فروش خرده و عمده البسه زنانه – شرکت زیبا تن پوش

1 سال قبل در آذربايجان شرقي ، تهران
کد آگهی : 4474
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09142307282
    ایمیلzibatanpush@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیزیبا تن پوش
    نام واحد تجاریزیبا تن پوش
    استانآذربايجان شرقي
    شهرتهران
    آدرستبریز

« آنچه که شایسته بانوی ایرانی است را فراهم آورده ایم »
این شعار نیست، بلکه واقیعتی است که زیبا تن پوش در راستای آن اقدام به واردات البسه زنانه از معروف ترین برندهای ترک نموده است. شرکت زیبا تن پوش پرند، فعال در عرصه تولید ، خرید و فروش انواع پوشاک و منسوجات؛ تولید ، خرید و فروش انواع مواد اولیه و تجهیزات نساجی ، رنگرزی ، خیاطی و صادرات و واردات کلیه کالاهای مربوطه ، به جهت موقعیت مناسب تجاری و نزدیکی با کشور ترکیه، انواع البسه زنانه ، مردانه و بچه گانه را با قیمتی بسیار نازل و معقول عرضه می نماید.
شرکت زیبا تن پوش اقدام به واردات برندهای تکنور، شرلی، پولکان، بایدون و سکسن از کشور ترکیه می¬نماید. همه برندهای ذکر شده محصول کشور ترکیه بوده و در بسته بندی مخصوص خود وارد می شوند. محصولات فوق شامل انواع ست های راحتی، لباس خواب، تونیک، لباس های فانتزی شامل تاب و شلوارک، بلوز و شلوارک و تاپ و شورت، بادی، لباس زیر و … می باشد.
شرکت زیبا تن پوش علاوه بر واردات پوشاک برند ترک، اقدام به تولید لباس های زنانه مجلسی و راحتی می نماید و با افتخار کالای تولید داخلی را به عموم مردم معرفی می نماید. این شرکت همواره تلاش میکند مدلهای روز را مطابق با سلایق مختلف عرضه نموده و به این جهت توانسته است محصولات زیبا در رنگها و طرحهای بی نظیر و با کیفیت بسیار عالی را ارائه نماید.

برای خرید با ما در ارتباط باشید .
آدرس : www.Zibatanpush.ir
تلفن : 09141070739-09142307282

346 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵