تولید و ساخت آلاچیق جهت ویلا و فضاهای شهری،آلاچیق فلزی

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 7349
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09123269173
    ایمیلpersianwire@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیjouybari
    نام واحد تجاریjouybari
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران - بلوار کشاورز

تولید و ساخت آلاچیق جهت ویلا و فضاهای شهری،آلاچیق فلزی،آلاچیق بتنی،آلاچیق پیش ساخته،آلاچیق سیمانی طرح چوب، مدرن ترین مدل آلاچیق ، شرکتهای سازنده آلاچیق، آلاچیق آهنی، آلاچیق باری ویلا، آلاچیق سفره خانه ، مدل های آلاچیق ، دکوراسیون آلاچیق ، آلاچیق های مدرن ، مدل آلاچیق ، جدیدترین آلاچیق ، نمونه های آلاچیق ، آلاچیق جدید ، قیمت آلاچیق ، عکس آلاچیق ، طراحی آلاچیق

هدف از طراحی و ساخت آلاچیق ها ، ایجاد مکانی زیبا و امن جهت استفاده بهتر از فضای سبز و لذت بردن از طبیعت است اما استفاده از این محصول در ویلاها و محوطه های باز کمک شایانی به زیبایی نمای خارجی می کند .

آلاچیق ها معمولا در 3 نوع فلزی ، بتنی و چوبی تولید می گردند و قیمت ساخت آنها با توجه به طراحی ، سلیقه کارفرما ، متریال کارشده ، تعداد سفارش و … متغیر است .

طراحی کلی و عمومی این محصول معمولا به صورت 4 ستون بدون دیوار با سقف شیبدار می باشد ولی با توجه به سطح بودجه ، محل اجرا ، ابعاد و صلاحدید کارفرما می توان آن را در رنج های قیمتی و طرح های متنوعی تولید کرد .

از آلاچیق ها عمدتا در مکانهایی مانند حیاط ویلا ، حیاط آپارتمان ، فضای باز شهری ، پارک های شهری ، پارک جنگلی ، باغ و باغچه ، خانه باغ ، کافی شاپ ، رستورانهای سنتی و … استفاده می گردد .
لطفا جهت کسب اطلاعات تکمیلی و قیمت با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید .

تلفن : 02133504917 همراه : 09123269173

1681 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵