تور زمینی باکو ویژه پاییز9124371943

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 19228
    قیمتتوافقی
    شماره همراه9124371943
    ایمیلipekyolsafar@gmail.com
    نام و نام خانوادگیبشیری
    نام واحد تجاریبشیری
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:t.me/ipektourism
    آدرسمیدان فاطمی جنب مسجد نور خیابان طباطبائی پلاک12 طبقه3

تور زمینی باکو

تور 4شب و 5روزه

ستاره ساحلی 5 ستاره مرکز شهر و 4 شب اقامت در هتل

نفره تختخواب شو (وی آی پی 25 رفت و برگشت با اتوبوس بیمه حوادث مسافرتی دوگشت شهری تمام روز با ناهار

آژانس مسافرتی ایپک یول سفر
نزدیک به دو دهه سابقه برگزاری تورهای موفق و خاص

09124371943
88982500

هتل رویال #هتل رامادا #عروس قفقاز #افر تور باکو #هتل ساحلی #اقامت در 5 باکو #تور آذربایجان #تور زمینی باکو #تور زمینی #باکو#

https://t.me/ipektourism

تور لحظه آخری باکو
تور ارزان باکو
تور باکو تابستان 96
تور زمینی باکو از تهران
تور باکو از تبریز
تور باکو خرداد 96
تور باکو شهریور 96
تور باکو مرداد 96

09124371943
88982500

مدارک مورد نیاز تور باکو:
یک قطعه عکس رنگی ، گذرنامه با اعتبار حداقل 7 ماه

خدماتی تور باکو:
رفت و برگشت با اتوبوس VIP (25 نفره تخت خوابشو ) تا مرز بیله سوار و بعد از مرز با اتوبوس VIP آذربایجان+ اقامت در هتل های پکیج با صبحانه + ویزا + لیدر فارسی زبان همراه از تهران و بالعکس + یک گشت شهری با ناهار +بیمه مسافرتی + پذیرایی در مسیر ایران ( صبحانه در رفت و ناهار در برگشت )

نزدیک به دو دهه سابقه برگزاری تورهای موفق و خاص
آفرتور زمینی باکو

رفت و برگشت با اتوبوس 25 نفره تختخواب شو (وی ای پی)
سه استخر مجزا
پارک آبی مجزا
بیمه حوادث مسافرتی
یک گشت شهری کامل با نهار
09124371943
88982500
هتل آف
عروس قفقاز
آفر تور باکو
هتل ساحلی
قامت در باکو
پارک آبی
تور آذربایجان
تور زمینی باکو
تور زمینی
باکو

یک گشت شهری کامل با نهار
09124371943
88982500

تور لحظه آخری باکو
تور ارزان باکو
تور باکو از تبریز
تور باکو تابستان 96
تور باکو مرداد 96
تور باکو خرداد 96
تور باکو شهریور 96
تور زمینی باکو از رشت

یک گشت شهری کامل با نهار
09124371943
88982500

رزرو تور باکو
برای رزرو تور باکو با تلفن ذیل تماس حاصل نمایید.
زمان تور مناسب شما نیست؟
نگران نباشید ما در اینجا تنها منتخبی از تورهای باکو را قرار داده ایم، این شما فقط با تماس با شماره ذیل زمان و مدت اقامت و هتل و حتی پرواز و سایر خدمات تور از جمله گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات CIP و … را مشخص می کنید
خدمات تور: بلیط رفت وبرگشت – ویزا–اقامت باصبحانه–راهنمای فارسی زبان–ترانسفرفرودگاهی- بیمه مسافرتی–1 گشت شهری با ترانسفرو یک وعده ناهار

ساعت پروازی تهران باکو تهران
راهنمای فرم ویزای سفارت آذربایجان
فرم ویزای سفارت آذربایجان pdf
فرم ویزای سفارت آذربایجان word
جاذبه‌ها
قیز قالاسی، فخری خیابان (مقبره مشاهیر و بزرگان باکو)، شهیدلر خیابانی(بام باکو و تماشای شهر زیبای باکو)
بازدید‌های اختیاری: مرکز خرید پارک بلوار، تالار فیلارمونیک، سواحل دریای خزر، موزه فرش، موزه ادبیات، میدان فواره، تالار دولتی اپرا

یک گشت شهری کامل با نهار
09124371943
88982500

تورهای ویژه آذربایجان
تورهای ارزان قیمت باکو و قوبا آذربایجان
بلیط به تمام شهرهای آذربایجان
رزرو و خرید بلیط هواپیما به باکو آذربایجان
رزرو و خرید بلیط هواپیما به گنجه آذربایجان
رزرو هتل در تمام شهرهای آذربایجان
قیمت و رزرو هتل در باکو آذربایجان و دریافت واچر
قیمت و رزرو هتل در گنجه آذربایجان و دریافت واچر
پروازهای داخلی آذربایجان
قیمت و رزرو و خرید بلیط پروازهای داخلی آذربایجان
دریافت ویزا آذربایجان
قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور آذربایجان

یک گشت شهری کامل با نهار
09124371943
88982500

مجری مستقیم تورهای باکو اذربایجان در ایران
مسافرین محترم می توانند تور مسافرتی خود را در سریع ترین زمان ممکن و ارزانترین قیمت خریداری نمایند در زیر روزهای پرواز – خدمات تور – اطلاعات هتل های دوبی امارات – شرایط کنسلی – نوع پرواز و … تور آذربایجان با ارزانترین قیمت مرداد 96 ( تابستان 96 ) آمده است . همچنین امکان تهیه بلیط چارتری و سیستمی باکو و رزرو هتل و یا اجاره آپارتمان به صورت جداگانه را نیز برای هموطنان عزیر فراهم نموده است که به منظور آگاهی از این شرایط می توانید از طریق راه های در ارتباط باشید .

خوردنی‌های خوشمزه باکو
وقتی که حرف سفر زده می‌شود اولین چیز بعد از گرفتن بلیت غذاست. غذا برای همه‌ی ما مهم است. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارید غذاهای مختلف را امتحان کنید و قصد سفر به باکو را دارید، حتماً این غذاها را به لیست شکم‌گردی‌تان اضافه کنید.
7 غذایی که به باکو رفتید، حتماً امتحان کنید
پلو (Plov)
خوردن غذاهای سنتی هرکشور جذابیت خاص خودش را دارد و یکی از غذای کلاسیک و محبوب آذری‌ها پلو یا پیلاق است. غذایی که از برنج و گوشت تشکیل شده و با ادویه‌های مختلف طعم‌دار می‌شود که در سفرتان به باکو حتماً آن را تست کنید؛ چون به ذائقه‌ی ما ایرانی‌ها بسیار نزدیک است. البته این غذا در آسیا، آفریقا و اروپا هم پخته می‌شود اما پلوی آذربایجان چیز دیگری است. این غذای خوشمزه را در رستوران نارقیز بخورید.

غذای مجلسی آذری‌ها را فقط در باکو بخورید.
کباب
مگر می‌شود حرفی از کباب زد و نخورد! در باکو چندین نوع کباب و شیشلیک وجود دارد که از گوشت چرخ شده‌ی گاو و مرغ تهیه می‌شود، اگر شما هم عاشق کباب هستید پیشنهاد ما به شما این است که کباب‌های آذری را امتحان کنید.

بوی کباب ایران را در باکو حس کنید.
قوتاب
سبموسه‌ای از جنس قوتاب، قوتاب نوعی نان پهن است که داخل آن را با مواد مختلفی مثل گوشت، اسفناج، پنیر و کدو تنبل پر می‌کنند و قوتاب از پرطرفدارترین غذاها برای آذربایجانی‌هاست. در باکو پیشنهاد می‌کنیم قوتاب را با ماست محلی بخورید. قوتاب را فقط از رستوران مَنقل بخواهید.

سنتی‌ترین غذای باکویی
دلمه
به شکم‌تان در باکو بد نمی‌گذرد می‌پرسید چرا؟ چون هرغذای ایرانی که دلتان بخواهد را در باکو خواهید خورد. برای شکم‌گردی دلمه آذربایجانی را فراموش نکنید و در لیست غذاهایی که می‌خواهید بخورید اضافه کنید، مطمئن باشید طعم دلمه‌ی ایرانی را حس خواهید کرد.

دلمه ایران را در باکو بخورید.
شاه پلو
تا حالا پلو شاهی باکو را امتحان کردید؟ غذایی که آذربایجانی‌ها در مهمانی‌هایشان خواهند داشت. عاشق ته‌چین هستید، حتماً این غذا را با کمی تفاوت بخورید چون با آلو و کشمش ترکیب شده است.

شاه‌پلو، غذایی شبیه ته‌چین
لاوانگی
خوردن غذا همیشه برای همه لذت بخش بوده و هست. چه بسا که درون شکم مرغ یا ماهی با سبزی‌های محلی و گردو پر شده باشد. قطعا نمی‌توانید به این غذا نه بگویید.

دیزی
یکی از غذاهای اصیل ایرانی که همه‌‌ به آن علاقه دارند و شما حتی فکرش را نمی‌کنید در دیار دیگری بخورید دیزی است، پس خیالتان راحت که در آذربایجان هم می‌توانید به سراغش بروید، به این شرط که به شهر شِکی بروید.

شکربورا و باقلوای آذری از خوشمزه‌ترین شیرینی‌های باکو هستند که طعم باقلواهای خودمان را می‌دهند و کام‌تان را شیرین می‌کنند. آذری‌ها این شیرینی‌های خوشمزه را در جشن‌ها و فستیوال‌ها همراه با چای سرو می‌کنند.

بهترین رستوران‌های باکو

دنیایی از رنگ را در رستوران فیروزه ببینید.

رستوران ناملی
عاشقان کباب در باکو به رستوران ناملی می‌روند و قطعاً پشیمان نمی‌شوند که انواع کباب را با سس‌های متنوع ترکی امتحان کنند. اگر سفرتان در تابستان بود حتماً در فضای باز رستوران بنشینید؛ هم از خوردن لذت ببرید و هم از محوطه زیبایش. بسیاری از گردشگران دوست دارند غذاهای ترکی را در این رستوران صرف کنند.

رستوران مَنقل
به رستوران منقل بروید و حتماً قوتاب(ختاب) را امتحان کنید. این رستوران فضای کاملاً سنتی دارد و همان‌جایی که نشستید غذا را جلویتان درست می‌کنند. اگر خوش شانس باشید موسیقی سنتی آذری خواهید شنید. این رستوران گاهی آن‌قدر شلوغ است که کارکنان شما را به رستورانی که روبه‌رویشان قرار دارد می‌فرستند. اما این رستوران ارزش انتظار کشیدن را دارد.

رستوران نارقیز (Nargiz)
بی‌شک اگر به باکو سفر کنید حتماً یک وعده از انواع غذاهای آذربایجانی، گرجستانی و روسی را در این رستوران خواهید خورد، غذاهای این رستوران قیمت مناسبی دارند و شما حق انتخاب زیادی دارید؛ از سوپ تا سالاد گرجستانی در این رستوران پیدا می‌شود. دیوارهای این رستوران با فرش، لوح‌ها و تصاویر زیبایی آراسته شده‌است.

نارقیز شما را به یاد قدیم خواهد انداخت.
رستوران فیروزه
فیروزه رستورانی است که بسیاری از مردم محلی و گردشگران را به خود دیده‌است. اگر دوست دارید شما هم جزو کسانی باشید که، غذایتان را در رستورانی رنگارنگ صرف کنید و عاشق غذاهای گوشتی هستید به این رستوران سری بزنید. فیروزه فضای گرمی دارد که برای خانواده‌ها بسیار مناسب است. دلمه‌های این رستوران حرف ندارد.

574 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵