هتل پارسیان کوثر تهران

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2242

بدون شک دل مشغولي هر مسافري در شهر بزرگي مثل تهران ، انتخاب يک محل اقامت مناسب است که ضمن جوابگويي به تمامي نيازهاي يک ميهمان ، از لحاظ موقعيت جغرافيايي در مکاني قرار گرفته باشد که معضل هميشگي اين کلانشهر يعني ترافيک تاثيري دربرنامه زمانبندي سفرآنها بوجود نياورد. اين جاست که نام هتل پارسيان کوثر تهران چون نگيني درخشان در قلب پايتخت ايران خودنمايي مي کند.

موقعيت استثنايي اين هتل چهار ستاره در ميدان وليعصر تهران به شما اين امکان را خواهد داد تا اغلب اوقات براي دسترسي به مراکز اداري ، تجاري،درماني،آموزشي و تفريحي حتي نياز به استفاده از وسيله نقليه عمومي هم نداشته باشيد .

هم چنين مي توانيد پياده روي در طولاني ترين و زيباترين خيابان تهران ، خيابان وليعصر را تجربه نماييد .

فاصله 20 دقيقه اي تا فرودگاه مهرآباد و50 دقيقه اي تا فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) به شما امکان استفاده از حداکثر زمان اقامت را خواهد داد .

هتل پارسيان کوثر تهران يکي از هتلهاي زنجيره هتلهاي بين المللي پارسيان مي باشد که درسال 1341 به بهره برداري رسيده و تاکنون طي چند مرحله بازسازي و بهينه سازي شده است .

اين هتل در5 طبقه و داراي 95 اتاق 2 تخته وسه تخته مي باشد .

معماري سنتي هتل پارسيان کوثر تهران فضايي متفاوت را در معرض ديد ميهمانان قرار ميدهد که اين خود نقطه عطفي در تمايز اين هتل با ساير مکانهاي اقامتي شهر تهران مي باشد چرا که ما درعصري زندگي مي کنيم که تکنولوژي و مدرنيسم با احاطه برکليه زواياي زندگي بشر فاصله اي فاحش را با باورها و داشته هاي ملي ، ديني و بومي بوجود آورده است .

هر مسافري با اقامت در هتل پارسيان کوثر تهران ، مي تواند ضمن برخورداري از فضاي سنتي و دلنشين هتل از امکانات متنوع آن نظير تاکسي سرويس 24 ساعته ، آرايشگاه ، پارکينگ ، مجموعه ورزشي شامل استخر ، سونا ،جکوزي و دستگاههاي مدرن ورزشي ، اينترنت پرسرعت 24 ساعته ، 13 کانال مجاز ماهواره – سيستم مرکزي تهويه و صندوق امانات و دستگاه خود پرداز بانکي (ATM) استفاده نمائيد .

هم چنين گلچيني از لذيذترين غذاهاي ايراني و فرنگي به همراه هنر سرآشپزهتل در تزئين و دورچين انواع غذاها در رستوران زند ، رستوران سنتي دلشدگان با بهره گيري از معماري و نقاشي اصيل ايراني و نيز تالار زمرد و سالن زيتون به ترتيب با گنجايش 450 و 50 نفر آماده سرويس دهي براي جشنها ، ميهمانيها ،سمينارها و همايشهاي شما مي باشند.

خدمات تفريحي ،ورزشي جانبي هتل پارسيان کوثر تهران براي ميهمانان با تخفيفات ويژه مانند 40 درصد تخفيف در بليط تله کابين توچال ، 50 درصد تخفيف در بليط سينما آفريقا و 50 درصد تخفيف در بليط دنياي بازي ويژه کودکان از ديگر مزاياي اين هتل بشمار مي آيد.

مديريت و کارکنان هتل پارسيان کوثر تهران ميزباني شما را افتخار خود دانسته و دراين راه تمام مساعي خود را با استفاده از تخصص روز و تجربه عملي در راستاي رضايتمندي و مشتري مداري بکارخواهند گرفت .

1395 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵