شرکت تولیدی بازرگانی ارمغان تجارت ( شماره ثبت 4495)

1 سال قبل در خراسان رضوي ، مشهد
کد آگهی : 20519
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09155102469
    ایمیلarmaghanco.1mng@gmail.com
    نام و نام خانوادگیشرکت تولیدی بازرگانی ارمغان
    نام واحد تجاریشرکت تولیدی بازرگانی ارمغان
    استانخراسان رضوي
    شهرمشهد
    آدرسدفتر مرکز ی ؛ زاهدان ، چهارراه رسولی ، شرکت بازرگانی ارمغان / تلفن تماس : 05433213556 دفتر فروش : مشهد ، بزرگراه بسیج ، بعد از بازار حافظ ، امیرآباد 5 / تلفن : 05133777777

شرکت تولیدی بازرگانی ارمغان تجارت ( شماره ثبت 4495)
خرید بی واسطه و مستقیم برنج پاکستانی را با ما تجربه کنید
شرکت بازرگانی ارمغان تجارت با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در امور بازرگانی در خدمت مشتریان و هموطنان عزیز می باشد .این شرکت در حال حاضر در زمینه های مختلف بازرگانی چون محصولات کشاورزی ، فرآورده های نفتی ، پتروشیمی و مواد غذایی به طور خاص برنج مشغول فعالیت می باشد . واردات برنج پاکستانی ، هندی ، بسته بندی و توزیع برنج مرغوب ایرانی با نام تجاری ارمغان همگام با سیستم پخش و توزیع به روز در شرق کشور به وسیله پرسنل و کادر مجرب از جمله فعالیت های مهم این شرکت می باشد . در راستای اهداف استراتژیک شرکت تجارت ارمغان در جهت هدفمند نمودن سیستم فرآوری ، بسته بندی و توزیع برنج و حمایت از تولید ملی و رشد تولید ناخالص داخلی ( GDP ) اقتصادی کشورمان ، فعالیت شرکت در این زمینه نقش پررنگتری بخود گرفته است بطوریکه در سال 1394 کارخانه فرآوری و بسته بندی برنج در استان سیستان و بلوچستان موفق به تأسیس و راه اندازی گردید . شایان ذکر است برندهای شرکت ارمغان تجارت بشرح ذیل است : ارمغان ، ارمغان طلایی ، سحر طلایی ، گوهران ، خلیج همیشه فارس ، لادیز و هورا می باشد .
شرح خدمات برنج ارمغان :
1- شرکت بازرگانی ارمغان تجارت آمادگی دارد مرغوب ترین و مناسب ترین برنج های ایرانی ، پاکستانی و هندی را در بسته های 10 کیلویی جهت رفاه حال مصرف کنندگان محترم تأمین و عرضه نماید .
2- فروش برنج در تناژ بالا با قیمت استثنایی و مناسب
3- آماده همکاری و تامین نیاز های سالانه : شرکتهای تعاونی مصرف ، تجار محترم ،کارخانجات ، دانشگاه ها ، بیمارستان ها ، مراکز خاص ، شرکت های پخش ،شرکت های پخش مویرگی ، بازاریان ، رستوران ، تهیه غذا ،کترینگ ، هتل ها ، عمده فروشی ها ، سوپر مارکت ها ، شرکت های دولتی و خصوصی و فروشگاه های مواد غذایی
4- بهترین برنج با کیفیت را با قیمت مناسب از شرکت بازرگانی ارمغان بخواهید .
5- شرکت بازرگانی برنج ارمغان عرضه کننده مستقیم انواع برنج های معطر و ممتاز با کیفیت بسیار عالی به صورت تضمینی از مزارع سرسبز شمال با سال ها تجربه از سال 1375 در خدمت مصرف کنندگان گرامی میباشد .
6- این شرکت آمادگی اعطای نمایندگی فروش در سایر شهرستانها را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
دیدگاه های برخی از مشتریان :
1- یکی از نکات مشخصه خرید من از محصولات برنج ارمغان وِی بالا آن است که برایم جالب بود، البته طی مذاکراتی که با کارشناسان شرکت داشتم علت آن را خالص بودن برنج ارمغان به معنای عدم وجود برنج شکسته و یکدست بودن آن اعلام کردند . امیدوارم ارمغان همچون گذشته به کیفیت بالای خود پایبند باشد .
2- برخی از مشتریان هنگام خرید محصول فقط درخواست برنج ارمغان را داشتند و چون حقیقتا نسبت به سایر برندها قیمت بالاتری بخاطر کیفیت مرغوب آن داشت حجم کمتری سفارش می دادم . یکبار به یکی از مشتریان علت خرید ارمغان را جویا شدم به من گفت ارمغان نسبت به سایر کیسه ها در هر کیلو دو پرس بیشتر پخت می دهد و برای برنجی که کیفیت خوبی داشته باشد خرید آن نیز مزیت است .
3- سیاست های مشتری مداری و تکریم مشتری در شرکت ارمغان از ابتدای شروع بکار خود سال 1375 شایسته بوده است و خدمات پس از فروش خوبی در ازای مرجوعی کالا ، بسته بندی نامناسب ، تخلیه و بارگیری رایگان به ما ارائه نموده است .
4- این شرکت در فصول مختلف سال جشنواره ها و طرح های فروش خوبی ارائه کرده است طوریکه مشتری با توجه به حاشیه سود پایین برنج و برند بودن برنج ارمغان احساس برد- برد می نماید .
5- عضویت در باشگاه مشتریان ارمغان را به سایر دوستان و همکاران خود توصیه می نمایم . عضویت در این باشگاه و بهره مندی از مزایای آن فرصت های اقتصادی خوبی به همراه دارد .

نکته بسیار مهم :
خواهشمند است در صورت تماس با شرکت جهت بهره مندی از خدمات ویژه کد ” Armaghanco ” را اعلام نمایید .
لینک فیلم معرفی برنج ارمغان در آپارات:
http://www.aparat.com/v/Zxa0U
وب سایت برنج ارمغان : www.Armaghanco.com
تلگرام : https://t.me/armaghanrice

292 بازدید کل ، 3 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵