فروشگاه اینترنتی کرمان هایپر

1 سال قبل در کرمان ، كرمان
کد آگهی : 2456
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09360595228
    ایمیلmirshahi.saber@gmail.com
    نام و نام خانوادگیصابر میرشاهی
    نام واحد تجاریصابر میرشاهی
    استانکرمان
    شهركرمان
    آدرسکرمان، بلوار شهید عباسپور، میدان عاشورا، بلوار جانباز، نبش کوچه 4، مجتمع ستاره

با توکل بر خدا تمام تلاش ما بر این است که خرید شما در کرمان هایپر یکی از بهترین تجربه های خرید شما باشد. ما با انتخاب بهترین برندها در هر حوزه، کالاهای مطمئنی را به شما پیشنهاد می کنیم که به لحاظ کیفیت، قیمت و ضمانت ارائه خدمات اطمینان شما را جلب خواهند کرد. از روز اول هدف ما بوده که بتوانیم مشتریان کرمان هایپر را راضی نگه‌ داشته و سرویس و خدماتی مناسب برایشان ارایه دهیم. هر روزه تیم کرمان هایپر و تیم پشتیبانی به دنبال بهتر کردن راهکارهای خود در این حوزه بوده تا خدمات نوین خود را ارتقاء دهد و مشتریان بیشتری را از خود راضی نگه دارد .
با افتتاح این سوپرماركت مردم شهر کرمان از طریق اینترنت می‌توانند نیازمندیهای خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منازل خود تحویل بگیرند.
باتوجه به اینكه این حركت گامی در جهت الكترونیكی كردن خدمات در شهرهاست، رجوع به سوپرماركت‌ها و خرید مایحتاج روزانه که یكی از دغدغه‌های روزانه خانواده‌ها درکلانشهرهاست، سوپرماركت الكترونیكی ما این مشكل را برطرف می‌كند.
درحال حاضر سرویس دهی به مشتریان در محدوده های مشخص شده در شهر کرمان امکان پذیر می باشد و به زودی ارائه خدمات به سایر نقاط کرمان نیز معرفی می‌شود. قیمت کالاهای عرضه شده بر اساس برچسب روی آنها می‌باشد و هیچ گونه مبلغی بابت ارسال به درب منازل دریافت نمی‌شود. زمان ارائه خدمات این فروشگاه از ساعت هفت صبح الی ده شب می‌باشد و سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت در روز بعد ارسال می‌گردد.

5170 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵