ماز آسیاتک

1 سال قبل در مازندران ، بهشهر
کد آگهی : 2899
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09113539951
    ایمیلinfo@maz-asiatech.ir
    نام و نام خانوادگیمهدی خدادادی سلوط
    نام واحد تجاریمهدی خدادادی سلوط
    استانمازندران
    شهربهشهر
    آدرسمازندران ، بهشهر ، بلوار آیت الله کوهستانی ، خیابان شهید باهنر ، نبش باهنر 32 ، شرکت پویا پردازان سما ( فروشگاه لاوان ) ( شماره ثبت 2012 )

پویا پردازان سما،یک شرکت ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات است که دفتر مرکزی آن در بهشهر قرار دارد با توجه به پیشرفت روز افزون علوم کامپیوتر و تکنولوژی در عصر حاضر و اهمیت دستیابی به فناوری اطلاعات و رسیدن به نقطه اوج که همانا (دهکده جهانی) می باشد ما خود را بر آن داشتیم تا با بهره گیری از آخرین فناوریهای روز در زمینه کامپیوتر و الکترونیک و با در اختیار گرفتن تیمی مجرب و کارآزموده ، گامی مثبت در ارائه خدمات مورد نیاز شرکتها ، مؤسسات و هم میهنان عزیزمان برداریم.

از اینرو با عزمی راسخ در سال ۱۳۸۲ در شهرستان بهشهر فعالیت خود را آغاز نموده و گام های ترقی را به سرعت پیمودیم ، در سال ۱۳۸۸ با ثبت شرکت با نام شرکت پویا پردازان سما به شماره ثبت ۲۰۱۲ ، گستره فعالیت خود را از سطح محلی و شهرستان به سطح استانی و کشوری ارتقا دادیم.

سیاست بلند مدت در امر تولید، عرضه و پشتیبانی ما را متعهد کرده تا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات، علاوه بر یاری شما در به دست گیری امورات وب سایت خود، گام بلندی در صنعت IT برداشته باشیم.
هم چنین شرکت اقدام به ارائه خدمات شبکه همزمان با گسترش کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و موسسات، میزان استفاده از شبکه‌های محلی و شبکه‌های راه دور توسط سازمان‌ها به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است. با افزایش تقاضا برای این خدمات و پیشرفت امکانات فنی برای ارایه‌ی آن، گروه پویا پردازان سما، برای تکمیل زنجیره‌ی خدمات خود به مشتریان، گروهی را متشکل از متخصصان برگزیده با گواهی‌نامه‌های بین‌المللی برای ارایه‌ی خدمات گسترده و کارآمد در زمینه‌ی طراحی، اجرا و نصب و راه‌اندازی شبکه‌های پیشرفته تربیت کرده است. این گروه توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارآمد و موثری را در این حوزه به مشتریان ارایه کند، به گونه‌ای که هم‌اکنون، سازمان و موسسه خصوصی و دولتی از خدمات شبکه‌های پیشرفته مجموعه شرکت بهره می‌گیرند.

مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پویا پردازان سما در زمینه‌ی خدمات شبکه را می‌توان به صورت موارد زیر برشمرد:
• ارایه‌ی خدمات طراحی شبکه‌های پیشرفته LAN، WAN و MAN

ارایه‌ی خدمات اجرا و نصب و راه‌اندازیشبکه‌های پیشرفته
ارایه‌ی راهکارهای امنیت اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری
ارایه‌ی راهکارهای بهره‌گیری از شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN)
ارایه‌ی راهکار ها، پیاده سازی و پشتیبانی از شبکه‌های اینترنت و اینترانت از طریق ارتباطات زمینی (خطوط اختصاصی و فیبرنوری)، بی‌سیم و ماهواره‌ای

ماموریت

پویا پردازان سما شرکتی است پویا و توانمند که با استفاده از سیستمهای مدیریتی و نوآوری در راستای گسترش خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات گام برمیدارد و با کارگیری و حمایت از سرمایه های متخصص انسانی مستعد و کارآمد، تلاش می نمایدبرترین در تکریم مشتری، سریع ترین در شناسایی و

پاسخگویی به نیازها مشتری، وظیفه شناسترین در قبال شرکت آسیاتک باشد.
چشم انداز

تبدیل شدن به برترین نماینده فروش ونماینده پشتیبان فنی شرکت آسیاتک تا سال ۱۳۹۶ که بالاترین میزان فروش در بین نمایندگان آسیاتک را داشته و ایجاد رضایت حداکثری آسیاتک و تمامی ذینفعان را به همراه دارد.
ارزش های سازمانیqt

مشتری مداری
احترام به شأن و ارزش‌های انسانی
نظم و انضباط
مسئولیت‌پذیری و تعهدکاری
پیش‌برد امور مبتنی بر خلاقیت ، کار گروهی، برنامه‌ریزی، سخت‌کوشی و نتیجه‌گرایی
باور و تعهد به اهداف و وفاداری سازمانی
یادگیری مستمر سازمانی
شفافیت، صداقت و پاسخ‌گویی در قبال ذینفعان
ریسک‌پذیری منطقی

508 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵