درباره ما

شتاب آگهی در زمینه اطلاع رسانی موثر و مستقیم اصناف و مشاغل و ارتباط مستقیم تولید کننده ایرانی به مصرف کننده در راستای ایجاد اقتصاد مقاومتی از سال ۱۳۹۰ راه اندازی گردید .

اینجانب مسعود آقائی موسس این شبکه از سال 1373 در حوزه رایانه و شبکه فعالیت داشته و در این مدت تا کنون تحقیقات مداوم در خصوص راه اندازی سامانه های مختلف در امر بهبود و توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصادی داشته ام .

سال 1388 که اندروید هنوز اختراع نشده بود و اپلیکیشن های امروز وجود نداشتند اینجانب نرم افزار “کارآفرینان ارتباطات” را با قابلیتهای وسیعتر از اپلیکیشنهای امروزی ساختم که همان سال تائیدیه فنی شورای عالی انفورماتیک را دریافت و از رسانه ها دیجیتال وزارت فرهنگ ارشاد سند منقوله دار و گواهی انتشار دریافت نمودم.

متاسفانه چند سالی به علت کسالت نتوانستم نرم افزار یاد شده را عرضه نمایم و بعد از آن تاکنون نسخه آنلاین و بروز شده آن نرم افزار با نام “شتاب آگهی” در خدمت بیش از 60 هزار صنف محترم و آگهی می باشم.

سامانه های دیگر اینجانب شتاب پیامک ، سامانه فروش شتاب ، سامانه ارسال تبلیغات انبوه اینترنتی و سامانه های تحقیقاتی اینجانب ، سامانه خبر خط ، سامانه غذایاب ، سامانه همسان ، سامانه یادبود ، سامانه همیار و … بوده که انشاء ا… در اسرع وقت جهت بهره برداری هم میهنان گرامی ارایه خواهد شد.

با توجه به نامگذاری سال 1402 به سال “مهار تورم و رشد تولید” میتوان با اطلاع رسانی و تبلیغ موثر اصناف و محصولات ایرانی به هدف رشد تولید نزدیکتر شد.

این شبکه در 12 سال اخیر تمرکز اصلی خود را بر پایه تبلیغات زود بازده و ارزان قیمت برای مشاغل و اصناف بنا کرده است و سعی کرده است بهترین و ساده ترین روشها را برای هموطنان ایرانی و فارسی زبان تهیه و تولید نماید.

دغدغه ی شتاب آگهی همیشه توسعه فضای مجازی و تبدیل آن به ابزاری کارآمد جهت استفاده در بازار اطلاع رسانی و تجارت اصناف و مشاغل بوده است .

شبکه یاد شده موسسه ثبت شده در اداره ثبت شرکتهای تهران بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن تجارت بوده و  در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ثبت می باشد.

شایان ذکر بوده شبکه شتاب آگهی دارای پروانه کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی کشوری می باشد و جهت خدمات خود فاکتور معتبر ارائه می نماید.

اگر قصد توسعه و ساماندهی امور تبلیغاتی مجموعه کاری خود و افزایش فروش از طریق اصولی ترین و کاربردی ترین روشهای تبلیغاتی را دارید شتاب آگهی بهترین انتخاب برای شما می باشد.

در ضمن پیوستن شما به این شبكه می تواند تأثیر بسیار بالایی در معرفی مجموعه کاری ، خدمات و یا کالای شما داشته و طراحی و بهینه سازی امور تبلیغاتی واحد صنفی ، استفاده از سرویس های تبلیغاتی نوین روز دنیا برای جذب بیننده بیشتر و افزایش راندمان کاری مجموعه از دیگر مزایای این شبکه می باشد.

امید است همياري سازنده شما سروران گرامی ره توشه ای برای تحقق عدالت در اطلاع رساني و فردایی بهتر در ميهن عزيزمان باشد .

سایر سوابق شغلی بنده:

با تشكر مسعود آقائی

مدیر شتاب آگهی