پرک کارت - طرح مشترک رفاهی نهادهای دولتی ، عمومی ، آموزشی و بازنشستگان بازارهای تخصصی نمایش آگهی در نمایشگاهها نمايش آگهي بصورت چاپ و اكران بنر و بیلبرد در سراسر كشور نمايش آگهي بصورت چاپ و نشر و پخش و اکران در اماکن عمومی نمايش آگهي بصورت درج در مطبوعات اخبار نمایش آگهی به صورت درج تبلیغات در شبکه نمایش خانگی نمايش آگهي بصورت تبليغ در شبكه هاي تلويزيوني كشور نمايش آگهي بصورت پخش در شبكه هاي راديويي كشور نمایش آگهی به صورت ساخت سایتهای عمومی و اختصاصی نمايش آگهي بصورت درج در 365 سايت تبليغاتي کشور  نمايش آگهي بصورت ثبت در شبكه هاي اجتماعي نمايش آگهي بصورت ارسال فكس انبوه به هزاران شركت و واحد تجاري نمايش آگهي بصورت ارسال ايميل انبوه به ميليونها هموطن نمایش آگهی به صورت نمایش در شبکه های ارتباطی موبایل نمايش آگهي بصورت پيامك انبوه به ميليونها هموطن نمايش آگهي بصورت ثبت شتاب - شبكه متمركز آگهي هاي كشور
اولين و تنها ارائه كننده 17 بسته تكميلي تبليغاتي در سطح كشور

صفحه اصلی     عضویت     ورود     درباره شتاب     دفاتر قبول آگهی     تماس با ما     همکاری     پرداخت     راهنما     سفارش خدمات

 

نمايش آگهي بصورت نمایش در

پیامک انبوه

 

پنل شتاب پیامک

 

 

 
 

"راهنما"

 
 

 

1- اين پنل بر اساس آخرين امكانات و تكنولوژي روز تهيه شده است .
2- بر اساس قوانين مخابرات زمان ارسال انبوه پيامك بين ساعت 8صبح تا 10شب مي باشد و در غير اين ساعت پيامك تكي ارسال مي گردد .
3- به همه پنلها خط عمومي رايگان ارائه گرديده و براي استفاده و خريد خطوط اختصاصي مي بايست به "صفحه اصلي/تعرفه" مراجعه نمائيد .
4- از ارسال مطالب خصوصي،جك،سياسي و غيرمجاز خودداري نمائيد .
5- هنگامي كه متن پيامك جديدي مي نويسيد ابتدا يك مورد به موبايل خود بفرستيد تا تست گردد به علت اينكه مخابرات به صورت پيش فرض بعضي از متون را ارسال نمي نمايد از جمله برنده شدن ، پولدار شدن و ...
6- در مواقع بحرانهاي اجتماعي يا اختلالات كلي كشوري مي بايست در ارسال پيامك دقت بيشتري گردد چون امكان عدم ارسال وجود دارد.
7- جهت ارسال بهينه پيامكها سعي كنيد متن پيامك از 2 پيام بيشتر نگردد .
8- شارژ مبلغ پيامك را از منوي "بخش مالي/شارژ حساب" انجام دهيد و خواهشمند است از واريز مبلغ شارژ پيامك به حساب موسسه خودداري نموده و به ميزان ارسالي روزانه خود شارژ در پنل نگه داريد.
9- كلمه عبور پنل كاربري ارسال پيامك خود را از "منوي كاربري/تنظيمات/تغيير كلمه عبور" تعويض نموده و در حفظ و نگهداري آن كوشا باشيد.
10- براي ارسال انبوه از منوي "ارسال / ارسال پيامك" استفاده نمائيد.
11- براي ارسال به گروههاي شغلي از منوي "ارسال با تأئيد و ارسال هدفمند" استفاده نمائيد.
12- براي ارسال به مناطق كشور از منوي "ارسال با تأئيد و پرديس كشوري" استفاده نمائيد.
13- براي برگشت مبلغ پيامكهاي بلاك شده توسط مخابرات مي بايست قبل از ساعت 22 همانروز از "منوي پيامها/ارسالي/شماره ها/بروزرساني" را كليك كنيد.
14- برخي امكانات از جمله پرديس كشوري برگشت پيامك بلاك شده ندارد كه ابتداي آن اعلام مي نمايد .
15- برخي امكانات همانند بانكها ، گروههاي شغلي ، كد پستي گزارش ارسال دارد اما خود بانك را به لحاظ عدم رضايت صاحبين آنها و قوانين كلي مخابرات ارائه نمي كند.
16- مبلغ ارسال پيامك بر اساس آخرين نرخ مخابرات محاسبه مي گردد و در حال حاضر ارسال پيامك فارسي همراه اول 107ريال و ايرانسل 106ريال مي باشد ساير تعرفه ها را مي توانيد در صفحه اول پيامك منوي تعرفه مشاهده نمائيد .
17- در صورت نياز به راهنمائي بيشتر فايل خود آموز فارسي و ساده پنل در منوي "پشتيباني/راهنماي سامانه" مي باشد كه مي توانيد آنرا مطالعه نمائيد.

 

 

 

سوالات متداول کاربران محترم :

آیا برای استفاده از خدمات پیام کوتاه نیاز به نصب نرم افزار خاصی هست ؟
این سامانه کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، اوپرا و... ) دارید.
در صورتی که مرورگر (Browser) شما قدیمی است آن را حتما به روز کنید.
مروگر پیشنهادی ما برای استفاده از این سامانه "فایرفاکس" می باشد که هم اکنون پرطرفدار ترین مرورگر جهان است.
آیا از طریق اینترنت Dial-Up (کارت اینترنت ) هم میتوانم از این سامانه استفاده کنم ؟ و اگر سرعت اینترنت من پایین باشد تاثیری در ارسال پیامک خواهد داشت ؟
بله از طریق هر اینترنتی ، حتی GPRS (اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه) میتوانید از این سامانه استفاده نمایید ، سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور ما انجام خواهد شد .

سرعت ارسال پیامک از طریق این سامانه به چه صورت می باشد ؟
سرعت ارسال پیامک در این سامانه بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین 30 تا 50 پیامک در هر ثانیه می باشد. (1800 تا 3000 پیامک در دقیقه)

تفاوت این سامانه با GSM Modem چیست ؟
GSM Modem یک قطعه سخت افزاری است که با قرار دادن سیم کارت داخل آن به کمک یک نرم افزار میتواند از سیم کارت پیامک ارسال کند ، معایب این روش به شرح زیر است :
1. در این روش سرعت بسیار پایین ( 5 الی 10 پیامک در دقیقه ) بوده که در مقایسه با خطوط مجازی این سامانه 300 برابر کند تر است!
2. به دلیل استفاده از سیم کارت در هنگام ارسال شماره موبایل به جای خطوط مجازی 1000 یا 3000 نمایش داده می شود .
3. این روش نیاز به حضور قطعه فیزیکی برای ارسال دارد ، در صورتی که سامانه از هر نقطه جهان قابل دسترسی است .
4. نرم افزار هایی که از این روش استفاده می کنند قابل به روز رسانی نیستند .
5. امکانات این گونه نرم افزار ها بسیار کم بوده و حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل در آن وجود ندارد
6. عدم پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری یکی دیگر از نواقص این روش می باشد .
این روش هیچ مزیتی نسبت به سامانه پیام کوتاه ندارد .

قصد شارژ کردن پنل را توسط شارژ الکترونیک دارم ولی هنگام کلیک بر روی گزینه پرداخت وارد درگاه بانک نمی شود ، لطفا راهنمایی کنید
این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.

پنل را از طریق گزینه شارژ حساب شارژ کردم و الان حساب من مثبت است ولی در بخش ارسال پیامک قادر به ارسال نیستم و هیچ شماره ای جهت انتخاب وجود ندارد ، راهنمایی بفرمایید
پس از پرداخت وجه پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکمیل مدارک شما از بخش "ارسال مدارک" در بالای صفحه می باشد ، پس از اینکه کپی کارت ملی و قبض یا سند موبایل خود را از طریق این بخش ارسال کردید منتظر بمانید تا مدارک شما توسط کارشناسان تایید شود .
سپس به بخش تنظیمات > سفارش شماره مراجعه نموده و خط اختصاصی خود را به صورت رایگان تهیه بفرمایید

بنده خط اختصاصی رایگان خود راسفارش داده ام اما قبل از فعال سازی آن توسط اپراتورهای شرکت،آیا امکان ارسال پیام از شماره های عمومی وجود ندارد ؟
این امکان وجود دارد ، شما میتوانید از طریق بخش های ارسال منطقه ای ، ارسال انبوه ، ارسال به کد پستی و ارسال تست به شماره های عمومی سامانه دسترسی داشته و ارسال انجام بدهید
دقت کنید که در بخش ارسال انبوه حداقل گیرندگان 10 شماره میباشد

چندین بار سعی کردم کپی کارت ملی و قبض را ارسال کنم ولی متاسفانه سیستم پیام حجم فایل میدهد لطفا راهنمایی کنید
سامانه به صورت خودکار فقط فایلهایی که حجم آنها کمتر از 100 کیلوبایت باشد را قبول میکند ، درهنگام اسکن کردن رزولوشن را روی 72 تنظیم کرده و قبل از بارگزاری طبق راهنمای موجود در بخش ارسال مدارک حجم تصویر را تا حد ممکن کاهش دهید

بنده کپی کارت ملی را ارسال کردم ولی متاسفانه قبض موبایل یا تلفن ثابت به نام خودم ندارم ، تکلیف چیست ؟
در جریان باشید که قبض موبایل جهت احراز هویت شماست ، در صورتیکه قبض موبایل ندارید یا تلفن ثابت به نام خودتان نیست میتوانید سند موبایل یا اجاره نامه منزل را ارسال کنید ، همچنین میتوانید قبض یا سند موبایل یا تلفن ثابت پدر ، برادر یا خواهر خود را ارسال فرمایید

برای شرکت ها و ادارات و موسسات چه مدارکی لازم است ؟
کپی کارت ملی نماینده شرکت که با پنل کار می کند به همراه کپی روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس یا صفحه اول اساسنامه را ارسال فرمایید ، ارسال قبض تلفن ثابت برای این گونه ادارات نیز الزامیست

در هنگام ورود به سامانه قادر به ذخیره نام کاربری و رمز عبور نیستم ، چرا گزینه ای برای به خاطر داشتن رمز وجود ندارد ؟
این امر به دلیل افزایش مسائل امنیتی قرار داده نشده است ، همانند سیستم های اینترنت بانک که قادر به ذخیره رمز نیستید.

آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم به دلخواه انتخاب کنم ؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم ؟
بله شما میتوانید علاوه بر شماره های موجود در پنل یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر خرید بفرمایید.
از لحاظ فنی شماره های 1000 قابلیت انتخاب کامل دارند یعنی شما میتوانید 10 رقم بعد از شماره 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره 10009121234567) ، در مورد شماره های 3000 میتوانید 6 رقم آخر را به دلخواه انتخاب نمایید 3000NNNNXXXXXX (مثلا 30004657332211) که (NNNN (4657 سر شماره شرکت بوده و قابل انتخاب نیست .

آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟
خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است

آیا فعال سازی Delivery هزینه دارد ؟
خیر گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده و بصورت خودکار فعال می باشد

من از شرکت دیگری یک پنل خریداری کرد ام و چندین شماره در آنجا دارم ، آیا امکان انتقال شماره ها به شرکت شما وجود دارد ؟
بله ، این امکان وجود داشته و به سادگی قابل انتقال است ، کافیست شرکتی که شما قبلا از آنها سرویس میگرفتید یک نامه به اپراتور ارسال نمایند و اعلام کنند که شماره ها را به شرکت ما انتقال دهند.

آیا شارژی پیامک و اعتباری که در پنل وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود ؟
خیر اعتبارریالی یا عددی موجود در پنل شما هیچ گاه سوخت نمی شود و در صورت تمدید پنل در سالهای آتی شارژ موجود نیز تمدید خواهد شد.

چرا پنل های شما به صورت سالیانه است ولی برخی شرکت ها به صورت مادام العمر یا دائمی ارائه می کنند ؟
1. این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت بومی توسط برنامه نویسان شرکت تولید شده به صورت هفتگی به روز میشود ، همچنین بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می گردد ، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گردد .
2. بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء سخت افزاری و افزایش پهنای باند خواهد داشت .
3. ارائه پنل به صورت مادام العمر یا دائمی یا عناوین مشابه برخلاف قرارداد مخابرات وصنف پیامک می باشد و هیچ شرکت معتبری از چنین روش هایی برای جذب مشتری استفاده نمی کند .

جهت شارژ حساب به شماره حساب های موجود در سایت واریز انجام دادم ولی هنوز پنل شارژ نشده است .
روش شارژ حساب در این نرم افزار به دو صورت می باشد : 1- شارژ آنلاین 2-واریز به حساب
برای شارژ آنلاین نیاز به کارت عابر بانک و فعال بودن کد دوم دارید ، پس از پرداخت توسط این روش سامانه به صورت خودکار شارژ می گردد
در صورت واریز به حساب یا انتقال وجه توسط روش کارت به کارت شما می بایست وارد سامانه شده و پس از ورود به قسمت شارژ حساب بخش درج فیش واریزی را انتخاب فرمایید ، کارشناسان پس از چک کردن واریز شما آنرا تایید کرده و سامانه شارژ خواهد شد

یک شماره استعلام کرده ام ، قیمت آن را هم اعلام کرده اید و سپس پرداخت کردم ولی هنوز ثبت نشده است ، لطفا توضیح بدهید
استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام میگردد بسته به اوپرتور 1000 یا 3000 متفاوت می باشد ، معمولا خطوط 3000 ظرف یک ساعت و خطوط 1000 حدودا 24 ساعت بعد ثبت و فعال می گردند ، بنابراین پس از پرداخت ممکن است تا 24 ساعت ثبت شماره زمان نیاز داشته باشد ، همچنین در جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینه ی خط از حساب شما کسر می گردد .

شما در توضیحات اعلام کرده بودید که هزینه هر پیامک X ریال است ولی الان بنده یک پیامک به چند نفر ارسال کردم هزینه بیشتری از من کسر شده است .

قبل از هرچیز در صفحه اول پنل کاربری در بالای صفحه گزینه " تعرفه پیامک " را انتخاب نمایید، زیرا در این بخش می توانید تعرفه های گروه های متفاوت(پیش شماره های اپراتورها) را با احتساب پیامک فارسی و انگلیسی آنها مشاهده نمایید. همچنین دقت بفرمایید در برخی از خطوط ضریبی برای شماره های ایرانسل در نظر گرفته شده که این قضیه نیز در تعرفه ارسال شما تاثیر گذار خواهد بود.
نکته آخر اینکه دقت نمایید که در هنگام ارسال پیامک شما چند بخش بوده است ، اگر شما یک پیامک 3 بخشی ارسال نمایید هزینه ارسال شما 3 برابر خواهد شد.
استاندارد پیامک 1 بخشی برای حروف فارسی 70 حرف و برای حروف لاتین 160 حرف می باشد ، در صورتی که تعداد حروف بیشتر از این تعداد شود تعداد بخش ها به تناسب افزایش می یابد .

این که در گزارش اعلام شده است "ارسال شده" به این معنی است که توسط گیرنده دریافت شده است یا اینکه فقط از طرف ما ارسال شده است؟
یعنی پیامک از طرف ما به به مخابرات ارسال شده است ، اینکه دقیقا به گوشی مخاطب رسیده یا خیر پس از کلیک بر روی گزینه "به روز نمایی گزارش تحویل " قابل استعلام است .

آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید
پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند .
مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع شرکت هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.

از موبایل به یکی از شماره های پنل پیامک انجام دادم (مثلا 1000xxxx) ولی پیامی در پنل دریافت نمیشود. لطفا بررسی کنید.
بر روی هر پنل ممکن است چند شماره عمومی ( اشتراکی ) و یک یا چند شماره اختصاصی در اختیار شما قرار داده شده باشد ، باید دقت بفرمایید که فقط شماره های اختصاصی هستند که دریافت دارند .
 

همه موارد بالا را مطالعه نمودم ولی باز هم هنگامیکه از منوی بانکی شارژ انجام می دهم  شارژ نمی گردد لطفا بررسی کنید.

در نهایت چنانچه تمام موارد فوق راانجام دادید و شارژ نگردید می توانید مبلغ مورد نظر را به شماره حساب 4706337489 یا شماره کارت 6104337235460050 به نام خشایار مهدوی واریز نموده و تاریخ ، ساعت و شماره پیگیری آن را از طریق این فرم برای ما ارسال نموده تا پنل شما شارژ گردد .

 

قوانين:

 

لطفا متن زیر را با دقت مطالعه نمایید :

دقت نمایید کلیه پیامک های ارسال شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ، میباشد در صورت مشاهده تخلف سریعا مراتب به صورت آنلاین به پلیس فتا گزارش خواهد شد.

1- کلیه پیامک ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی - بهداشتی ، ترک اعتیاد و... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامکهای حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می باشد.

نکته : در صورتی که متن پیامک نام پزشک و آدرس ایشان باشد با پروانه مطب ارسال می گردد.

2- ارسال پیامکهایی در خصوص فروش زمین و ملک ،بدون مجوز کسب ممنوع می باشد.

3- ارسال پیامکهایی در خصوص فروش شماره های ایرانسل ،همراه اول و سایر اپراتور بدون مجوز ممنوع می باشد.

4- ارائه تسهیلات و وام های بانکی ، خرید و فروش فیش حج ، تور های داخلی و خارجی بدون مجوز ممنوع می باشد.

5- ارسال پیامکهای حوزه پزشکی از اپراتور 2000 ممنوع می باشد.
6 - کلمه دختر در اپراتور 2000 فیلتر می باشد.
7- قبل از ارسال انبوه یک پیامک تست به خط همراه اول و ایرانسل ارسال نمایید.

دلایل مسدود شدن پنل :

1- کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد

2- ارسال پیامکهایی که نیاز به مجوز خاص دارند

 

 

 

جهت پیگیری سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید

با شماره 66489320-021 (شبانه روزی) تماس حاصل نمائید

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه شتاب ارتباطات سامان بوده و هر گونه کپی برداری، پیگرد قانونی خواهد داشت
نمايش آگهی معمولي رایگان و آگهي ويژه طبق تعرفه فوق بوده و مسئولیت محتوای آگهی ها صرفاً متوجه آگهی دهنده می باشد
لطفاً در هنگام داد و ستد با روشهاي مقتضي اطمينان لازم را از صحت ادعاي آگهي دهندگان بدست آوريد
 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شبکه متمركز آگهي هاي كشور شتاب

ستاد ساماندهي سايتهاي اينترنتي

به پرداخت بانک ملت

موسسه شتاب ارتباطات سامان