معرفی سایت خرید و تخفیف گروهی فراتگ

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2947
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09124807458
    ایمیلshahab20@gmail.com
    نام و نام خانوادگیشهاب شیروانی شاه عنایتی
    نام واحد تجاریشهاب شیروانی شاه عنایتی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران خیابان ستارخان سه راه تهران ویلا مجتمع تجاری اداری تهران ویلا طبقه 7 واحد 3

معرفی سایت خرید و تخفیف گروهی فراتگ

فراتگ یک سایت خرید و تخفیف گروهی است که از سال 1393 فعالیت خود را در حوزه تجارت الکترونیک آغاز نموده است. تیم فراتگ با بررسی و نیازسنجی بازار، با ارائه دهندگان خدمات و فروشندگان کالا وارد مذاکره می شود و کالا و خدمات مورد نیاز شما عزیزان را با کیفیت بسیار خوب و تخفیف مناسب ارائه می کند که به سختی می توان از آن چشم پوشی کرد .در این فرآیند همه برنده اند؛ شرکای تجاری خوشحال از داشتن مشتریان جدید و مشتریان عزیز خوشحال از دریافت کالا و یا خدمات با کیفیت و قیمت عالی.
فراتگ در نظر دارد با هدف افزایش توان خرید جامعه، با استفاده از روش های نوین، پیشنهادهای بی نظیر در زمینه های مختلف نظیر کالا، رستوران و کافی شاپ ها، خدمات فرهنگی و هنری، اماکن تفریحی و ورزشی،حوزه پزشکی و سلامت و… را به شما ارائه کند. از این رو شعار تیم فراتگ بخرید،لذت ببرید، پس انداز کنید برگزیده شده است که امید است با حمایت و پشتیبانی شما دوستان قدمی هرچند کوچک در جهت رفاه حال شما بزرگواران برداشته شده باشد.
عضویت در فراتگ کاملا رایگان است .پس هم اکنون عضو خانواده بزرگ فراتگ شوید و هیچ تخفیفی را از دست ندهید. همچنین ارائه دهندگان خدمات و فروشندگان کالا می توانند معرفی خدمات و محصولات خود را به رایگان در فراتگ درج کنند.

627 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵