دستگاه های کارواش های اتوماتیک تونلی + کارواش اتوماتیک

1 سال قبل در آذربايجان شرقي ، تبریز
کد آگهی : 19193
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09143106137
    تلفن ثابت04132841945
    ایمیلarabeilgar.1396@gmail.com
    نام و نام خانوادگیرضا اسماعیلی
    نام واحد تجاریرضا اسماعیلی
    استانآذربايجان شرقي
    شهرتبریز
    آدرسکارخانه : تبریز- یک کیلومتر بعد از پلیس راه تبریز صوفیان -جنب دوکال بتن -ماشین سازی ارابه ایلقار دفتر مرکزی: تبریز خیابان منجم روبه روی داروخانه سهند کوچه ستارزاده شرکت ارابه ایلقار

شرکت ارابه ایلقار ارائه کننده انواع کارواش های اتوماتیک در مدل های دروازه ای(کارواش ریلی)، کارواش اتوماتیک تونلی انواع باس واش وتراک واش ویژه شستشوی اتوبوس وترانزیت با تکنولوژی روز دنیا مجهز به آپشن های ربوواش Robo wash برای شستوشی گل و لای های موجود بر روی بدنه و رینگ و اطراف تایر ها و گلگیر ها ، زیرشوی یا همان شاسی واش برای شستشوی زیر و شاسی زیر ماشین و موتور با فشار قوی آب به صورت کاملا اتوماتیک و همچنین مجهز به عیب یاب هوشمند و کنترل با گوشی موبایل.
کارواش اتوماتیک تونلی با دارا بودن تعداد بیشتری برس نسبت به کارواش های دروازه ای، امکان شستشوی سریع و با کیفیت خودروهای سواری و شاسی بلند را فراهم کرده است.
این کارواش هابرای مکان هایی بدون محدودیت فضا، دارای کارایی بهینه ای بوده و عملکرد مناسب نشان می دهند. تجهیزات مرتبط با هر مرحله از شستشوی خودرو در امتداد یکدیگر و در فضایی مشابه با یک تونل قرار گرفته و خودرو بر روی یک نوار نقاله پارک می شود. در کارواش تونلی برخلاف کارواش دروازه ای، تجهیزات کارواش ثابت بوده و محل قرار گیری ماشین، متحرک می باشد. با حرکت نوار نقاله، ماشین در امتداد تونل تجهیزات حرکت کرده و تحت مراحل مختلف شستشو قرار می گیرد.
www.arabeilgar.com , 09143106137 , 09141074817 ,04132841945-7

آدرس کارخانه : تبریز یک کیلومتر بعد از پلیس راه تبریز صوفیان جنب دوکال بتن ماشین سازی ارابه ایلقار
آدرس دفتر مرکزی: تبریز – خیابان منجم – روبروی داروخانه سهند – کوچه ستارزاده – شرکت ارابه ایلقار

248 بازدید کل ، 3 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵