نرم افزار مدیریت مطب زنان

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 6163
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09148348342
    ایمیلsoftgoldgr@gmail.com
    نام و نام خانوادگیگروه طلای نرم
    نام واحد تجاریگروه طلای نرم
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران جمهوری کوچه کریمی پور پ 17 واحد 1

نرم افزار مطب پزشک زنان طراحان طب

گروه طلای نرم با سابقه بیش از ده ساله خود ، قدرتمندترین نرم افزار مدیریت مطب را برای پزشکان متخصص زنان و زایمان ارائه می دهد. از آنجا که این تخصص با بیمارانی مواجه می شوند که مراجعات مکرر به پزشک خود دارند ، بنابراین داشتن یک پرونده الکترونکی هوشمند و جامع از سوابق اطلاعاتی هر بیمار ،کمک شایانی هم به بیمار و هم به پزشک خواهد کرد. انتخاب یک نرم افزار مناسب و کارا که پزشک را درگیر سیستم نکند ، دسترسی سریع و آسانی را به اطلاعات بیمار فراهم آورد ، منشی و پزشک حتی با اطلاعات اندک از کامپیوتر بتوانند با آن کار کنند از نکات مهم در مکانیزاسیون مطب می باشد.
نرم افزار مطب پزشک زنان طراحان طب از نرم افزارهای پیشرو در مدیریت مطب به صورت هوشمند و حداکثر اتوماتی می باشد . از ویژگی ها و مزیت های منحصربفرد این نرم افزار ، کارت ویزیت هوشمند بیمار و مدیریت جامع اطلاعات بیمار مبتنی بر قلم نوری می باشد.
امکانات نرم افزار مطب زنان و زایمان و نازایی :
تشکیل ساده پرونده الکترونیکی بیمار
ارائه یک کارت ویزیت هوشمند به هر یک از بیماران مراجعه کننده جهت جلوگیری از جستجوهای بعدی توسط منشی – افزایش سرعت بارگذاری تمامی اطلاعات الکترونیکی وی در سیستم منشی و پزشک
وقت دهی به بیمار – پرینت روزانه وقت های ویزیت بیمارن توسط منشی (حتی در حالت چندپزشکی و یک منشی)
ثبت اتوماتیک و آسان بیمه های بیماران و در نهایت ارائه سی دی یا دیسکت مورد نیاز سازمان بیمه ها توسط سیستم نرم افزاری
تابلو اعلانات الکترونیکی و هوشمند موجود در سالن انتظار جهت ارائه اسلایدها ، تبلیغاتی ها ، اعلام و پخش نوبت ویزیت به صورت اتوماتیک به بیماران
ثبت امور مالی بیماران توسط منشی و مشاهده همزمان و آنلاین سیستم مالی وسط پزشک
صفحه کاربری پزشک به صورت کاملاً هوشمندانه و منحصربفرد طراحی شده که در هیچ یک از نرم افزارهای مشابه مشاهده نمی شود. نرم افزار مطب طراحان طب تنها نرم افزار قدرتمند در استفاده صحیح از قلم نوری می باشد. استفاده از قلم نوری برای پزشکان مطب زنان امری ضروری جهت ثبت الکترونیکی اطلاعات بیماران و کاهش اتلاف وقت می باشد.
اتصال به تمام دستگاه های پزشکی مخصوص مطب پزشک زنان ، ثبت و ذخیره اتوماتیک تمامی تصاویر و فیلم های دریافتی از آنها در پرونده بیمار جهت مشاهدات بعدی
اسکن تمامی آزمایشات ، سونوگرافی ها ، رادیوگرافی ها و … توسط منشی و مشاهده آنلاین تمامی تصاویر ذخیره شده در صفحه بیمار و ویرایش توسط قلم نوری (مانند نوشتن یادداشت دیجیتالی پزشک)
نوشتن نسخه بیمار و داروهای مصرفی توسط پزشک با قلم نوری (یعنی نیاز به تایپ و یا جستجو توسط پزشک نیست. با نوشتن نسخه توسط پزشک با قلم نوری ،نسخه دیجیتالی آن با دستخط خود پزشک ذخیره می گردد.)
تمامی تصاویر قابل مشاهده در زیر یک ثانیه هستند و نرم افزار هیچ مشکلی در بارگذاری تصاویر و فیلم های ذخیره شده در پرونده بیماران نیستند.
تهیه گزارشات مالی مورد نیاز در هر بازه زمانی و بر اساس هر گزینش اطلاعات دلخواه
ارسال SMS اتوماتیک و هوشمند به بیماران ( مانند SMS خودکار به بیماران توسط سیستم چند روز قبل از روز ویزیت جهت یادآوری زمان ویزیت – ارسال خودکار SMS به بیماران جهت تبریک تولد و .. )

مدیریت مطب خود را با خیال راحت به نرم افزار مطب پزشکان طراحان طب بسپارید.
نرم افزار مطب طراحان طب بهترین انتخاب برای پزشکان متخصص زنان و زایمان می باشد.
جهت کسب اطلاعات به www.Softgold.ir
www.tarhandishan.com
مراجعه فرمائید.
تلفن : 02166435129-021667508-02166427309
موبایل : 98 – 97 – 96 – 09120339195
سایت : www.tarhandishan.com – www.softgold.ir
تلفن دفتر تبریز : 9 – 04135558058
موبایل : 09148348342 – 09195559428
تلفن دفتر ارومیه : 04432253601 – 04432222733

520 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵