کافه وکیل میدان آرژانتین 9128138971-86084904 چایی قهوه غذا ساندویچ شیرینی کیک قنادی لوکس کافه کافی شاپ

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 8056
    قیمتتوافقی
    شماره همراه9128138971
    ایمیلinfo@cafevakil.com
    نام و نام خانوادگیشیوایی
    نام واحد تجاریشیوایی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:cafevakil.com
    آدرسمیدان آرژانتین خیابان زاگرس روبروی کانون وکلا پلاک2

کافی شاپ وکیل

امکان سفارش از منوی باز کافی شاپ شامل:انواع ميان وعده انواع نوشیدنی سرد و گرم، شیک و گلاسه، بستنی، کیک و دسر، انواع کوکتل، انواع دمنوش مخصوص، عرقیات گیاهی و غذاي روز و ….
محیطی وسيع با ديزاين كلاسيك
همراه با پخش موسیقی های لایت.
امکان برگزاری انواع مراسم جشن تولد و کنفرانس
ظرفیت 60نفر و دو vip

واقعیت این است که کف کاپوچینو باید به‌راحتی قابل خوردن باشد؛ نگه داشتن بیش از حد ظرف شیر زیر لوله فشار و درست کردن حجمی از شیر پوک‌شده و کف‌داده‌شده هنر نیست؛ هرچه بیشتر شیر بخار داده شود٬ حجم‌ش بیشتر شده و کف شیر پوک‌تر می‌شود. مهم آن است که قهوه‌چی بداند چقدر لازم است علمک بخار .

نگه داشتن بیش از حد ظرف شیر زیر لوله فشار و درست کردن حجمی از شیر پوک‌شده و کف‌داده‌شده هنر نیست؛ مهم آن است که قهوه‌چی بداند چقدر لازم است علمک بخار را در شیر نگه دارد تا به قدر کفایت کف کند

کف روی کاپو‍چینو نباید بیشتر از یک سوم حجم فنجان یا ماگ شما باشد٬ غلظت و اندازه آن باید به‌قدری باشد که بتوان بدون نیاز به قاشق هم آن‌را نوشید. در کلاس‌های آموزشی شرکت قهوه ایلی یک روش ساده برای تعیین مرغوبیت کف روی کاپوچینو ارائه می‌شود: می‌گویند سر قاشق‌تان را در کف شیر روی کاپوچینو فرو کرده و کمی آن‌را کنار زنید؛ کف کنار زده شده که حالتی کرم‌مانند و متراکم (و نه پوک) دارد٬ باید در همان حالت بماند؛ اگر برگردد سر جایش یعنی کف زیادی رقیق است٬ و اگر هم نتوانستید آن‌را به‌راحتی کنار بزنید٬ شیر بیش از حد بخار داده شده است. لکن کاپوچینو آن نیست که تکلیف‌تان با انبوه کف روی آن معلوم نباشد و به زحمت‌تان بیاندازد. جایی اگر رفتید٬ کاپوچینو سفارش دادید و قهوه‌تان با گنبدی سپیدرنگ از کف شیر برایتان سرو شد٬ بی‌درنگ آن‌جا را ترک کنید؛ به قهوه‌چی بگویید پول قهوه را بگذارد به حساب آیکافی.

آسیاب در محل

بدیهی به‌نظر می‌رسد٬ اما به‌هر حال نمی‌توان از ویژگی‌های یک کافی‌شاپ خوب حرف زد و اشاره‌ای به این مساله نکرد: دانه قهوه درست پیش از تهیه قهوه باید آسیاب شود. اگر سفارش قهوه دادید٬ سر میز نشستید و بدون این‌که صدای آسیاب قهوه را بشنوید٬ دیدید قهوه‌تان را برایتان سرو کردند٬ بدانید قهوه‌چی برای تهیه سفارش شما از دانه‌هایی که قبلا آسیاب شده استفاده کرده است. (طبیعی‌ست فرض شده قهوه‌چی از آسیاب برقی استفاده می‌کند). قهوه آسیاب‌شده در مدت کوتاهی با هوا واکنش داده و عطر و طعم اصیل قهوه زایل می‌شود. نقل است که می‌گویند قهوه خام را سال‌ها می‌توان نگه‌داری کرد٬ قهوه بو داده شده را چند روز و قهوه آسیاب شده را تنها چند ساعت. بنابراین بسیار اهمیت دارد که از آسیاب‌های برقی یا دستی در کافی‌شاپ استفاده شود و درست پیش از تهیه سفارش مشتری٬ همان‌قدر قهوه که لازم است آسیاب شود.

ظرف قهوه

ظرف و مظروف باید در تناسب با هم باشند. هر قهوه‌ای باید در فنجان٬ ماگ یا لیوان مناسب سرو شود. آمریکانو را معمولا در ماگ‌های سرامیکی دسته‌دار سرو می‌کنند. کاپوچینو هم این وسط داستان خودش را دارد؛ بسیاری از کافی‌شاپ‌ها کاپوچینو را در فنجان‌های نسبتا بزرگ با نعلبکی سرو می‌کنند٬ اما مثلا استارباکس٬ کاپوچینو را هم در ماگ‌های سرامیکی به مشتری می‌دهد. اگر قهوه داغ باشد به‌هیچ وجه نباید در گیلاس شیشه‌ای سرو شود. با این‌حال بعضی‌ها کافه لاته را هم در لیوان شیشه‌ای دسته‌دار سرو می‌کنند تا رنگ قهوه‌ای-کرم قهوه مشخص باشد. نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های سرد و شیک‌ها نیز بسته به تناسب در لیوان٬ ماگ یا گیلاس مناسب سرو می‌شود. فنجان کوچک اسپرسو می‌تواند با یا بدون نعلبکی باشد؛ اما حتما باید سرامیکی و دسته‌دار باشد.

2073 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵