سامانه رزرواسیون آنلاین رستوران و کافی شاپ "رستوبوک"

1 سال قبل در تهران ، آنكارا
کد آگهی : 2566
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09124178011
    ایمیلshayan.amirkiasari@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیشایان کریمی
    نام واحد تجاریشایان کریمی
    استانتهران
    شهرآنكارا

ناهار کاري، شام تولد، قرارهاي دو نفره، دورهمي هاي دوستانه…؛
رستوبوک به شما کمک مي کند ميز دلخواه خود را براي هر مراسمي پيدا کنيد. مديران رستوران ها و کافي شاپ ها نيز به کمک اين سامانه، ميزهاي خود را با زمانبندي مشخص به مشتريان علاقمند خود ارائه مي دهند.

ما معتقديم مي توانيم لذت صرف يک وعده غذايي در رستوران دلخواه يا قرارهاي ملاقات در محيط زيباي يک کافي شاپ را با جستجو و رزرو آنلاين ميز در هر ساعتي از شبانه روز تسهيل کنيم.

با مراجعه به وبسايت رستوبوک براي زمان مشخص و تعداد نفرات مشخص، محل دلخواه تان را بيابيد، رزرو کنيد و از مزاياي عضويت و رزرو رايگان ميز رستوران و کافي شاپ -رستوبوک- بهره مند شويد.

مديران رستوران ها و کافي شاپ ها نيز با در اختيار داشتن اطلاعات ارزشمندي از مشتريان خود، از قبيل ميزان و زمان مراجعه هر يک، وعده هاي غذايي و غذاهاي مورد علاقه آنها، نظرات ايشان در رستوبوک و صفحات آن در شبکه هاي اجتماعي و ارائه تخفيف هاي هدفمند، مي توانند برنامه ريزي و نظارت دقيقي بر فروش داشته و با کسب رضايتمندي بيشتر مشتريانشان بر محبوبيت و فروش خود بيافزايند.

مشتريان، علاقمند به رزرو آنلاين هستند؛

بيش از 50000 رستوران در دنيا از سرويس رزرو آنلاين ميز براي جذب ميهمانان بيشتر بهره مي برند تا مشتريان عبوري را به ميهمانان دائم خود تبديل کنند.

مشتريان پس از پيدا کردن رستوران هاي مورد علاقه شان توسط سامانه جستجوي سايت، اقدام به رزرو ميز مي نمايند. با اين روش، علاوه بر صرفه جويي در وقت، از آماده بودن رستوران براي ارائه خدمات مطلوب در هنگام ورود خود اطمينان پيدا مي کنند، از مشوق ها و تخفيف ها بهره مي برند و به سادگي، رزرو ميز را به دنياي آنلاين خود اضافه مي نمايند.
نرم افزار مديريت رزرو آنلاين رستوبوک، اين امکان را به مشتريان شما مي دهد تا علاوه بر وبسايت رستوبوک، از طريق وبسايت اصلي رستوران يا کافي شاپ نيز اقدام به رزرو در اين سامانه کنند.

به اين شکل همکاران شما در رستوران، کمتر درگير پاسخ به تماس هاي تلفني شده و هيچ رزروي از قلم نمي افتد. هر رزروي که صورت بگيرد از لحظه اقدام به رزرو آنلاين ميز تا حضور مشتري در محل قابل مشاهده، گزارش گيري و در صورت لزوم لغو توسط مدير رستوران مي باشد.

تبليغات محيطي در سايت و ارسال ايميل هاي دسته اي رستوبوک به تمام اعضاي مشترک در اين سامانه، اين فرصت را به صاحبان رستوران ها و کافي شاپ ها مي دهد تا اطلاعاتي از قبيل غذاي جديد، فضاي متمايز، سابقه ممتاز و ساير مزيت هاي رستوران خود را به طيف گسترده اي از افراد علاقمند به رستوران رفتن ارائه نمايند.

رستوبوک خود را متعهد مي داند تا از تجربيات و پيشنهادات ارزشمند مشترکان و مخاطبان خود بهرمند گشته و از آن در بهبود ارائه خدمات بهره جويد

ارسال درخواست اشتراک تستي رايگان رستوران يا کافي شاپ

www.restubook.com
http://www.restubook.com/index.php/user/customerRegister

653 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵