کلین روم

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 4165
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09121306500
    ایمیلsanati.carenaltay@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمحمد صنعتی
    نام واحد تجاریمحمد صنعتی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسبزرگراه آیت اله سعیدی -شهرک صنعتی چهاردانگه- مجتمع تجاری کوشک ایرانیان- بلوک D-طبقه اول واحد 1

کلین روم یا اتاق تمیز اصولاً به محیطی گفته می‌شود که جهت تولید و یا تحقیقات علمی و صنعتی در آن فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد و در این محیط مقدار آلایندههای زیست محیطی بسیار پایین تر از حد معمول فضای یک محیط بسته می‌باشد. آلاینده‌های معمول عبارتند از: گرد و غبار، میکروبهای معلق در فضا و بخار مایعات محیطی. بطور دقیق تر اتاق تمیز محیطی با آلایش کنترل شده ذرات معلق در فضاست که در هر متر مکعب آن تعداد معینی ذره موجود است. بطور مثال در ساختار تعریف شده در ISO برای اتاق‌های تمیز تعداد کمتر از ۳۵ میلیون ذره در هر متر مکعب تشریح شده‌است.
اتاق‌های تمیز معمولاً برای تولید مواد نیمه رسانا مانند ژرمانیوم، سیلیکون و یا برای تولید لوازم تکنولوژیک پزشکی و زمینه‌های دیگر که تولیدات مربوط به آنها نیاز به محیطی بسیار پاکیزه و فاقد آلودگیهای عادی محیط دارند. موارد استفاده اتاق تمیز در ایران در صنایع داروسازی،صنایع خودروئی، کامپیوتر، صنایع فضائی، صنایع غذائی، صنایع اپتیک، ساخت دی وی دی و الکترونیک و بسیاری صنایع دیگر استفاده می شود ساندویچ پانل هایی که جهت ساخت کلین روم استفاده میشوند می بایست دارای ویژگی های خاص باشند.
همچنین استاندارد های ویژه ای جهت متمایز کزدن این پانل ها با سایر پانل ها نیز تعریف شده است.ساندویچ پانل های ویژه ی کلین روم کارن آلنای ، به صورت صاف و با پوشش های استیل یا گالوانیزه ساخت انگلیس بوده و عایق استفاده شده از پلی یورتان B2 ساخت کمپانی BAYER و یا پشم سنگ ROCKWOOL FRANCE میباشد.پانل های صاف این شرکت با ضخامت 0.5 میلیمتر و دانسیته ی 55 kg/m3 میباشد که جهت مقابله با موجدار شدن ورق به علت صاف بودن ، با پروفیل های مخصوصی تقویت میشوند.این ساندویچ پانل ها دارای استاندارد های EURO 4 و DIN 4102 و ISO میباشند.
شرکت کارن آلتای با در اختیار داشتن دانش فنی روز و متریال های استاندارد از جمله ساندویچ پانل و یراق آلات ویژه استاندارد ، یکی از پیشگامان اجرای کلین روم در کشور می باشد.
02155532706
02155268339
info@carenaltay.com
www.carenaltay.com

498 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵