمایش DATA HOLD و PEAK HOLD
● رنج اندازه گیری جریان از 0 تا 600 آمپر
●رزولوشن 0.01 میلی آمپر
●خطوط ولتاژ 60 کیلو ولت
●دهانه کلمپ 33 میلی متر
●طول پراب 5 تا 1 متری

توضیحات بیشتر :

دستگاه آمپر متر کلمپی یا کلمپ متر یک انبرک است که در اغلب موارد دارای یک یا دو فک متحرک است ، اغلب کلمپ متر های رایج یک شاسی دارند که با فشار دادن این شاسی دهانه کلمپ باز شده و سیم حامل جریان در بین دو فک کلمپ قرار می گیرد. پس از قرار گرفتن سیم حامل جریان در کلمپ و بسته شدن کامل فک های کلمپ می توانید جریان عبوری از سیم حامل جریان را مشاهده نمایید.این دستگاه را با جستجو عبارات کلیدی زیر می توانید پیدا کنید.از قبیل : آمپر متر چنگکی ، کلمپ آمپر متر انبری ، آمپر متر AC/DC ، … .جهت سفارش آنلاین و خرید اینترنتی انواع آمپر متر کلمپی ، بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی آنلاین بهروز مراجعه کنید.شرکت بهروز تامین کننده و نماینده رسمی برند های مارمونیکس ، کیوریتسو ، هیوکی ، مستک ، لوترون و… در ایران می باشد.

141 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵