برش توری فلزی و ورق با ابعاد مختلف

2 روز قبل در البرز ، کرج
کد آگهی : 338094
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09389426972
    نام و نام خانوادگیصابری
    استانالبرز
    شهرکرج
    اینستاگرام:@saberimesh

امروزه توریهای فلزی با جنس ها و ساختارهای مختلف تولید شده و در صنایع مختلفی کاربرد فراوان دارند. ما در کارگاه برش کاری صابری تنها دارنده دستگاه تمام اتوماتیک برش توری و ورق فلزی با دقت دهم میلیمتر هستیم.
خدمات ما عبارت است از:
فروش توری برش خورده برای انواع فیلتر های هوای خودروهای سبک و سنگین.( توری فیلتر پراید انژکتوری، نیسان و … )

برش انواع توری اعم از توریهای بافتی و اکسپند متال (توری لوزی) تا ضخامت پنج دهم میلیمتر و با ابعاد دلخواه با دقت دهم میلیمتر.

برش انواع ورق فلزی اعم از ورق آلومینیومی، استیل، آهن، گالوانیزه و ..، تا ضخامت هفت دهم میلیمتر با ابعاد قابل تنظیم با دقت دهم میلیمتر.

ما با کمترین میزان پرت توری و بالاترین راندمان در سریعترین حالت ممکن توری و ورق را به هر ابعاد و اندازه‌ای که خواسته باشید (به شکل مربع، مستطیل و نوار بری) با کمترین دستمزد انجام می‌دهیم.

یکی از مشکلات تولید کنندگان، برش دقیق و تمیز توری است.
تولید کنندگان فیلتر هوای سبک و سنگین که نیاز دارند توری به صورت دقیق برش خورده باشد تا از فوم اطراف فیلتر بیرون نزند. مثلا برای تولید فیلتر هوای پراید این دقت در برش توری امری حیاتی است، چون اگر یک توری خراب باشد فیلتر تولید شده خراب خواهد بود و به ازای هر یک فیلتر خراب، سود ۱۰ عدد فیلتر تولیدی از بین می‌رود.
مزیت رقابتی توری های ۱۱ گرمی فیلتر هوای پراید انژکتوری که ما تولید می‌کنیم این است که برش توریها (علاوه بر دقیق بودن ابعاد و نداشتن خم در توری برش خورده) تمیز و بدون لبه است این یعنی موقعی که کارگر خط تولید می‌خواهد یک توری از درون جعبه بردارد به راحتی و بدون گیر کردن به باقی توریهای موجود در جعبه می‌تواند این کار را انجام دهد. تولید کنندگان بزرگ فیلتر هوا خوب میدانند که اگر توریها از جعبه به راحتی و بدون گیر کردن خارج شود یعنی یک کارگر از خط تولید کم خواهد شد. و این یعنی سود بیشتر در تولید.
و کسانی که فیلتر هود آشپزخانه تولید میکنند که چون باید توری آلومینیومی برش خورده به صورت دقیق و بدون لقی در قالب فیلتر بنشیند
و تولید کنندگان لوازم آشپزخانه مثل جا پیازی، سبد پیاز و سیب زمینی و جا ظرفی که با توری فلزی تولید شده و اخیرا به شدت مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است، نیاز به دقت در برش توری دارند تا محصول نهایی زیبا باشد.
و تولید کنندگان لوازم اداری مثل جا مدادی رو میزی جا کاغذی رو میزی، سطل زباله هایی که با توری فلزی تولید می‌شود و از قدیم تا به امروز جزئی از یک دفتر کار یا میز تحریر شیک و زیبا به شمار می‌آید.
حتی چای صاف کن هایی که با توری‌های استیل تولید می‌شود نیز از قدیم وجود داشته و هنوز هم در هر آشپزخانه‌ای یک عدد از آنها وجود دارد.
علاوه بر اینها توری فلزی در صنعت معدن، صنایع نظامی، صنایع شیمیایی، صنعت نفت و … کاربرد فراوانی دارد.
تمام مواردی که ذکر شد نیاز به برش توری به صورت دقیق دارند و ما به وسیله دستگاه کامپیوتری تمام اتوماتیک برش توری این مشکل را برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان حل کرده‌ایم، برش در ابعاد مختلف بنا به درخواست مشتری نه با دقت میلیمتر، بلکه با دقت دهم میلیمتر در هر تعداد و اندازه‌ای در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود.
علاوه بر فروش توری فلزی فیلتر هوا، برش توری برای مصارف مختلف، در کارگاه ما به صورت دستمزدی با کمترین دستمزد و قیمت رقابتی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود.

کلمات کلیدی:
دستگاه برش توری ،برش اتومات توری فلزی ، برش انواع توری ، برش توری ، برش ورق ، توری لوزی ، توری اکسپند متال ، توری فیلتر هوا ، توری فیلتر ، برش دقیق ورق ، برش دقیق

اینستاگرام:
@saberimesh

آپارات:

https://aparat.com/v/oqjy8l5

 

28 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵