پلیور ریز بافت طرح راه راه

1 سال قبل در آذربايجان شرقي ، تبریز
کد آگهی : 19312
    قیمت150,000 تومان
    شماره همراه09010693455
    ایمیلmpe.taher@gmail.com
    نام و نام خانوادگیطاهر علیزاده
    نام واحد تجاریطاهر علیزاده
    استانآذربايجان شرقي
    شهرتبریز

فروشگاه لباس زیبا تن پوش با شروع فصول سرما و نیاز بازار به لباس های گرم اقدام به تولید پلیور ریز بافت مردانه نموده است .این پلیور ها در طرح راه راه و در 8 رنگ بندی مختلف عرضه شده است .

وقتی فصل زمستان و سرما شروع می شود، بازار بافت و لباس های گرم چه برای خانم ها و چه آقایان نیز حسابی داغ می شود. بافت و پوشاک بافتنی نیز مثل خیلی از انواع پوشاک، طرفداران خاص خودش را دارد . مخصوصا که امروزه بافت ها با مدل های جالب و شیکی به بازار عرضه می شوند. به نظر می رسد لباس های بافتنی از آن دسته پوشش هایی هستند که هرگز از مُد نمی افتد.

یکی از ویژگی هایی که لباس بافتنی را مورد علاقه ی مردم کرده، استفاده چند منظوره این دست از لباس ها می باشد . لباس بافتنی را می توان روی لباس های دیگر پوشید، آن را با شلوار جین و … ست کرد یا به تنهایی پوشید.

لباس های بافتنی به دلیل وجود سوراخ و حفره های ریز زیاد، هوا را در خود نگه می دارند و همین هوا مانند یک عایق عمل کرده مانع خروج گرمای بدن از لباس می شود. به این علّت لباس های بافت در پاییز و زمستان بسیار استفاده می شوند.

فروشندگانی که قصد خرید عمده بافت های مردانه را دارند ، قیمت 15 هزار تومان برای این پلیور مردانه در نظر گرفته شده است . اما فروشندگان لباسی که قصد خرید عمده بافت های مردانه را نداشته و مایل به همکاری در فروش این محصول هستند ، قیمت 19 هزار تومان برایشان محاسبه خواهد شد .

جهت خرید عمده یا همکاری در فروش پلیور ریز بافت راه راه با شماره تماس 09141070739 در ارتباط باشید .

همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی هستند و آرزوی کسب و کاری پر روزی و پر رونق را برای شما دارند .

شماره تماس : 09141070739

216 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵