خرید تبدیل 12 به 220 ولت

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 3595
    قیمت33,999,115 تومان
    شماره همراه09127981330
    ایمیلtikvaniroo126@gmail.com
    نام و نام خانوادگییوسف هرمان مقدم
    نام واحد تجارییوسف هرمان مقدم
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسلاله زار جنوبی کوچه بوشهری پاساژ تهران الکتریک طبقه اول واحد 232

دستگاهی كه همیشه در برق صنعتی مطرح بوده و هست تبدیل یك ولتاژ dc به ولتاژ ac به سیستم كه این تبدیل را انجام می دهد اینورتر گفته می‌شود.
اینورتر دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند. جریان AC تبدیل شده می توان بر پایه نیاز در هر ولتاژ و فرکانس بوده که به وسیله ترانسفورماتور مناسب و مدار کنترل می گردد. اینورتر قطعه متحرک ندارد و در طیف گسترده از ابزارهای کاربردی استفاده می شود، از منبع تغذیه کامپیوتر گرفته تا ابزار بزرگ حمل و نقل اینورتر در معمول برای تامین جریان AC از منابع DC مثل خورشید یا باتری مورد مصرف قرار می گیرد.
اینورتر دارای رنج وسیع از كاربرد گوناگون است مانند:
1- خط ولتاژ AC: خیلی از مواقع دسترس به یك منبع dc مثل باتری وجود دارد. اما یك خط ولتاژ AC مورد نیاز است مثل ماشین.
2- منبع تغذیه (UPS): در انواع مختلف UPS برای تبدیل توان باتری به یك توان AC به اینورتر نیاز دارد.
3- كوره القایی:اینورتر برای تبدیل یك توان AC با فركانس پائین به یك توان AC با فركانس بالا مورد مصرف قرار می گیرد. این ولتاژ فركانس بالا در كوره های القایی مورد استفاده دارد. به این ترتیب كه اول توان AC را به DC یك سو می کند و بعد به دست اینورتر به توان AC فركانس بالا تبدیل می‌كند.
4- سیستم انتقال توان: در این سیستم انتقال توان الكتریكی ، اول توان AC به DC تبدیل ‌شود. این توان DC با ولتاژ بسیار بالا به وسیله خطوط انتقال به مقصد رسد. در محل گیرنده، این توان DC و به مقدار AC تبدیل می‌شود.
5-درایور فركانس متغیر: یك درایو فركانس متغیر، سرعت کارکرد یك موتور AC را به كمك كنترل كردن ولتاژو فركانس به شکل هم زمان تنظیم ‌كند.
6- مورد استفاده در پنل خورشیدی: پنل خورشیدی دارای خروجی DC هست كه با استفاده از اینورترها این توان تبدیل به AC ‌شود.انواع اینورترها از نظر فاز و شكل موج خروجی: اینورترها از نظر فاز تبدیل به دو نوع عمده تك فاز و سه فاز تقسیم بندی می‌شود همین طورشكل موج خروجی اش به چهار نوع زیر تقسیم ‌شود. خروج به شكل موج مربعی – خروجی به شكل سینوسی اصلاح شده – خروجی به شكل سینوسی اصلاح شده -خروجی به شکل سینوسی خالص اینورتر نوسان ساز الکترونیک توان بالا است. دلیل این نام گذاری آن است که این دستگاه عمل عکس مبدل برق AC به DC متداول را انجام می دهد.
کنترل کننده دور موتور الکتریکی اینورتر هر چند که ادوات پیچیده ای هست و چون در ساختمان آن از مدارات الکترونیک قدرت استاتیک مصرف می شود و فاقد قطعات متحرک می باشد، از عمر مفید بالا برخوردار هست . مزیت دیگر کنترل کننده دور موتور توان آن در انرژی مصرفی در ترمز مکانیکی و یا مقاومت های الکتریکی به شبکه می باشد . در چنین شرائطی با استفاده از کنترل کننده دور اینورتر مدرن می توان از اتلاف این نوع انرژی جلوگیری کرد. در برخی کاربردها قیمت انرژی بازیافت شده از این طریق ، در کمتر از یک سال معادل هزینه سرمایه گذاری سیستم بازیافت انرژی شود .
شماره تماس :33999115-33999719
نشانی:تهران-لاله زار جنوبی کوچه بوشهری مجتمع تجاری تهران الکتریک واحد232
تیکوانیرو گامی موثر در نمایندگی و عرضه اینورتر کوتک اصل تایوان
بر روی لینک ما کلیک کرده و از سایت ما دیدن فرمایید.

شماره تماس :33999115-33999719
نشانی:تهران-لاله زار جنوبی کوچه بوشهری مجتمع تجاری تهران الکتریک واحد232

تیکوانیرو گامی موثر در نمایندگی و عرضه اینورتر کوتک اصل تایوان

بر روی لینک ما کلیک کرده و از سایت ما دیدن فرمایید.

اینورتر از نظر فاز و شکل موج خروجی:
اینورتر از نظر فاز تبدیل به دو شکل عمده تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می‌شود همچنین از نظرشکل موج خروجی به چهار نوع زیر تقسیم می‌شود.
خروجی به شکل موج مربعی
خروجی به شکل سینوسی اصلاح شده
خروجی به شکل سینوسی اصلاح شده
یک ترانسفورمر منبع AC را به هر ولتاژ مطلوب تبدیل کند و همان فرکانس . اینورتر ، به علاوه یک ساز DC ، می توان برای تبدیل از هر ولتاژ ، AC یا DC ، به هر ولتاژ دیگر ، ACیا DC ، در هر فرکانس مطلوب طراحی شود. توان خروجی هرگز از توان ورودی تجاوز نمی کند ، راندمان می توان زیاد باشد ، با یک نسبت از توان اتلافی به عنوان گرمای تلف شده . نوع اینورتر از نظر فاز و
شکل موج خروجی:
اینورتر از نظر فاز تبدیل به دو نوع عمده تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می‌شود همچنین از نظرشکل موج خروجی به 4 نوع تقسیم می‌شود.
۱- خروجی به شکل موج مربعی
۲- خروجی به شکل سینوسی اصلاح شده (معمولی)
۳- خروجی به شکل سینوسی اصلاح شده (پله ای)
۴- خروجی به شکل سینوسی خالص شکل زیر دو نوع سینوسی اصلاح شده را نشان می کند.
ویژگی اینورتر:
کاهش انرژی مصرفی و لذا کاهش هزینه برق، کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور ، امکان تغییر سرعت موتور، امکان تغییر جهت حرکت موتور، داشتن حفاظت در برابر اضافه بار، امکان کار موتور در شرایط که ولتاژ ورودی متغیر و امکان کنترل از راه دور، ایجاد سرعت بیش تر از سرعت نامی موتور، برنامه ریزی کردن حرکت.
اینورتر به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار، به موتور جریان می دهد و این جریان مواقع از جریان نامی موتور کمتر است. دستگاهی الکترونیک است که به دست آن می توان سرعت موتور سه فاز را تغییر داد.
اینورتریا مبدل برق دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند. جریان AC تبدیل شده می توانند بر اساس نیاز در هر ولتاژ و فرکانسی باشد که به وسیله ترانسفورماتور مناسب و مدارها کنترل شود.
کاربرد اینورتر:
از نظر کاربرد اینورتر به دسته مختلفی تقسیم می شود. برای راه اندازی پمپ، فن آسانسور،جرثقیل، ، دستگاه اکسترودر و از اینورتر مصرف شود. برای پمپ و فن از اینورتر با گشتاور متغیر و برای آسانسورونوار نقاله و جرثقیل از اینورتر با گشتاور ثابت و از اینورتر با فیدبک PG بهره برداری می کند.دیگر کاربرد آن به صورت زیر باشد.
منبع تغذیه:
اینورتر برق DC را از منابعی مانند باتری، پانل خورشیدی، یا سلول سوختی به برق AC تبدیل می کند. برق خروجی را می توان به هر ولتاژی که لازم باشد تبدیل کرد. میکرو اینورتر مستقیم جریان را از پانل خورشیدی به جریان متناوب تبدیل می کند.
منبع برق اضطراری:
استفاده از باتری و اینورتر بعنوان منبع تغذیه اضطراری (یو پی اس) برای تامین برق AC زمانی که برق اصلی در دسترس نیست. وقتی که برق اصل مجدد برقرار شد ، از یک سو کننده برای شارژ کردن باتری مصرف می شود.
گرمکن القا کننده:
از اینورتربرای بالا بردن فرکانس برق اصلی برای مصرف در گرمکن القائى استفاده می شود. برای این کار اول برق اصلی با به DC تبدیل کرده و سپس به وسیله اینورتر برق DC را به AC با فرکانس بالاتر تبدیل کند.
منتقل کردن انرژی به HVDC :
در انتقال برق به روش HVDC انتقال مقدار طولانی انرژی در مسافت‌ زیاد و با تلفات کم اول برق AC به برق DC با ولتاژ بالا تبدیل شده و به مکان دیگری منتقل شود.بعد در محل دریافت، به کمک اینورتر آن را به برق AC تبدیل کند.
درایو فرکانس متغیر بودن:
درایو فرکانس متغیر یا VFD یک سیستم برای کنترل کردن سرعت چرخ یک موتور AC با کنترل کردن فرکانس برق اعمال شده به موتور الکتریکی است. اینورتر وظیفه کنترل برق را به عهده می گیرد. درایو فرکانس متغیر شامل یک یک سو و به شکل که برق DC مورد نیاز اینورتر از برق AC اصلی تامین گردد. اینورتر یک عنصر اصلی و بعضی اوقات درایو فرکانس متغیر به نام درایو اینورتر یا درکل اینورتر می گویند.
اینورتر های COTEK تایوان:
اینورتر 200 وات: مدل SK200 دارای ولتاژهای ورودی 12 ولت 24 ولت و 48 ولت – شکل موج کاملا سینوسی
اینورتر 350 وات: مدل SK350 دارای ولتاژهای ورودی 12 ولت 24 ولت و 48 ولت – شکل موج کاملا سینوسی
اینورتر 700 وات: مدل SK700 دارای ولتاژهای ورودی 12 ولت 24 ولت و 48 ولت – شکل موج کاملا سینوسی
اینورتر 1000 وات: مدل SK1000 دارای ولتاژهای ورودی 12 ولت 24 ولت و 48 ولت – شکل موج کاملا سینوسی
اینورتر 1500 وات: مدل SK1500 دارای ولتاژهای ورودی 12 ولت 24 ولت و 48 ولت – شکل موج کاملا سینوسی
اینورتر 2000 وات: مدل SK2000 دارای ولتاژهای ورودی 12 ولت 24 ولت و 48 ولت – شکل موج کاملا سینوسی
اینورتر 3000 وات: مدل SK3000 دارای ولتاژهای ورودی 12 ولت 24 ولت و 48 ولت – شکل موج کاملا سینوسی
فروش اینورتر سینوسی SK350-212 ( 350 وات ) ورودی 12 ولت
اینورتر سینوسی SK350-224 ( 350 وات ) ورودی 24 ولت
اینورتر سینوسی SK350-248 ( 350 وات ) ورودی 48 ولت
اینورتر سینوسی SK1000-212( 1000 وات ) ورودی 12 ولت
اینورتر سینوسی SK1000-224 ( 1000 وات ) ورودی 24 ولت
نماینده اینورتر سینوسی SK1000-248 ( 1000 وات ) ورودی 48 ولت
شماره تماس :33999115-33999719
نشانی:تهران-لاله زار جنوبی کوچه بوشهری مجتمع تجاری تهران الکتریک واحد232
تیکوانیرو گامی موثر در نمایندگی و عرضه اینورتر کوتک اصل تایوان

724 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵