شاسی : شاسی به صورت شاسی لس بوده و قطعات فلزی از فولادهای با استحکام بالا و مخصوص ST52-3 و Qste380tm با استفاده از جوشکاری CO2 میباشد.
زیربندی و محورها : 2 عدد محور ۱۲ تنی کاسه ای SAF/BPW / عثمان و جیران ترکیه
پایه توقف : دو سرعته JOST آلمانی و OVRO ترکیه با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن
میل ریش : یک عدد ۲ اینچ JOST آلمانی و ۲ اینچ تریکه
ظرفیت : 24 متر مکعب
سیستم ترمز : Knorr یا Wabco آلمانی با شیر سبک و سنگین اتوماتیک همراه ۲ عدد بوستر جفت روی هر محور
رنگ شاسی : یک لایه آستری اپوکسی با سایز ۲/۵ و رنگ نهایی طبق نظر مشتری از نوع پلی اورتان
سیستم الکتریکی : سیم کشی کامل با دو مدار ۲۴ ولت و ۱۲ ولت Aspock اتریشی جعبه تقسیم قابلیت اتصال به سوکتهای ۱۱۸۵/۳۷۳/۷۲۵۷۰ جعبه تقسیم عقب با قابلیت انشعاب
کابلهایی با قطر های مختلف چراغ عقب مجهز به بوق هشدار دهنده دنده عقب ، تمام چراغها مجهز به لامپ LED
رینگ : ۸ عدد رینگ یک تکه۲۲٫۵*۱۲ و سه تکه ۲۰*۱۲ خارجی
لاستیک : 8 حلقه لاستیک به سفارش مشتری
موتور کمپرسور : موتور ۳ سیلندر یا ۴ سیلندر کمپرسور بتیکو ، سرعت تخلیه ۱۰۲۰۰ در دقیقه و زمان تخلیه ۲۰ دقیقه
متعلقات تریلر بونکر :
– سیستم EBS ( سیستم الکترونیکی ضد بلوکه ترمز و ضد واژگونی تریلر )
– سیستم اعلام هشدار اتمام لنت ترمز Aspock بالابر محور جلو به صورت دستی و اتوماتیک
– جای زاپاس جهت جادادن ۱ حلقه زاپاس + ۱ عدد زاپاس بند
– 4 عدد گلگیر نیم دایره
– تانکر آب استنلس ۶۰ لیتری با درپوش قفل شو آلومینیومی
567 بازدید کل ، 1 امروز