ترجمه فوری

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 7158
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09374145686
    ایمیلHiTarjome@gmail.com
    نام و نام خانوادگیهای ترجمه
    نام واحد تجاریهای ترجمه
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسمیدان انقلاب/ خیابان فرصت شیرازی/ پلاک 96/ واحد 11

سامانه تخصصی های ترجمه در راستای اعطای خدمات رسانی الکترونیک و رفع هر گونه نیاز مشتری این امکان را فراهم نموده تا بتوانید سفارشات ترجمه خود را در کوتاهترین زمان، تحت عنوان ترجمه فوری دریافت نمایید.
با توجه به اینکه سامانه تخصصی های ترجمه از خدمات تعداد قابل توجهی از مترجمین گرامی بهره می برد و با در نظر گرفتن سرعت آنها در ترجمه و تایپ همزمان فایل سفارش ها، ممکن است کاربر محترم در شرایط خاصی قرار داشته و تمایل داشته باشند که فایل سفارش را سریعتر از زمان معمول ترجمه در اختیار ایشان قرار داده شود.
بر این اساس سامانه تخصصی های ترجمه راهکارهای لازم و ضروری جهت به تحقق پیوستن این امر را پیش بینی کرده است و کاربران گرامی در صورتی که در چنین شرایطی قرار داشته باشند می توانند در هنگام ثبت سفارش درخواست خود را مبنی بر ترجمه فوری فایل سفارش قید نمایند و اپراتورهای سامانه در هنگام صدور فاکتور این مورد را مدنظر قرار خواهند داد.
البته در صورتی که کاربر محترم سفارش خود را ثبت نموده و زمان های اعلام شده در پیش فاکتور سفارش متناسب با مقتضیات زمانی ایشان نباشد، می توانند از طریق راه های ارتباطی پیش بینی شده با بخش پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را در رابطه با سفارش ثبت شده مطرح نمایند و در چنین شرایطی نیز امکان اصلاح زمان تحویل ترجمه فایل سفارش پس از صدور پیش فاکتور اولیه وجود دارد.

206 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵