نمایندگی فروش محصولات ارتباطی و امنیتی پاناسونیک

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 6328
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09124732005
    ایمیلt.zangian@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمسعود پیام
    نام واحد تجاریمسعود پیام
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسولیعصر

تلفن بی‌نظیر پاناسونیک با امکان اتصال به Wi-fi
تکنولوژی در حال تغییر است، پس قطعاً می‌توان نتیجه گرفت که پاناسونیک نیز در حال تغییر است. تغییرات پاناسونیک را می‌توان به‌وضوح در محصولاتش دید. سیر تکاملی تلفن‌های بی‌سیم را مشاهده کنید. ابتدا تلفن‌هایی با صفحه نمایشگری کوچک و ویژگی‌هایی بسیار محدود، سپس طراحی تلفن‌های بی‌سیم باقابلیت اتصال گوشی بی‌سیم دیگر، سپس طراحی منشی تلفنی با نوارهای کاست بسیار کوچک، نسل بعدی طراحی سیستم دیجیتال منشی با طراحی کارت حافظه کوچک در تلفن و اینک نسل جدید تلفن‌ها باقابلیت اتصال به Wi-Fi و امکان یکپارچه شدن با تلفن همراه.
شاید در ابتدا بامطالعه این متن، سیر تکاملی را خیلی درازمدت در نظر بگیرید اما این‌گونه نیست و کلیه این اتفاقات در کمتر از دو دهه به واقعیت تبدیل‌شده است.
KX-PRW120 تلفنی با ظاهری کاملاً متفاوت و ویژگی‌هایی بی‌نظیر مانند:
• امکان اتصال به شبکه محلی از طریق وایرلس
• امکان یکپارچه‌سازی با دو تلفن همراه
• امکان ضبط پیغام تا 18 دقیقه
• امکان دریافت پیام‌های شخصی موبایل‌ها و هشدار دریافت آن‌ها
• امکان دریافت پیغام‌های الکترونیکی موبایل‌ها و هشدار دریافت آن‌ها
• امکان اتصال در سانترال و تعریف به‌عنوان یک داخلی
• امکان فعال شدن سرویس Baby Monitoring برای اعلام هشدارها در موارد حساس
این تلفن بی‌سیم کوچک، با پایه‌ای زیبا و طراحی بی‌نظیر به‌گونه‌ای عرضه‌شده است که همه‌چیز در یک تلفن خلاصه می‌شود. پایه این تلفن فقط در سمت چپ خود یک کلید برای فعال کردن تلفن بی‌سیم دارد (Register) و دیگر هیچ دکمه‌ای به چشم نمی‌خورد. علت این طراحی را می‌توان همه‌کاره بودن تلفن بی‌سیم در نظر گرفت.
صفحه‌کلید نورانی این تلفن به‌صورت یکپارچه از پایین صفحه نمایشگر تا بالای بلندگوها طراحی‌شده است که با در نظر گرفتن شکل زیبایی که به تلفن می‌دهد مناسب است، اما می‌توان آن را ایرادی بیان کرد که در درازمدت موجب سخت شدن استفاده از کلیدها می‌شود. نرم بودن این صفحه کلید و یکپارچه بودن آن موجب می شود تا فرد در هنگام فشردن کلیدهای اصلی در بالای صفحه و یا کلید پاسخ و یا رد تماس احساس کند که صفحه کلید در حال فرو رفتن است.
وزن سبک و گیره خاص جهت شارژ شدن بر روی پایه در کنار یکدیگر موجب می‌شود تا بتوان به‌راحتی تلفن را بر روی شانه خود گذاشته و بدون ترس از افتادن گوشی به دیگر کارهای خود در هنگام مکالمه پرداخت.
جابجا شدن کلیدهای بلندگو با کلید سبز(کلید پاسخ‌گویی تلفن ) و یا کلید فلش با کلید قرمز (کلید قطع تماس) شاید در ابتدا موجب سردرگمی افراد شود اما با مرور زمان و توجه به این نکته که در هنگام مکالمه بدون نگاه به صفحه با حرکت انگشت شصت می‌توان به‌راحتی تماس را قطع و یا در حالت بلندگو قرارداد از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول مدرن و پیشرفته پاناسونیک است.
www.karmaphone.org
دفتر مرکزی تهران:02166915611
در ساعات غیر اداری :09124732005 – 09213961366

257 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵